Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er litt morsom :fnise: Ser ut som en gjeng som har det gøy sammen på tur 😁

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 timer siden):

Denne er litt morsom :fnise: Ser ut som en gjeng som har det gøy sammen på tur 😁

 

:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Millimani skrev (3 minutter siden):

I morgen skal jeg ha pizza til middag

:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 968 innlegg igjen til neste rang. Det er 80 dager igjen av året, noe som betyr at jeg må skrive 12.1 innlegg hver dag for å få ny rang til nyttår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på en helt ny Peppes med venninna mi da vi var ute og shoppet her om dagen. Jeg har riktignok ikke vært på Peppes så ofte de siste årene, men denne var helt annerledes enn de andre jeg har vært på. De kom aldri til bordet vårt for å ta imot bestillingen, så vi måtte gå til kassa og bestille der og betale før vi fikk maten. Aldri måttet bestille ved kassa og betale på forhånd på Peppes før. Vet det er en filleting, men er jo en del av servicen å komme til bordet for å ta bestilling og levere regning. 

Borte var også de koselige krokene man kunne sitte i. Det var liksom mer kafépreg over det hele, veldig lyst og de spilte høy, plagsom musikk så vi nesten måtte rope til hverandre.

Maten var den samme som før da og det er jo det viktigste. Vet mange matsnobber her på kåge hater Peppes, men jeg digger pizzaen der. Spiste en pizza som het flyaway chicken eller noe sånt, den var knallgod. Så jeg liker Peppes, men denne nye var ikke like koselig som de gamle. Håper de gamle blir som før. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (11 minutter siden):

Jeg var på en helt ny Peppes med venninna mi da vi var ute og shoppet her om dagen. Jeg har riktignok ikke vært på Peppes så ofte de siste årene, men denne var helt annerledes enn de andre jeg har vært på. De kom aldri til bordet vårt for å ta imot bestillingen, så vi måtte gå til kassa og bestille der og betale før vi fikk maten. Aldri måttet bestille ved kassa og betale på forhånd på Peppes før. Vet det er en filleting, men er jo en del av servicen å komme til bordet for å ta bestilling og levere regning. 

Borte var også de koselige krokene man kunne sitte i. Det var liksom mer kafépreg over det hele, veldig lyst og de spilte høy, plagsom musikk så vi nesten måtte rope til hverandre.

Maten var den samme som før da og det er jo det viktigste. Vet mange matsnobber her på kåge hater Peppes, men jeg digger pizzaen der. Spiste en pizza som het flyaway chicken eller noe sånt, den var knallgod. Så jeg liker Peppes, men denne nye var ikke like koselig som de gamle. Håper de gamle blir som før. 

Jeg er glad i Peppes. Liker både pepperoni-pizzaen og Rio Grande godt. 

Selv synes jeg det er greit å bestille ved kassa, men skjønner at det tar vekk noe av restaurant-følelsen. Det jeg syne er spesielt er det at spisesteder hvor man betaler på forhånd også ber om tips!  Jeg blir  alltid bedt om tips når jeg betaler på betalingsautomaten.   Hvorfor skal man tipse når man selv må gå til kassa for å bestille maten? Og man vet ikke engang om man får noe god mat og service?  Man kan ende med å måtte vente alt for lenge på maten,  at maten ikke smakte noe godt eller at feil rett kom. 

Endret av SVK
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 minutter siden):

Jeg er glad i Peppes. Liker både pepperoni-pizzaen og Rio Grande godt. 

Selv synes jeg det er greit å bestille ved kassa, men skjønner at det tar vekk noe av restaurant-følelsen. Det jeg syne er spesielt er det at spisesteder hvor man betaler på forhånd også ber om tips!  Jeg blir  alltid bedt om tips når jeg betaler på betalingsautomaten.   Hvorfor skal man tipse når man selv må gå til kassa for å bestille maten? Og man vet ikke engang om man får noe god mat og service?  Man kan ende med å måtte vente alt for lenge på maten og man kan risikere at maten ikke smakte noe godt eller at feil rett kom. 

Elsker Peppes jeg også og skjønner ikke hvorfor folk har så mye imot det. Mange matsnobber her inne. Peppes er også veldig gode på glutenfri bunn. 

Jada, det går greit, men de burde sagt ifra om det når vi kom inn dit. Satt lenge og ventet på at det skulle komme noen, så gikk vi bare til kassa til slutt.

Akkurat det samme nevnte pappa her om dagen også. Han hadde vært ute og spist med en kamerat og de kunne velge mellom 5, 10, 15 og 20% tips eller ingen tips. Det er så utrolig frekt! Her i Norge er tips egentlig inkludert i prisen også. Pappa hadde sagt i fra at han egentlig hadde tenkt å gi tips, men pga det valgte han å ikke gi det i det hele tatt. Han ba de ta det opp med ledelsen, for er sikkert flere enn han som ikke gidder å gi tips når man blir oppfordret på den måten og attpåtil før de får maten. Og han pleier å være ganske raus med tipsen når vi er ute og spiser sammen. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (9 minutter siden):

Elsker Peppes jeg også og skjønner ikke hvorfor folk har så mye imot det. Mange matsnobber her inne. Peppes er også veldig gode på glutenfri bunn. 

Jada, det går greit, men de burde sagt ifra om det når vi kom inn dit. Satt lenge og ventet på at det skulle komme noen, så gikk vi bare til kassa til slutt.

Akkurat det samme nevnte pappa her om dagen også. Han hadde vært ute og spist med en kamerat og de kunne velge mellom 5, 10, 15 og 20% tips eller ingen tips. Det er så utrolig frekt! Her i Norge er tips egentlig inkludert i prisen også. Pappa hadde sagt i fra at han egentlig hadde tenkt å gi tips, men pga det valgte han å ikke gi det i det hele tatt. Han ba de ta det opp med ledelsen, for er sikkert flere enn han som ikke gidder å gi tips når man blir oppfordret på den måten og attpåtil før de får maten. Og han pleier å være ganske raus med tipsen når vi er ute og spiser sammen. 

 

Enig med både deg og faren din. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (10 timer siden):

Jeg har 968 innlegg igjen til neste rang. Det er 80 dager igjen av året, noe som betyr at jeg må skrive 12.1 innlegg hver dag for å få ny rang til nyttår.

Ta deg en tur innom telletrådene, så rekker du det fint :ler: Jeg hadde vært platinamedlem i flere år. Så skyndte meg inn der da jeg hadde 70 innlegg igjen til neste tittel og trykket i vilden sky :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

Ta deg en tur innom telletrådene, så rekker du det fint :ler: Jeg hadde vært platinamedlem i flere år. Så skyndte meg inn der da jeg hadde 70 innlegg igjen til neste tittel og trykket i vilden sky :ler:

Telletrådene, ja, de hadde jeg glemt. Men ække det litt «juks» ‘a? Hehe :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (31 minutter siden):

Telletrådene, ja, de hadde jeg glemt. Men ække det litt «juks» ‘a? Hehe :ler: 

Nei, er vel slik, i tillegg til masse babbel her inne, de fleste på sosial prat har så høyt innleggstall. Før var jo alt samlet under sosial prat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Drakk ikke en liten vinskvett en gang i går. Bare spiste og prata og dansa rumpa av meg til midnatt. Tar på likevel🥹 Hviledag😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (6 minutter siden):

Nei, er vel slik, i tillegg til masse babbel her inne, de fleste på sosial prat har så høyt innleggstall. Før var jo alt samlet under sosial prat.

Ja, nesten alle unntatt meg :fnise: men jeg er ikke like aktiv hele tiden da, kan forsvinne i et par måneder før jeg plutselig kommer tilbake. Men jeg babler jo ganske mye, føler jeg. Ikke at innleggstall er så viktig, men er jo alltid litt gøy når man får ny rang 😊

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (9 minutter siden):

Drakk ikke en liten vinskvett en gang i går. Bare spiste og prata og dansa rumpa av meg til midnatt. Tar på likevel🥹 Hviledag😌

Kan være slitsomt bare å være sosial da, merker det selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Kan være slitsomt bare å være sosial da, merker det selv. 

Er nok leggetid-tuklinga for meg mest nå. Liker det sosiale. ☺️ å legge seg 01.00 er 3 t fra min normal. Blir kort natt. Men helt i orden. Skal hvile og koke gresskarsuppe bare i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...