Cid Skrevet 13. september #222121 Del Skrevet 13. september Peanut skrev (6 minutter siden): Hercules er et kjøpesenter i Skien <_< Var en spøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. september #222122 Del Skrevet 13. september Synes han kom mer til sin rett med skjegg jeg. Han kler det godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 13. september #222123 Del Skrevet 13. september Cid skrev (2 timer siden): Var en spøk. Grrr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. september #222124 Del Skrevet 13. september Peanut skrev (2 timer siden): Hercules er et kjøpesenter i Skien <_< Cid skrev (2 timer siden): Hercules? Peanut skrev (2 timer siden): I juli 2001 hadde jeg vært på toppen av WTC. Da jeg fikk vite at det ikke var mer i fra hva jeg så på tv så rev jeg i stykker et foto av meg oppå der fordi jeg ble helt fra meg (Utsikten fra toppen der var jo helt fantastisk- og aldri mer). Peanut skrev (2 timer siden): Leste i Varden i dag at en mente at Skien sentrum bør være Hercules. Skal sentrum være et kjøpesenter? For meg er sentrum (uansett hvor dødt det må være), Kongens gate, Torggata, Prinsessegate, Telemarksgata, Skistredet, Liegata og Lie og ned til brygga og Klosterøya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. september #222125 Del Skrevet 13. september Peanut skrev (1 time siden): Grrr ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 13. september #222126 Del Skrevet 13. september Det er fredag og jeg skal dusje og ta på meg en pen kjole og lage god mat og drikke god vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. september #222127 Del Skrevet 13. september Peanut skrev (4 timer siden): Grrr Ble du sint pga spøken? 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 13. september #222128 Del Skrevet 13. september Cid skrev (10 minutter siden): Ble du sint pga spøken? 😜 Grrrr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. september #222129 Del Skrevet 13. september Peanut skrev (1 minutt siden): Grrrr 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. september #222130 Del Skrevet 13. september Synes den nye lottoreklamen er søt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 13. september #222131 Del Skrevet 13. september Cid skrev (2 timer siden): 🥺 =^.^= Purr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 13. september #222132 Del Skrevet 13. september Det programmet Norges dummeste, må være skuespill, folk kan umulig være så dumme som det fremstår der....spørsmålene er jo barnehage/barneskole nivå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. september #222133 Del Skrevet 13. september (endret) Jeg har dusjet. Endret 13. september av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. september #222134 Del Skrevet 13. september (endret) Freyja Valkyrie skrev (6 timer siden): Det programmet Norges dummeste, må være skuespill, folk kan umulig være så dumme som det fremstår der....spørsmålene er jo barnehage/barneskole nivå. Ikke alt som man lærte for flere tiår siden man husker i dag da 😛 jeg visste ikke svaret på en del selv, jeg hadde sikkert kommet til finalen lol. Endret 14. september av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. september #222135 Del Skrevet 14. september Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 14. september #222136 Del Skrevet 14. september Det er lørdags morgen og jeg vet ikke om det regner eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 14. september #222137 Del Skrevet 14. september Ønsker dere alle en god helg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. september #222138 Del Skrevet 14. september Rimfrost ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. september #222139 Del Skrevet 14. september Cassidy Tvillingene ønsker også alle sammen en godhelg.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. september #222140 Del Skrevet 14. september Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Rimfrost ute Rimma frost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå