Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

SVK skrev (15 minutter siden):

Var det disse?

noblessemorkchokladcrisp150g_result_ferd

Cassidy Tvillingene synes at de der ser skikkelig digge ut.:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SVK skrev (1 minutt siden):

Skjønner! Har sett Freia og Marabou ha sjokolader som har samme navn og ser like ut, men som smaker forskjellig. Så skjønner godt hva du mener. 

Ja. Og Marabou tilsetter smør i flere av sine sjokolader, det gjør ikke Freia. Mulig Marabou erstatter noe av kakaosmøret med smør. Fysj. Smaker ikke godt.

Her er den nevnt, men er selvfølgelig plussartikkel, så får ikke lest https://www.dagbladet.no/tema/nordmenn-er-i-verdenstoppen-i-sjokoladespising-disse-utgatte-gobitene-savner-vi-mest/60602961

Fant et bilde av en veldig gammel eske. Så ikke sånn ut da jeg var liten, men tror den var rosaaktig da også.

IMG_8759.thumb.jpeg.620e3f6e4d7398b785bdddaea1b259a5.jpeg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Ja. Og Marabou tilsetter smør i flere av sine sjokolader, det gjør ikke Freia. Mulig Marabou erstatter noe av kakaosmøret med smør. Fysj. Smaker ikke godt.

Her er den nevnt, men er selvfølgelig plussartikkel, så får ikke lest https://www.dagbladet.no/tema/nordmenn-er-i-verdenstoppen-i-sjokoladespising-disse-utgatte-gobitene-savner-vi-mest/60602961

Fant et bilde av en veldig gammel eske. Så ikke sånn ut da jeg var liten, men tror den var rosaaktig da også.

IMG_8759.thumb.jpeg.620e3f6e4d7398b785bdddaea1b259a5.jpeg

Nam Nam, Cassidy Tvillingene synes at disse ser skikkelig digge ut.:spise::spise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Nam Nam, Cassidy Tvillingene synes at disse ser skikkelig digge ut.:spise::spise:

Ja, de var helt sykt gode. Savner dem veldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Ja, de var helt sykt gode. Savner dem veldig. 

Cassidy Tvillingene har aldri smakt dem, men vi synes at de ser skikkelig digg ut.:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Ja. Og Marabou tilsetter smør i flere av sine sjokolader, det gjør ikke Freia. Mulig Marabou erstatter noe av kakaosmøret med smør. Fysj. Smaker ikke godt.

Her er den nevnt, men er selvfølgelig plussartikkel, så får ikke lest https://www.dagbladet.no/tema/nordmenn-er-i-verdenstoppen-i-sjokoladespising-disse-utgatte-gobitene-savner-vi-mest/60602961

Fant et bilde av en veldig gammel eske. Så ikke sånn ut da jeg var liten, men tror den var rosaaktig da også.

IMG_8759.thumb.jpeg.620e3f6e4d7398b785bdddaea1b259a5.jpeg

Takk! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene har aldri smakt dem, men vi synes at de ser skikkelig digg ut.:spise::spise:

Jeg tror de forsvant lenge før deres tid. Tror de forsvant allerede da jeg var fjortis på 90-tallet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (15 minutter siden):

Jeg tror de forsvant lenge før deres tid. Tror de forsvant allerede da jeg var fjortis på 90-tallet. 

Det forklarer hvorfor Cassidy Tvillingene aldri har smakt dem.:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden):

Det forklarer hvorfor Cassidy Tvillingene aldri har smakt dem.:fnise::fnise:

Hehe, ja :ler: Gammel jeg vøtt, huff og huff 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (21 minutter siden):

Hehe, ja :ler: Gammel jeg vøtt, huff og huff 😱

:klappe::klappe::fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 timer siden):

Æsj, så kjipt. Sfinx var en av få konfekter jeg likte. Kong Haakon er noe overpriset ræl. 

Ååå, den var sååå god! Savner den veldig. Var også en som het Noblesse eller noe som jeg likte da jeg var liten. Mange herrens år siden den forsvant. 

De er i Sverige! Jeg elsker de😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

De er i Sverige! Jeg elsker de😃

Men de er ikke de samme :( Marabou sjokolade smaker pyton. I hvert fall de jeg har smakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Men de er ikke de samme :( Marabou sjokolade smaker pyton. I hvert fall de jeg har smakt. 

Ååå. Dumt da. Jeg pleier kjøpe de😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Ååå. Dumt da. Jeg pleier kjøpe de😌

Jaaaa 😢 jeg er kresen, hehe. Kanskje jeg tester de om de ikke inneholder smør. Dessverre inneholder mange av marsboer sjokolader smør, virker som de erstatter noe av kakaosmøret med smør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Jaaaa 😢 jeg er kresen, hehe. Kanskje jeg tester de om de ikke inneholder smør. Dessverre inneholder mange av marsboer sjokolader smør, virker som de erstatter noe av kakaosmøret med smør.

Marsboersjokolade😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (5 minutter siden):

Jaaaa 😢 jeg er kresen, hehe. Kanskje jeg tester de om de ikke inneholder smør. Dessverre inneholder mange av marsboer sjokolader smør, virker som de erstatter noe av kakaosmøret med smør.

Så dumt! 😢

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (6 minutter siden):

Jaaaa 😢 jeg er kresen, hehe. Kanskje jeg tester de om de ikke inneholder smør. Dessverre inneholder mange av marsboer sjokolader smør, virker som de erstatter noe av kakaosmøret med smør.

:klem3::klem3:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...