Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (4 minutter siden):

Jeg får til stadighet uklare bilder. Bildene er visst klare på iphone, så noe skjer når de blir sendt :vetikke: De mottar uklare videoer fra meg.

Merkelig 🤔

Kanskje det har med format å gjøre fra iPhone til android, men andre veien vet jeg ikke. For bilder tatt med iPhone blir jo .heic  vanligvis 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Titania skrev (6 minutter siden):

Merkelig 🤔

Kanskje det har med format å gjøre fra iPhone til android, men andre veien vet jeg ikke. For bilder tatt med iPhone blir jo .heic  vanligvis 

Ok. Kanskje. Merkelig. Har ikke vært problem, før siste året egentlig.

Endret av Sola de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 9 dager siden headsettet mitt kom frem til servicestedet, og jeg håper jeg får det tilbake snart.
Og ikke minst at feilen dekkes av garantien 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min rumler så smått. Det er drøyt to timer siden frokost, og halvannen time til lunsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ha en ny varmepumpe i hus, i stue oppe, men de som skal sette opp tar sin tid med å ringe og jeg vikke mase 9791F09D-82A8-4852-AFF8-3EA59CADEE82.gif.ee0b59c7083f057047a59f22a56c16f9.gif såååeh ullcardigan i dag bla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

back on the mountains...men det varer vel ikke så lenge..midten av oktober så har det vel allerede vært snø her en tid..da er det bare å forflytte seg til lavlandet..før nordnorge står for tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forbereder meg på en avføringsprøve til Oslo universitetssykehus.. tarmscreenings program ... jaja better safe than sorry..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene teknikernen snakket med en kunde på telefon: «du vil ha med buing?» 

Vi tre andre som var her skjønte ingen ting, men han fortsatte å snakke om buing. 

Så tekniker som sto i trappa «blandet» seg i samtalen på vei ned: «buuuuuu» :fnise:.

Men det var snakk om at kunden hadde fått noe som var flatt, som heller skulle vært rundt 😝

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke nevneverdig intelligent, men noen ganger blir til og meg jeg sjokkert over hvor dumme mennesker kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yellow Eye skrev (57 minutter siden):

Jeg er ikke nevneverdig intelligent, men noen ganger blir til og meg jeg sjokkert over hvor dumme mennesker kan være.

Sett på Norges dummeste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg på fjellet igjen...fint vær men nattetemperaturene til uka viser minusgrader ...lakker og lir mot vinteren ...det er vel forøvrig det jeg konser på nå...å være forberedt..benytte erfaring og rutine  til 90 - dager med kulde..1.desember til 1.mars... det er ikke lang tid men det kreves mye energi.. og det er å stole på erfaringene..ikke begynne å røre med endringer, det kan slå jævla dårlig ut...bygge på de erfaringene man har og rutinene...smått, ikke abrubte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...