Titania Skrevet 18. september #222281 Del Skrevet 18. september Sola de skrev (4 minutter siden): Jeg får til stadighet uklare bilder. Bildene er visst klare på iphone, så noe skjer når de blir sendt De mottar uklare videoer fra meg. Merkelig 🤔 Kanskje det har med format å gjøre fra iPhone til android, men andre veien vet jeg ikke. For bilder tatt med iPhone blir jo .heic vanligvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. september #222282 Del Skrevet 18. september (endret) Titania skrev (6 minutter siden): Merkelig 🤔 Kanskje det har med format å gjøre fra iPhone til android, men andre veien vet jeg ikke. For bilder tatt med iPhone blir jo .heic vanligvis Ok. Kanskje. Merkelig. Har ikke vært problem, før siste året egentlig. Endret 18. september av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. september #222283 Del Skrevet 19. september Jeg har hatt samme nøkkelhalsbånd i siden 2004. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. september #222284 Del Skrevet 19. september Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. september #222285 Del Skrevet 19. september Det er 9 dager siden headsettet mitt kom frem til servicestedet, og jeg håper jeg får det tilbake snart. Og ikke minst at feilen dekkes av garantien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 19. september #222286 Del Skrevet 19. september Magen min rumler så smått. Det er drøyt to timer siden frokost, og halvannen time til lunsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 19. september #222287 Del Skrevet 19. september Skal ha en ny varmepumpe i hus, i stue oppe, men de som skal sette opp tar sin tid med å ringe og jeg vikke mase såååeh ullcardigan i dag bla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 19. september #222288 Del Skrevet 19. september back on the mountains...men det varer vel ikke så lenge..midten av oktober så har det vel allerede vært snø her en tid..da er det bare å forflytte seg til lavlandet..før nordnorge står for tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 19. september #222289 Del Skrevet 19. september forbereder meg på en avføringsprøve til Oslo universitetssykehus.. tarmscreenings program ... jaja better safe than sorry.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 19. september #222290 Del Skrevet 19. september Glemte solkrem i dag 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 19. september #222291 Del Skrevet 19. september Jeg skal på Meny og handle på trippel trumf når jeg er ferdig på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. september #222292 Del Skrevet 19. september Ene teknikernen snakket med en kunde på telefon: «du vil ha med buing?» Vi tre andre som var her skjønte ingen ting, men han fortsatte å snakke om buing. Så tekniker som sto i trappa «blandet» seg i samtalen på vei ned: «buuuuuu» . Men det var snakk om at kunden hadde fått noe som var flatt, som heller skulle vært rundt 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. september #222293 Del Skrevet 19. september Jeg har begynt å bruke trumf pay i dag. Mer bonus 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 19. september #222294 Del Skrevet 19. september Jeg er ikke nevneverdig intelligent, men noen ganger blir til og meg jeg sjokkert over hvor dumme mennesker kan være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. september #222295 Del Skrevet 19. september Klarte å glemme igjen en strikkepinne på jobb i dag 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. september #222296 Del Skrevet 19. september Yellow Eye skrev (57 minutter siden): Jeg er ikke nevneverdig intelligent, men noen ganger blir til og meg jeg sjokkert over hvor dumme mennesker kan være. Sett på Norges dummeste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. september #222297 Del Skrevet 20. september Hjernen har grublefest, så jeg får ikke sove 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. september #222298 Del Skrevet 20. september Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 20. september #222299 Del Skrevet 20. september Ikke sovet i natt. Så irriterende!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 20. september #222300 Del Skrevet 20. september Da er jeg på fjellet igjen...fint vær men nattetemperaturene til uka viser minusgrader ...lakker og lir mot vinteren ...det er vel forøvrig det jeg konser på nå...å være forberedt..benytte erfaring og rutine til 90 - dager med kulde..1.desember til 1.mars... det er ikke lang tid men det kreves mye energi.. og det er å stole på erfaringene..ikke begynne å røre med endringer, det kan slå jævla dårlig ut...bygge på de erfaringene man har og rutinene...smått, ikke abrubte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå