Frøkenfryden Skrevet fredag kl 21:25 #223961 Del Skrevet fredag kl 21:25 Titania skrev (6 minutter siden): Men det er i danske kr, så de er dyre uansett 🙈🤣 Jeg kjøpte en pose 🤣 Ååå du er sånn en-haribokvinne😁😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet fredag kl 21:26 #223962 Del Skrevet fredag kl 21:26 Lur Venn skrev (27 minutter siden): Nei nå😲 jukkapalme skrev (19 minutter siden): Fredag! Jeg bjudar på🤠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet fredag kl 21:32 #223963 Del Skrevet fredag kl 21:32 Jeg skal spise sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 21:46 #223964 Del Skrevet fredag kl 21:46 Millimani skrev (14 minutter siden): Jeg skal spise sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet fredag kl 22:40 #223965 Del Skrevet fredag kl 22:40 De har slush i baren på båten 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet fredag kl 22:44 #223966 Del Skrevet fredag kl 22:44 Titania skrev (3 minutter siden): De har slush i baren på båten 😁 Slush er digg. Er du på danskebåten eller kielferja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet fredag kl 22:54 #223967 Del Skrevet fredag kl 22:54 jukkapalme skrev (9 minutter siden): Slush er digg. Er du på danskebåten eller kielferja? Danskebåten 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet fredag kl 23:58 #223968 Del Skrevet fredag kl 23:58 Tekniker ble i prinsipp twerket i ansiktet av en fyr som åpenbart var homofil, som i tillegg forsøkte sjekke opp meg Fulle folk er rare 😝 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 04:07 #223969 Del Skrevet lørdag kl 04:07 Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet lørdag kl 05:58 #223970 Del Skrevet lørdag kl 05:58 Titania skrev (5 timer siden): Tekniker ble i prinsipp twerket i ansiktet av en fyr som åpenbart var homofil, som i tillegg forsøkte sjekke opp meg Fulle folk er rare 😝 @Lur Venn kommer til å spørre hvor du ble twerket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet lørdag kl 09:02 #223971 Del Skrevet lørdag kl 09:02 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): @Lur Venn kommer til å spørre hvor du ble twerket Ja, lissom, hvor twerker man for å napp hos @Titania 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet lørdag kl 09:56 #223972 Del Skrevet lørdag kl 09:56 Lur Venn skrev (53 minutter siden): Ja, lissom, hvor twerker man for å napp hos @Titania Godt spørsmål 🤔 Tror noen må prøve før jeg kan gi et svar 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet lørdag kl 10:39 #223973 Del Skrevet lørdag kl 10:39 Titania skrev (11 timer siden): Danskebåten 😊 Julebord? Jeg har ikke vært på danskebåten siden julebordet med min første (om vi ser bort fra jobben som avisbud i ungdommen) jobb i 1999 og 2000. Husker min daværende kjæreste var litt nervøs for det og ba meg sjekke rømningsveier og sånt nøye med en gang jeg gikk om bord. Han var noen år eldre enn meg og husket Scandinavian Star mye bedre enn meg. Jeg var jo ganske liten da det skjedde, men det er en av de første store nyhetssakene jeg husker. Men jeg visste ikke hvor ille det var før jeg så dokumentaren som ble laget i 2020. Tror nok foreldrene mine skjermet meg litt for de verste bildene/inntrykkene. Så den nylig på nytt igjen og ble like sjokkert igjen Anbefaler veldig å se den om du ikke har sett den, den er veldig bra (og sjokkerende at det går an), men ikke se den når du er på båten. Kos deg masse! Ta en knert for meg og! Selv om jeg egentlig ikke drikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 11:02 #223974 Del Skrevet lørdag kl 11:02 Jeg forstår ikke fascinasjonen for "twerking"....det er jo ikke noe annet enn å hurtigromstere med gattet, helst opp i ansiktet på folk og med musikk til... Jeg er for høflig til slikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet lørdag kl 14:11 #223975 Del Skrevet lørdag kl 14:11 jukkapalme skrev (3 timer siden): Julebord? Jeg har ikke vært på danskebåten siden julebordet med min første (om vi ser bort fra jobben som avisbud i ungdommen) jobb i 1999 og 2000. Husker min daværende kjæreste var litt nervøs for det og ba meg sjekke rømningsveier og sånt nøye med en gang jeg gikk om bord. Han var noen år eldre enn meg og husket Scandinavian Star mye bedre enn meg. Jeg var jo ganske liten da det skjedde, men det er en av de første store nyhetssakene jeg husker. Men jeg visste ikke hvor ille det var før jeg så dokumentaren som ble laget i 2020. Tror nok foreldrene mine skjermet meg litt for de verste bildene/inntrykkene. Så den nylig på nytt igjen og ble like sjokkert igjen Anbefaler veldig å se den om du ikke har sett den, den er veldig bra (og sjokkerende at det går an), men ikke se den når du er på båten. Kos deg masse! Ta en knert for meg og! Selv om jeg egentlig ikke drikker. Jepp 😁 Vi fant ut at vi vil ha det koselig sammen mer enn en forestilling eller overnatting på kjipt hotell vi har brukt de fleste av årene jeg har jobbet her. Jeg skulle smake EN akevitt, endte opp med å få to - så da var den ene for deg 😁 har hatt en plan om se Scandinavian star dokumentaren, men ikke kommet så langt 😅 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg forstår ikke fascinasjonen for "twerking"....det er jo ikke noe annet enn å hurtigromstere med gattet, helst opp i ansiktet på folk og med musikk til... Jeg er for høflig til slikt. Ikke jeg heller 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet lørdag kl 15:21 #223976 Del Skrevet lørdag kl 15:21 (endret) Konsert nr 6 neste år er snart i boks 🙈 Og den blir ikke alene Endret lørdag kl 15:22 av Titania Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 15:40 #223977 Del Skrevet lørdag kl 15:40 Titania skrev (18 minutter siden): Konsert nr 6 neste år er snart i boks 🙈 Og den blir ikke alene Hvem blir det med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet lørdag kl 15:44 #223978 Del Skrevet lørdag kl 15:44 Cid skrev (3 minutter siden): Hvem blir det med? En kompis 😊 Har lett etter konsert å dra sammen på en stund da, men har ikke vært noen som har passet helt. Enten for langt unna, eller ikke helt musikk for begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet lørdag kl 15:58 #223979 Del Skrevet lørdag kl 15:58 Titania skrev (1 time siden): Jepp 😁 Vi fant ut at vi vil ha det koselig sammen mer enn en forestilling eller overnatting på kjipt hotell vi har brukt de fleste av årene jeg har jobbet her. Jeg skulle smake EN akevitt, endte opp med å få to - så da var den ene for deg 😁 har hatt en plan om se Scandinavian star dokumentaren, men ikke kommet så langt 😅 Ikke jeg heller 😅 Kult 😊 Høres gøy og koselig ut. Hihi, kult 😁 Ja, du MÅ se den. Men vent til du kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet lørdag kl 17:02 #223980 Del Skrevet lørdag kl 17:02 jukkapalme skrev (1 time siden): Kult 😊 Høres gøy og koselig ut. Hihi, kult 😁 Ja, du MÅ se den. Men vent til du kommer hjem. Funker ikke streame noe på nettet her uansett 😅 og ingen plan om å bruke en årslønn på mobilnett på turen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå