Disney Adult Skrevet 2 timer siden #223541 Del Skrevet 2 timer siden Holy shit så mye penger jeg har brukt for neste år. Nå måtte jeg bestille enda en konsert billett, kan ikke gå glipp av avenged sevenfold. Så da blir det 3 konserter og en 9 dagers ferie neste år 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1 time siden #223542 Del Skrevet 1 time siden Disney Adult skrev (38 minutter siden): Holy shit så mye penger jeg har brukt for neste år. Nå måtte jeg bestille enda en konsert billett, kan ikke gå glipp av avenged sevenfold. Så da blir det 3 konserter og en 9 dagers ferie neste år 😅 Fint å vite at man ikke er alene 5 konserter, og en 4 dagers tur til Stockholm er i boks her 😛 Men den dyreste konserten (satt i bare billettpris) jeg skal på, kommer i 2026 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 1 time siden #223543 Del Skrevet 1 time siden Peanut skrev (5 timer siden): Drikker ikke portvin <_< Det tok sin tid å laste ned bildet av Donald og Minni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #223544 Del Skrevet 1 time siden Millimani skrev (5 minutter siden): Det tok sin tid å laste ned bildet av Donald og Minni Når? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 24 minutter siden #223545 Del Skrevet 24 minutter siden Cid skrev (45 minutter siden): Når? Når jeg så innlegg #223521 og kommentaren i innlegget etter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå