Titania Skrevet 2. september #221941 Del Skrevet 2. september Cid skrev (17 minutter siden): Du får vel ikke sånne utbrudd da? Nei da, jeg er rar på andre måter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. september #221942 Del Skrevet 2. september Titania skrev (1 minutt siden): Nei da, jeg er rar på andre måter Som en zip fil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. september #221943 Del Skrevet 2. september Cid skrev (1 minutt siden): Som en zip fil? Nesten 😝 Full av mye rart 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. september #221944 Del Skrevet 2. september Titania skrev (2 minutter siden): Nesten 😝 Full av mye rart 🤣 Overrasket over at du tok den 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. september #221945 Del Skrevet 2. september Cid skrev (13 minutter siden): Overrasket over at du tok den 😁 Har både pakket og åpnet en god dose filer i løpet av tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. september #221946 Del Skrevet 3. september Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Girl Skrevet 3. september #221947 Del Skrevet 3. september Sola de skrev (15 timer siden): I`m a barbie girl in a barbie world Velkommen! 🎶Hvis jeg fikk være sola di, du skulle aldri fryse🎶 Takk for det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 3. september #221948 Del Skrevet 3. september Har lyst på eplekake. Har ikke noe tilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 3. september #221949 Del Skrevet 3. september Jeg har vært forkjøla i ei uke. Tviler på at jeg har corona. Vurderer tur til apoteket for å kjøpe mer hostesaft, ettersom den jeg har brukt nå er tom. Kanskje jeg skal be om hjelp til corona-test der, men jeg har test hjemme også. Bor alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3. september #221950 Del Skrevet 3. september (endret) Er spådd 27 grader hos meg på torsdag 😱 27! Trodde det var høsten jeg. Er jo ikke uvanlig med 20-23 grader tidlig i september, men 27 vet jeg ikke om jeg har opplevd i september der jeg bor før. I morgen er det spådd 24 grader. Endret 3. september av jukkapalme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3. september #221951 Del Skrevet 3. september Oreoshaken til mcdonalds har krympet 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. september #221952 Del Skrevet 3. september Titania skrev (1 minutt siden): Oreoshaken til mcdonalds har krympet 😑 Eller appetitten har økt?:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3. september #221953 Del Skrevet 3. september Cid skrev (3 minutter siden): Eller appetitten har økt?:D Nei, den er fysisk mindre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. september #221954 Del Skrevet 3. september Titania skrev (Akkurat nå): Nei, den er fysisk mindre Spøkte, vet ting ofte blir mindre men koster det samme. Lureri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. september #221955 Del Skrevet 4. september Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RobertoOo Skrevet 4. september #221956 Del Skrevet 4. september (endret) Jeg spiser kun kjøtt og egg og drikker kun vann og smør. Endret 4. september av RobertoOo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 4. september #221957 Del Skrevet 4. september Jeg har begynt på andre flaske med Bisolnatural 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. september #221958 Del Skrevet 4. september RobertoOo skrev (5 timer siden): Jeg spiser kun kjøtt og egg og drikker kun vann og smør. Driver du med noe form for trening, fitness eller noe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. september #221959 Del Skrevet 4. september (endret) Jeg har rotet bort en liten eske med en post-it lapp på med ting jeg måtte huske 🙈 Endret 4. september av Titania 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RobertoOo Skrevet 4. september #221960 Del Skrevet 4. september Sola de skrev (3 timer siden): Driver du med noe form for trening, fitness eller noe? Har begynt å trene på senter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå