Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 19:45 #224001 Del Skrevet lørdag kl 19:45 NÅ skal jeg gjemme meg inni kjøleskapet og lager meg ei skive der før leggetid. Kos dere alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 19:47 #224002 Del Skrevet lørdag kl 19:47 Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): JA! Hun har lært seg mange flere sinte ord nå, så PASS DEG! 🛖🚪🔑🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 19:49 #224003 Del Skrevet lørdag kl 19:49 Natta løpende Cid i neondrakt fra topp til bunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 19:53 #224004 Del Skrevet lørdag kl 19:53 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Natta løpende Cid i neondrakt fra topp til bunn. Noendrakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 19:56 #224005 Del Skrevet lørdag kl 19:56 Neon er sterk farge. VELDIG sterk, så alle ser deg, selv om natta. :noppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 19:59 #224006 Del Skrevet lørdag kl 19:59 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Neon er sterk farge. VELDIG sterk, så alle ser deg, selv om natta. :noppe: 🆘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 20:02 #224007 Del Skrevet lørdag kl 20:02 Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): NÅ skal jeg gjemme meg inni kjøleskapet og lager meg ei skive der før leggetid. Kos dere alle sammen. Vi ønsker deg et godt måltid. og en Godnatt Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 20:02 #224008 Del Skrevet lørdag kl 20:02 Lykke til. Jeg er borte...NÅ. >>> ⬛ *bottevekkinatten* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 20:03 #224009 Del Skrevet lørdag kl 20:03 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Lykke til. Jeg er borte...NÅ. >>> ⬛ *bottevekkinatten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet lørdag kl 21:34 #224010 Del Skrevet lørdag kl 21:34 jukkapalme skrev (3 timer siden): Det er sant, det tenkte jeg ikke på 😂 sist jeg var på danskebåten kostet det skjorta bare å sende en melding og å ringe kostet en formue. Det var i 1994😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet lørdag kl 21:40 #224011 Del Skrevet lørdag kl 21:40 Lur Venn skrev (Akkurat nå): Det var i 1994😁 Nåh, frekkas! 😂 Greit jeg er gammal ass, men ikke så gammel 😂 I 94 var jeg ikke gammel nok til å ta danskebåten uten foreldre. Ikke hadde jeg mobil heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet lørdag kl 22:27 #224012 Del Skrevet lørdag kl 22:27 SVK skrev (4 timer siden): Hva var du sur på? Kan ikke si så mye om det her, men ble veldig frustrert og sint og lei meg og det har blitt værende i tankene siden. Så litt tung helg. 😞 Takk som spør forresten. Cid skrev (3 timer siden): Ble du litt Liv Signe Navarsete? Litt… jeg mener det er berettiget. Andre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 22:32 #224013 Del Skrevet lørdag kl 22:32 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Kan ikke si så mye om det her, men ble veldig frustrert og sint og lei meg og det har blitt værende i tankene siden. Så litt tung helg. 😞 Takk som spør forresten. Skjønner. Håper det blir en løsning på dette som gjør ting bedre for deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet lørdag kl 22:53 #224014 Del Skrevet lørdag kl 22:53 Venter på at jeg skal hente noen venner som er på julebord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 23:06 #224015 Del Skrevet lørdag kl 23:06 jukkapalme skrev (1 time siden): Nåh, frekkas! 😂 Greit jeg er gammal ass, men ikke så gammel 😂 I 94 var jeg ikke gammel nok til å ta danskebåten uten foreldre. Ikke hadde jeg mobil heller Da var jeg 3 år 🧒 Frøkenfryden skrev (37 minutter siden): Kan ikke si så mye om det her, men ble veldig frustrert og sint og lei meg og det har blitt værende i tankene siden. Så litt tung helg. 😞 Takk som spør forresten. Litt… jeg mener det er berettiget. Andre ikke. Var nok berettiget 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet lørdag kl 23:09 #224016 Del Skrevet lørdag kl 23:09 jukkapalme skrev (1 time siden): Nåh, frekkas! 😂 Greit jeg er gammal ass, men ikke så gammel 😂 I 94 var jeg ikke gammel nok til å ta danskebåten uten foreldre. Ikke hadde jeg mobil heller 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet lørdag kl 23:11 #224017 Del Skrevet lørdag kl 23:11 Hjemme igjen. Fått gløgg, pinnekjøtt og karamellpudding🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 23:23 #224018 Del Skrevet lørdag kl 23:23 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Hjemme igjen. Fått gløgg, pinnekjøtt og karamellpudding🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 04:07 #224019 Del Skrevet søndag kl 04:07 Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet søndag kl 11:16 #224020 Del Skrevet søndag kl 11:16 Jeg skal på kirke-konsert i kveld 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå