Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Lur Venn skrev (15 timer siden):

Jeg merker det også på en kroppsdel, vil ikke si hvilken 😌

Så en slik trefigur formet som en mann. Penvær så står pinnen stiv, er det dårlig vær, så henger den :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (15 timer siden):

Nååh, frem med «julestrømpa» som sokk og varme seg😘

Jada, det blir nok noe godt i julestrømpa i år også😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (34 minutter siden):

Så en slik trefigur formet som en mann. Penvær så står pinnen stiv, er det dårlig vær, så henger den :ler:

Sånn har jeg det også

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos tannlegen i dag. Jeg er en som kan ha enormt tannlegeskrekk og har grudd meg enormt i en hel uke. Jeg er også en som får mareritt om tannlegen vil måtte trekke alle tennene mine. Var veldig usikker på om jeg skulle tørre å gå til tannlegen for var redd jeg bare skulle få kjeft.

Så kommer jeg til tannlegen og har null hull og får  skryt over å ha vært flink med tannpuss og tanntråd. En utrolig lettelse, men i ettertid er det også rart å tenke på hvor mye jeg grudde meg til noe som viste seg å være en svært positiv opplevelse. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (57 minutter siden):

Var hos tannlegen i dag. Jeg er en som kan ha enormt tannlegeskrekk og har grudd meg enormt i en hel uke. Jeg er også en som får mareritt om tannlegen vil måtte trekke alle tennene mine. Var veldig usikker på om jeg skulle tørre å gå til tannlegen for var redd jeg bare skulle få kjeft.

Så kommer jeg til tannlegen og har null hull og får  skryt over å ha vært flink med tannpuss og tanntråd. En utrolig lettelse, men i ettertid er det også rart å tenke på hvor mye jeg grudde meg til noe som viste seg å være en svært positiv opplevelse. 

Jeg går forresten til tannlegen oftere en en gang i året.  Går ofte til tannlegen nettopp fordi jeg har tannlegeskrekk og jeg neppe hadde turt å gå til tannlegen om det gikk for lang tid mellom hvert tannlegebesøk. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (5 timer siden):

Jeg går forresten til tannlegen oftere en en gang i året.  Går ofte til tannlegen nettopp fordi jeg har tannlegeskrekk og jeg neppe hadde turt å gå til tannlegen om det gikk for lang tid mellom hvert tannlegebesøk. 

SVK skrev (6 timer siden):

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobbet 9.5 time i dag. Feiret med å lage tacotallerken og drikke julebrus av sjampisglass ☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

n0vember skrev (23 minutter siden):

Har fått flere bursdagsmail med rabattkoder som frister i dag, men. :ninja:

t3310.gif

Gratulerer med dagen!

Cookies-and-Cream-Cake-4-e1563420600943.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (8 timer siden):

SVK skrev (7 timer siden):

Vi har også tannlegeskrekk begge to, så vi vet godt hvordan det er å grue oss å gå til tannlegen. Vi synes at det var bra at du hadde null hull.😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

n0vember skrev (28 minutter siden):

Har fått flere bursdagsmail med rabattkoder som frister i dag, men. :ninja:

t3310.gif

🎂

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden):

Vi har også tannlegeskrekk begge to, så vi vet godt hvordan det er å grue oss å gå til tannlegen. Vi synes at det var bra at du hadde null hull.😊😊

Takk og håper dere klarer å gå til tannlegen. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (11 minutter siden):

Gratulerer med dagen!

Cookies-and-Cream-Cake-4-e1563420600943.

Tusen takk!

Cid skrev (7 minutter siden):

🎂

🥳

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (45 minutter siden):

Takk og håper dere klarer å gå til tannlegen. 

Ja vi har en veldig flink og forståelsesfull tannlege så det gjør at vi føler oss trygge hos tannlegen.😊😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden):

Ja vi har en veldig flink og forståelsesfull tannlege så det gjør at vi føler oss trygge hos tannlegen.😊😊

Bra! Har en vennlig og forståelsesfull tannlege jeg også.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...