Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Cid skrev (26 minutter siden):

Er jo bare deilig å kjenne vinden mens man sover. 

Når vinduene smeller og bråker + rullegardinen, da er det ikke spesielt lett å sove 😝 Litt av vinden får jeg via ventilen uansett 😝

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Titania skrev (37 minutter siden):

Når vinduene smeller og bråker + rullegardinen, da er det ikke spesielt lett å sove 😝 Litt av vinden får jeg via ventilen uansett 😝

Hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (4 timer siden):

Synes den her fra Apofiss er så søt =^.^=IMG_8869.jpeg.ffa346559a63d782229ce867c719b34f.jpeg

Cassidy Tvillingene synes også at den er veldig søt vi.😻😻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns lapskaus er kjedelig mat, men idag (og kanskje i morgen) er det middagen 😅 

Med røkt svinekam 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (3 timer siden):

Jeg syns lapskaus er kjedelig mat, men idag (og kanskje i morgen) er det middagen 😅 

Med røkt svinekam 😁

Jeg har lapskaus én gang i uka, for det er godt, sunt, enkelt og fort å lage og billig 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CAPS LOCK skrev (36 minutter siden):

Jeg har lapskaus én gang i uka, for det er godt, sunt, enkelt og fort å lage og billig 

Samme her.  Lager ofte forskjellig "grytemat" 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leiligheten til en av naboene ble tømt i går. Spennende hvem som flytter inn der etter hvert.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Millimani skrev (2 timer siden):

Leiligheten til en av naboene ble tømt i går. Spennende hvem som flytter inn der etter hvert.

Kanskje noen ungdommer som fester til 3 på natta 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (20 minutter siden):

Kanskje noen ungdommer som fester til 3 på natta 😅

Det tviler jeg på, men man skal aldri si aldri. Leiligheten er 50 kvadratmeter, og har ett soverom.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall. Hadde IMG_8895.thumb.jpeg.764cd0fb61cd2f5579942db36a3ee98c.jpeg

blodtrykk i dag morges, 75/53 og følte meg forferdelig dårlig. Butter og jeg skulle egentlig ut, men da vi hadde kommet en tredjedel av veien måtte vi snu fordi jeg følte meg elendig. Jeg kaldsvettet, følte meg både trett og kvalm. Kom hjem og sov bitt. Butter irritert fordi «alle andre klarer å sjonglere jobb og barn og du tåler ingenting!» Tvang meg selv til å kjøre til et verksted fordi vi skal skifte batteri på en annen bil vi har. Ble igjen dårlig så Butter måtte kjøre. Holdt på å kaste opp i bilen, men det gikk over. Fikk time for batteribytte. Butter måtte også kjøre hjem og jeg halvsov i bilen. Hjemme så gikk jeg rett i seng og sov 3 timer. Butter vekket meg og jeg lagde mat. Skulle spise, men satte noe i halsen så måtte kaste opp og da ble det ikke mer mat på meg i dag :(  Så nå sitter jeg i sengen og sliter med halsen, har i tillegg vondt i hodet og synes synd på meg selv 06981BA0-4639-4874-8C38-F371E415DE7B.gif.75196c1d2d1f6769f88d4d1e863929a0.gif

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (4 minutter siden):

Knall. Hadde IMG_8895.thumb.jpeg.764cd0fb61cd2f5579942db36a3ee98c.jpeg

blodtrykk i dag morges, 75/53 og følte meg forferdelig dårlig. Butter og jeg skulle egentlig ut, men da vi hadde kommet en tredjedel av veien måtte vi snu fordi jeg følte meg elendig. Jeg kaldsvettet, følte meg både trett og kvalm. Kom hjem og sov bitt. Butter irritert fordi «alle andre klarer å sjonglere jobb og barn og du tåler ingenting!» Tvang meg selv til å kjøre til et verksted fordi vi skal skifte batteri på en annen bil vi har. Ble igjen dårlig så Butter måtte kjøre. Holdt på å kaste opp i bilen, men det gikk over. Fikk time for batteribytte. Butter måtte også kjøre hjem og jeg halvsov i bilen. Hjemme så gikk jeg rett i seng og sov 3 timer. Butter vekket meg og jeg lagde mat. Skulle spise, men satte noe i halsen så måtte kaste opp og da ble det ikke mer mat på meg i dag :(  Så nå sitter jeg i sengen og sliter med halsen, har i tillegg vondt i hodet og synes synd på meg selv 06981BA0-4639-4874-8C38-F371E415DE7B.gif.75196c1d2d1f6769f88d4d1e863929a0.gif

Cassidy Tvillingene ønsker deg Godbedring @Peanut:hjerte::hjerte::klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...