Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

11 september 2001, så satt jeg og ventet på at home & away skulle begynne på tv. I stedet kom det ekstra nyhetssending hvor vi så fly kræsje inn i world trade center. Ellers husker jeg ikke annet enn dette fra den dagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sola de skrev (3 minutter siden):

11 september 2001, så satt jeg og ventet på at home & away skulle begynne på tv. I stedet kom det ekstra nyhetssending hvor vi så fly kræsje inn i world trade center. Ellers husker jeg ikke annet enn dette fra den dagen.

Tenk om noen ble sint på TV2 for å ikke vise Home and Away da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 4 år og husker ikke noe annet enn at jeg var redd Osama bin Laden kom til å bombe huset vårt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Tenk om noen ble sint på TV2 for å ikke vise Home and Away da. 

Mener å erindre at hele sendeplanen ble endret den dagen. Som den ofte blir om det skjer ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (11 minutter siden):

Mener å erindre at hele sendeplanen ble endret den dagen. Som den ofte blir om det skjer ting.

Husker at folk hadde klikka en gang når Hotel Cæsar ble utsatt pga nyheter om en tragedie.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsøker komme på litt morsomme navn på sparekontoer jeg oppretter. 

Til nå heter konsert-kontoen "the drain" :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nadya skrev (4 timer siden):

Hvor var du på denne dag for nøyaktig 23 år siden?

Jeg var på fisketur med en kamerat. Det var fint høstvær. Vi fikk, som vanlig, ikke fisk. Vi fikk aldri fisk

På denne tiden bodde jeg hos bestemoren min, og da jeg kom inn i stua hennes, så satt hun der sammen med onkelen min og niesa mi og så på nyhetssendingen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nadya skrev (7 timer siden):

Hvor var du på denne dag for nøyaktig 23 år siden?

Lå muligens og sov i min egen seng da det pågikk :sover: men jeg husker faktisk ikke hvor jeg var da jeg fikk vite om det :flau:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp en mann som vasket hendene i en vanndam. Før han gikk inn i en butikk der det første man møter på er panteautomat og en vask 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millimani skrev (1 time siden):

Jeg satte på en vaskemaskin før jeg dro på jobb. Med timer-program da, så den er ferdig omtrent kl 15.

Får håpe det ikke blir lekkasje da O:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Får håpe det ikke blir lekkasje da O:.

Det pleier ikke å bli det 😜 Det er sjelden jeg gjør det på den måten, men en og annen gang skjer det. Da er det bare å putte håndklærne i tørketrommelen litt etter at jeg har kommet hjem, sette på en ny maskin med sengetøy mens håndklærne tørker, og så legge sengetøyet i tørketrommelen når det er ferdig vaska

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (21 timer siden):

Jeg forsøker komme på litt morsomme navn på sparekontoer jeg oppretter. 

Til nå heter konsert-kontoen "the drain" :fnise:

Tror for øvrig navnet på konsertkontoen ble ganske passende 🙈

Dagens nyhet: Hans Zimmer skal på ny turne, der han selv skal være med. Må selvsagt sees 🙈💸💸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svømte 06.40. Jobbet som en helt i mange timer etter det. Da må man spise to elgkarbonader som mellommåltid etter jobb:nigo:

 

Nå: Kaffe og ro:rodmer:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I juli 2001 hadde jeg vært på toppen av WTC. Da jeg fikk vite at det ikke var mer i fra hva jeg så på tv så rev jeg i stykker et foto av meg oppå der fordi jeg ble helt fra meg :gråter: (Utsikten fra toppen der var jo helt fantastisk- og aldri mer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i Varden i dag at en mente at Skien sentrum bør være Hercules.

Skal sentrum være et kjøpesenter? 50D5D246-501D-4370-B56B-5B454E1C6F83.gif.43ff7f349553104ddd54e3d3d9937644.gif

For meg er sentrum (uansett hvor dødt det må være), Kongens gate, Torggata, Prinsessegate, Telemarksgata, Skistredet, Liegata og Lie og ned til brygga og Klosterøya AAE848B0-5D85-4F5E-AF09-5D9C552EDB4A.gif.0a56b8a3f80c5db1b0865ef04c22cb95.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (9 minutter siden):

Leste i Varden i dag at en mente at Skien sentrum bør være Hercules.

Skal sentrum være et kjøpesenter? 50D5D246-501D-4370-B56B-5B454E1C6F83.gif.43ff7f349553104ddd54e3d3d9937644.gif

For meg er sentrum (uansett hvor dødt det må være), Kongens gate, Torggata, Prinsessegate, Telemarksgata, Skistredet, Liegata og Lie og ned til brygga og Klosterøya AAE848B0-5D85-4F5E-AF09-5D9C552EDB4A.gif.0a56b8a3f80c5db1b0865ef04c22cb95.gif

Hercules?

scale?width=1200&aspectRatio=1.78&format

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 minutter siden):

Hercules?

scale?width=1200&aspectRatio=1.78&format

Hercules er et kjøpesenter i Skien <_<

IMG_8366.jpeg.5f490e0f92289c2fcacb91007103bf5d.jpeg

Endret av Peanut
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...