Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Datt av hesten i går, oops. 10 år siden sist, og det kjente jeg... De andre gangene jeg har falt av, var det bare pytt pytt, fikk kanskje et lite skrubbsår. Mens i dag våknet jeg opp skikkelig stiv i hele kroppen og full av blåmerker 😅 Ikke lett å nærme seg 30 gitt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disney Adult skrev (15 minutter siden):

Datt av hesten i går, oops. 10 år siden sist, og det kjente jeg... De andre gangene jeg har falt av, var det bare pytt pytt, fikk kanskje et lite skrubbsår. Mens i dag våknet jeg opp skikkelig stiv i hele kroppen og full av blåmerker 😅 Ikke lett å nærme seg 30 gitt. 

30 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist uke fant jeg ut at St Bernard er det hunderasen heter, trodde at de het "Båtsmann". Ååå sånne båtsmann hunder er så fine! Hæ?! Mener du St Bernards? 

Usikker på hvorfor jeg trodde de het båtsmann?  Er litt ekkelt på en måte, er det dette som er Mandela effekten? Kanskje ikke 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elline skrev (41 minutter siden):

sist uke fant jeg ut at St Bernard er det hunderasen heter, trodde at de het "Båtsmann". Ååå sånne båtsmann hunder er så fine! Hæ?! Mener du St Bernards? 

Usikker på hvorfor jeg trodde de het båtsmann?  Er litt ekkelt på en måte, er det dette som er Mandela effekten? Kanskje ikke 😄

Jeg forbinder rasen med Bethoven hunden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elline skrev (3 timer siden):

HuV1obf0OLsuqGBGroPVWAxXJ_ZFQmQryKDOuw0J

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Hadde hun grått hår?

Sikkert kommunefarget som vi kalte det for i gamle dager :vetikke:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (33 minutter siden):

Søren er det som skjer med forumet?  >_<

Vi har opplevd tekniske problemer på både Diskusjon.no, Kvinneguiden, Foreldreforum og på Doktoronline nå i kveld. Vi mistenker at det er serveren til Egmont som har problemer siden alle disse fire forumene er på samme server, og at de har tekniske problemer i kveld alle fire forumene. Vi har snakket med en forumkompis på Diskusjon om dette tidligere, han har litt peiling på sånne ting. Han mener at det er serveren til Egmont som kan bli litt overbelastet til tider.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...