Frøkenfryden Skrevet 4 timer siden #223421 Del Skrevet 4 timer siden Det ble forskeprosjekt på meg. Så på torsdag møter jeg to ulike leger i en hel time hver, begge skal gjøre det samme. Så ser de etterpå om de tenkte likt. Stilig😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #223422 Del Skrevet 4 timer siden Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Det ble froskeprosjekt på meg. Så på torsdag møter jeg to ulike leger i en hel time hver, begge skal gjøre det samme. Så ser de etterpå om de tenkte likt. Stilig😃 🐸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #223423 Del Skrevet 4 timer siden SVK skrev (8 minutter siden): Bra! Har en vennlig og forståelsesfull tannlege jeg også. Så bra, det liker vi å høre. For det er viktig det.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4 timer siden #223424 Del Skrevet 4 timer siden Var våken til 22.55 @Lur Venn!! Hva er premien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #223425 Del Skrevet 4 timer siden Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Var våken til 22.55 @Lur Venn!! Hva er premien? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 4 timer siden #223426 Del Skrevet 4 timer siden Frøkenfryden skrev (18 minutter siden): Var våken til 22.55 @Lur Venn!! Hva er premien? Romperose 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 4 timer siden #223427 Del Skrevet 4 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Er det sånne analkuler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #223428 Del Skrevet 4 timer siden Lur Venn skrev (1 minutt siden): Er det sånne analkuler? De er brune i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4 timer siden #223429 Del Skrevet 4 timer siden Lur Venn skrev (2 minutter siden): Romperose Ååå blast from the past! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 3 timer siden #223430 Del Skrevet 3 timer siden Dama til naboen er på julebord, og jeg sitter å ser på timel lapse-videoer av snegler on the move.. Det går skikkelig unna skal dere vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2 timer siden #223431 Del Skrevet 2 timer siden Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Det ble forskeprosjekt på meg. Så på torsdag møter jeg to ulike leger i en hel time hver, begge skal gjøre det samme. Så ser de etterpå om de tenkte likt. Stilig😃 Kult 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 2 timer siden #223432 Del Skrevet 2 timer siden I morgen skal jeg kjøpe noen bursdagsgaver til tantebarna mine, som alle ble født i samme måned... Litt upraktisk at de alle skal ha gaver i november OG desember 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #223433 Del Skrevet 2 timer siden Disney Adult skrev (23 minutter siden): I morgen skal jeg kjøpe noen bursdagsgaver til tantebarna mine, som alle ble født i samme måned... Litt upraktisk at de alle skal ha gaver i november OG desember 😅 Beste er å ha bursdag i juni/juli slik at det går et halvår mellom hvert gavekjøp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå