Sola de Skrevet 11. september #222101 Del Skrevet 11. september 11 september 2001, så satt jeg og ventet på at home & away skulle begynne på tv. I stedet kom det ekstra nyhetssending hvor vi så fly kræsje inn i world trade center. Ellers husker jeg ikke annet enn dette fra den dagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. september #222102 Del Skrevet 11. september Sola de skrev (3 minutter siden): 11 september 2001, så satt jeg og ventet på at home & away skulle begynne på tv. I stedet kom det ekstra nyhetssending hvor vi så fly kræsje inn i world trade center. Ellers husker jeg ikke annet enn dette fra den dagen. Tenk om noen ble sint på TV2 for å ikke vise Home and Away da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 11. september #222103 Del Skrevet 11. september Jeg var 4 år og husker ikke noe annet enn at jeg var redd Osama bin Laden kom til å bombe huset vårt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. september #222104 Del Skrevet 11. september Cid skrev (Akkurat nå): Tenk om noen ble sint på TV2 for å ikke vise Home and Away da. Mener å erindre at hele sendeplanen ble endret den dagen. Som den ofte blir om det skjer ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. september #222105 Del Skrevet 11. september Sola de skrev (11 minutter siden): Mener å erindre at hele sendeplanen ble endret den dagen. Som den ofte blir om det skjer ting. Husker at folk hadde klikka en gang når Hotel Cæsar ble utsatt pga nyheter om en tragedie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 11. september #222106 Del Skrevet 11. september Jeg forsøker komme på litt morsomme navn på sparekontoer jeg oppretter. Til nå heter konsert-kontoen "the drain" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 11. september #222107 Del Skrevet 11. september Nadya skrev (4 timer siden): Hvor var du på denne dag for nøyaktig 23 år siden? Jeg var på fisketur med en kamerat. Det var fint høstvær. Vi fikk, som vanlig, ikke fisk. Vi fikk aldri fisk På denne tiden bodde jeg hos bestemoren min, og da jeg kom inn i stua hennes, så satt hun der sammen med onkelen min og niesa mi og så på nyhetssendingen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 11. september #222108 Del Skrevet 11. september Nadya skrev (7 timer siden): Hvor var du på denne dag for nøyaktig 23 år siden? Lå muligens og sov i min egen seng da det pågikk men jeg husker faktisk ikke hvor jeg var da jeg fikk vite om det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. september #222109 Del Skrevet 12. september Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 12. september #222110 Del Skrevet 12. september Så nettopp en mann som vasket hendene i en vanndam. Før han gikk inn i en butikk der det første man møter på er panteautomat og en vask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 12. september #222111 Del Skrevet 12. september Jeg satte på en vaskemaskin før jeg dro på jobb. Med timer-program da, så den er ferdig omtrent kl 15. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. september #222112 Del Skrevet 12. september Millimani skrev (1 time siden): Jeg satte på en vaskemaskin før jeg dro på jobb. Med timer-program da, så den er ferdig omtrent kl 15. Får håpe det ikke blir lekkasje da O:. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 12. september #222113 Del Skrevet 12. september Cid skrev (2 minutter siden): Får håpe det ikke blir lekkasje da O:. Det pleier ikke å bli det 😜 Det er sjelden jeg gjør det på den måten, men en og annen gang skjer det. Da er det bare å putte håndklærne i tørketrommelen litt etter at jeg har kommet hjem, sette på en ny maskin med sengetøy mens håndklærne tørker, og så legge sengetøyet i tørketrommelen når det er ferdig vaska Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 12. september #222114 Del Skrevet 12. september Titania skrev (21 timer siden): Jeg forsøker komme på litt morsomme navn på sparekontoer jeg oppretter. Til nå heter konsert-kontoen "the drain" Tror for øvrig navnet på konsertkontoen ble ganske passende 🙈 Dagens nyhet: Hans Zimmer skal på ny turne, der han selv skal være med. Må selvsagt sees 🙈💸💸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. september #222115 Del Skrevet 12. september Svømte 06.40. Jobbet som en helt i mange timer etter det. Da må man spise to elgkarbonader som mellommåltid etter jobb Nå: Kaffe og ro 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. september #222116 Del Skrevet 13. september Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 13. september #222117 Del Skrevet 13. september I juli 2001 hadde jeg vært på toppen av WTC. Da jeg fikk vite at det ikke var mer i fra hva jeg så på tv så rev jeg i stykker et foto av meg oppå der fordi jeg ble helt fra meg (Utsikten fra toppen der var jo helt fantastisk- og aldri mer). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 13. september #222118 Del Skrevet 13. september Leste i Varden i dag at en mente at Skien sentrum bør være Hercules. Skal sentrum være et kjøpesenter? For meg er sentrum (uansett hvor dødt det må være), Kongens gate, Torggata, Prinsessegate, Telemarksgata, Skistredet, Liegata og Lie og ned til brygga og Klosterøya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. september #222119 Del Skrevet 13. september Peanut skrev (9 minutter siden): Leste i Varden i dag at en mente at Skien sentrum bør være Hercules. Skal sentrum være et kjøpesenter? For meg er sentrum (uansett hvor dødt det må være), Kongens gate, Torggata, Prinsessegate, Telemarksgata, Skistredet, Liegata og Lie og ned til brygga og Klosterøya Hercules? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 13. september #222120 Del Skrevet 13. september (endret) Cid skrev (9 minutter siden): Hercules? Hercules er et kjøpesenter i Skien <_< Endret 13. september av Peanut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå