Sola de Skrevet 16. oktober #222961 Del Skrevet 16. oktober For mange år siden strikket jeg denne her. Den passer til både jente og gutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 16. oktober #222962 Del Skrevet 16. oktober Sola de skrev (14 minutter siden): For mange år siden strikket jeg denne her. Den passer til både jente og gutt. Hel dress i Fana-mønster? Den var skikkelig fin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. oktober #222963 Del Skrevet 16. oktober Sola de skrev (14 minutter siden): Alt lages så søtt til jenter, og heller tøft til gutter. Unødvendig synes jeg. Nyfødte babyer uansett kjønn, er bare søte, så ingen vits å tøffe dem om allerede der i klesveien. Jeg har noen klompelompe strikkebøker. Veldig mye fint i dem til små barn Helt enig 😊 Og veldig mye passer til begge kjønn, men noen av detaljene blir kanskje litt for jentete allikevel. Til jenta som kommer skal jeg blant annet lage en dahlia-romper, men masse hullmønster blir liksom veldig jentete. Jeg har 5-6 klompelompebøker selv, men ikke nødvendigvis alt som er fint inni der 😅 Fanadressen er fin, men ikke helt det jeg er ute etter 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. oktober #222964 Del Skrevet 16. oktober Millimani skrev (32 minutter siden): Hel dress i Fana-mønster? Den var skikkelig fin Det er den. Husker jeg strikket den for stramt først, så måtte rekke opp Hadde ikke strikket mye mønster før den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. oktober #222965 Del Skrevet 16. oktober Titania skrev (21 minutter siden): Helt enig 😊 Og veldig mye passer til begge kjønn, men noen av detaljene blir kanskje litt for jentete allikevel. Til jenta som kommer skal jeg blant annet lage en dahlia-romper, men masse hullmønster blir liksom veldig jentete. Jeg har 5-6 klompelompebøker selv, men ikke nødvendigvis alt som er fint inni der 😅 Fanadressen er fin, men ikke helt det jeg er ute etter 😅 Dahlia- romper er nydelig Kanskje litt jentete, men om man strikker den uten hullmønsteret, passer det kanskje til begge kjønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. oktober #222966 Del Skrevet 16. oktober Sola de skrev (8 minutter siden): Dahlia- romper er nydelig Kanskje litt jentete, men om man strikker den uten hullmønsteret, passer det kanskje til begge kjønn? Jeg lurer på å lage minsten-settet til gutten, men hun som skal få det svarte bare «jaja» da hun fikk se det, så vet ikke helt om det var i hennes stil 😅 Derfor leter jeg litt videre 😊 Snorkedressen til pickles er også fin, så lurer på den, men tenker samtidig at det er litt «kjedelig» med to «utedresser» Bamsedressen er garantert 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. oktober #222967 Del Skrevet 16. oktober Titania skrev (4 minutter siden): Jeg lurer på å lage minsten-settet til gutten, men hun som skal få det svarte bare «jaja» da hun fikk se det, så vet ikke helt om det var i hennes stil 😅 Derfor leter jeg litt videre 😊 Snorkedressen til pickles er også fin, så lurer på den, men tenker samtidig at det er litt «kjedelig» med to «utedresser» Bamsedressen er garantert 😁 Synes de var så vakre alle sammen Strikk det du føler for å strikke. Jaja, var et teit svar. Burde bare være takknemlig for å motta noe så vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. oktober #222968 Del Skrevet 16. oktober Sola de skrev (3 minutter siden): Synes de var så vakre alle sammen Strikk det du føler for å strikke. Jaja, var et teit svar. Burde bare være takknemlig for å motta noe så vakkert Hun er litt rar, men tror også hun er litt «skuffet» fordi hun ønsket seg veldig en jente. Men derfor tenker jeg å lete litt til. Tiden går sykt fort, men «lenge» til februar/mars enda 🙈😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. oktober #222969 Del Skrevet 16. oktober Titania skrev (Akkurat nå): Hun er litt rar, men tror også hun er litt «skuffet» fordi hun ønsket seg veldig en jente. Men derfor tenker jeg å lete litt til. Tiden går sykt fort, men «lenge» til februar/mars enda 🙈😂 Jenter er sikkert ok, men tenk noe så kjekt å bli mor til en liten pjokk Hun blir nok sikkert glad, når hun får summet seg litt over å få en sønn i stedet for datter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. oktober #222970 Del Skrevet 16. oktober Sola de skrev (1 minutt siden): Jenter er sikkert ok, men tenk noe så kjekt å bli mor til en liten pjokk Hun blir nok sikkert glad, når hun får summet seg litt over å få en sønn i stedet for datter Hun har en sønn fra før også 😊 Hun er jo glad for at barnet er friskt, men man hørte det var en litt skuffet undertone. Men det får være hennes sak - jeg skal bare strikke ting jeg 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. oktober #222971 Del Skrevet 16. oktober Jeg beundrer dere strikkere som får til ting og det blir kjempefint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. oktober #222972 Del Skrevet 16. oktober Jeg lurer på om jeg skal ha grillmat til middag idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 16. oktober #222973 Del Skrevet 16. oktober I dag har jeg betalt med kort på mobil for første gang. Sånn en moderne mann jeg har blitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. oktober #222974 Del Skrevet 16. oktober FrankDrebin 2 1/2 skrev (2 minutter siden): I dag har jeg betalt med kort på mobil for første gang. Sånn en moderne mann jeg har blitt! Fått din første smarttelefon med da?:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 16. oktober #222975 Del Skrevet 16. oktober Cid skrev (25 minutter siden): Fått din første smarttelefon med da?:D Hehe, nei det har jeg hatt en stund nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 16. oktober #222976 Del Skrevet 16. oktober Blåser masse i dag, rene mini stormen ute. Hunden blåste nesten av gårde jo (ikke helt). Det var i hvert fall mange misfornøyde katter som lå rett utenfor dørene sine, og ventet på å bli sluppet inn 🍃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 16. oktober #222977 Del Skrevet 16. oktober Yay, jeg er kjendis 💅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. oktober #222978 Del Skrevet 16. oktober Disney Adult skrev (19 minutter siden): Yay, jeg er kjendis 💅 Og jeg verneverdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. oktober #222979 Del Skrevet 16. oktober Hadde jeg fortsatt hatt min første bruker så hadde jeg hatt over 100.000 innlegg, og vært nærme å dele Leviterende Guru titlen med Hoppe 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. oktober #222980 Del Skrevet 16. oktober Tror det blir McDonalds på vei hjem fra jobb idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå