Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Titania skrev (6 minutter siden):

Men det er i danske kr, så de er dyre uansett 🙈🤣 Jeg kjøpte en pose 🤣

Ååå du er sånn en-haribokvinne😁😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lur Venn skrev (27 minutter siden):

Nei nå😲

jukkapalme skrev (19 minutter siden):

:hoho: 

Fredag! Jeg bjudar på🤠

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (3 minutter siden):

De har slush i baren på båten 😁

Slush er digg. Er du på danskebåten eller kielferja? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (9 minutter siden):

Slush er digg. Er du på danskebåten eller kielferja? 

Danskebåten 😊

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tekniker ble i prinsipp twerket i ansiktet av en fyr som åpenbart var homofil, som i tillegg forsøkte sjekke opp meg :fnise:

Fulle folk er rare 😝

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (5 timer siden):

Tekniker ble i prinsipp twerket i ansiktet av en fyr som åpenbart var homofil, som i tillegg forsøkte sjekke opp meg :fnise:

Fulle folk er rare 😝

@Lur Venn kommer til å spørre hvor du ble twerket:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lur Venn skrev (53 minutter siden):

Ja, lissom, hvor twerker man for å napp hos @Titania

Godt spørsmål 🤔 Tror noen må prøve før jeg kan gi et svar 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (11 timer siden):

Danskebåten 😊

Julebord? Jeg har ikke vært på danskebåten siden julebordet med min første (om vi ser bort fra jobben som avisbud i ungdommen) jobb i 1999 og 2000. Husker min daværende kjæreste var litt nervøs for det og ba meg sjekke rømningsveier og sånt nøye med en gang jeg gikk om bord. Han var noen år eldre enn meg og husket Scandinavian Star mye bedre enn meg. Jeg var jo ganske liten da det skjedde, men det er en av de første store nyhetssakene jeg husker. Men jeg visste ikke hvor ille det var før jeg så dokumentaren som ble laget i 2020. Tror nok foreldrene mine skjermet meg litt for de verste bildene/inntrykkene. Så den nylig på nytt igjen og ble like sjokkert igjen :sjokk: Anbefaler veldig å se den om du ikke har sett den, den er veldig bra (og sjokkerende at det går an), men ikke se den når du er på båten.

Kos deg masse! :skål: Ta en knert for meg og! Selv om jeg egentlig ikke drikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke fascinasjonen for "twerking"....det er jo ikke noe annet enn å hurtigromstere med gattet,
helst opp i ansiktet på folk og med musikk til... :jolie: Jeg er for høflig til slikt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 timer siden):

Julebord? Jeg har ikke vært på danskebåten siden julebordet med min første (om vi ser bort fra jobben som avisbud i ungdommen) jobb i 1999 og 2000. Husker min daværende kjæreste var litt nervøs for det og ba meg sjekke rømningsveier og sånt nøye med en gang jeg gikk om bord. Han var noen år eldre enn meg og husket Scandinavian Star mye bedre enn meg. Jeg var jo ganske liten da det skjedde, men det er en av de første store nyhetssakene jeg husker. Men jeg visste ikke hvor ille det var før jeg så dokumentaren som ble laget i 2020. Tror nok foreldrene mine skjermet meg litt for de verste bildene/inntrykkene. Så den nylig på nytt igjen og ble like sjokkert igjen :sjokk: Anbefaler veldig å se den om du ikke har sett den, den er veldig bra (og sjokkerende at det går an), men ikke se den når du er på båten.

Kos deg masse! :skål: Ta en knert for meg og! Selv om jeg egentlig ikke drikker. 

Jepp 😁

Vi fant ut at vi vil ha det koselig sammen mer enn en forestilling eller overnatting på kjipt hotell vi har brukt de fleste av årene jeg har jobbet her. 

Jeg skulle smake EN akevitt, endte opp med å få to - så da var den ene for deg 😁

har hatt en plan om se Scandinavian star dokumentaren, men ikke kommet så langt 😅

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Jeg forstår ikke fascinasjonen for "twerking"....det er jo ikke noe annet enn å hurtigromstere med gattet,
helst opp i ansiktet på folk og med musikk til... :jolie: Jeg er for høflig til slikt. 

Ikke jeg heller 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (3 minutter siden):

Hvem blir det med?

En kompis 😊

Har lett etter konsert å dra sammen på en stund da, men har ikke vært noen som har passet helt. Enten for langt unna, eller ikke helt musikk for begge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 time siden):

Jepp 😁

Vi fant ut at vi vil ha det koselig sammen mer enn en forestilling eller overnatting på kjipt hotell vi har brukt de fleste av årene jeg har jobbet her. 

Jeg skulle smake EN akevitt, endte opp med å få to - så da var den ene for deg 😁

har hatt en plan om se Scandinavian star dokumentaren, men ikke kommet så langt 😅

Ikke jeg heller 😅

Kult 😊 Høres gøy og koselig ut.

Hihi, kult 😁

Ja, du MÅ se den. Men vent til du kommer hjem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

Kult 😊 Høres gøy og koselig ut.

Hihi, kult 😁

Ja, du MÅ se den. Men vent til du kommer hjem. 

Funker ikke streame noe på nettet her uansett 😅 og ingen plan om å bruke en årslønn på mobilnett på turen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...