Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Det ble forskeprosjekt på meg. Så på torsdag møter jeg to ulike leger i en hel time hver, begge skal gjøre det samme. Så ser de etterpå om de tenkte likt. Stilig😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Det ble froskeprosjekt på meg. Så på torsdag møter jeg to ulike leger i en hel time hver, begge skal gjøre det samme. Så ser de etterpå om de tenkte likt. Stilig😃

🐸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (8 minutter siden):

Bra! Har en vennlig og forståelsesfull tannlege jeg også.

Så bra, det liker vi å høre. For det er viktig det.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dama til naboen er på julebord, og jeg sitter å ser på timel lapse-videoer av snegler on the move.. Det går skikkelig unna skal dere vite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Det ble forskeprosjekt på meg. Så på torsdag møter jeg to ulike leger i en hel time hver, begge skal gjøre det samme. Så ser de etterpå om de tenkte likt. Stilig😃

Kult 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg kjøpe noen bursdagsgaver til tantebarna mine, som alle ble født i samme måned... Litt upraktisk at de alle skal ha gaver i november OG desember 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disney Adult skrev (23 minutter siden):

I morgen skal jeg kjøpe noen bursdagsgaver til tantebarna mine, som alle ble født i samme måned... Litt upraktisk at de alle skal ha gaver i november OG desember 😅

Beste er å ha bursdag i juni/juli slik at det går et halvår mellom hvert gavekjøp :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...