Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Tusen takk! :strix: Bra jeg så det i tide da. Skulle bare sjekke hvor mange innlegg jeg har igjen til neste rang og så så jeg det helt tilfeldig. Må prøve å huske datoen om to år da, hehe. 

Cassidy Tvillingene tenker at du får skrive opp 29. september 2026, så husker du det.:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene tenker at du får skrive opp 29. september 2026, så husker du det.:strix::strix:

August mener dere? Ja, får legge det inn som alarm på telefonen. Om jeg husker på det 😂 Føler meg like glemsk som Biden innimellom 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

August mener dere? Ja, får legge det inn som alarm på telefonen. Om jeg husker på det 😂 Føler meg like glemsk som Biden innimellom 😂

Ja sorry, Cassidy Tvillingene mente 26. august 2026, det gikk litt i surr for oss. Men vi har jo hatt høst her i Bergen siden juni, så vi mister tidsperspektivet litt.🤣🤣👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Ja sorry, Cassidy Tvillingene mente 26. august 2026, det gikk litt i surr for oss. Men vi har jo hatt høst her i Bergen siden juni, så vi mister tidsperspektivet litt.🤣🤣👍👍

Hehe, skjønte det 😊 Har vært høstlig her også, men i går og idag har det vært varmt igjen. Skikkelig lummert her, var 24 grader i ettermiddag, men kjentes ut som over 30. Hater lummert vær. Føltes som det skulle bli torden og var spådd det også, men kom ikke noe. Fortsatt 18 grader her nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Hehe, skjønte det 😊 Har vært høstlig her også, men i går og idag har det vært varmt igjen. Skikkelig lummert her, var 24 grader i ettermiddag, men kjentes ut som over 30. Hater lummert vær. Føltes som det skulle bli torden og var spådd det også, men kom ikke noe. Fortsatt 18 grader her nå. 

Cassidy Tvillingene hadde torden og 18-20 varmegrader og regn her i Bergen i dag. Vi har hatt yr og småregn i hele juni og juli, og så har vi hatt styrtregn i omtrent hele august. Vi har bare hatt sol og varme i 2-3 dager i slengen. Sånn har det vært hos oss i hele juni, juli og august. Vi hadde sommeren i mai her i Bergen i år.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (På 28.8.2024 den 20.02):

Vælkømmin tebasjat! Godt å se deg igjen! :blomst2:

Thanks

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble outsideren i lunchen idag. 3 teknikere spiste fish & chips, jeg spiste ost og baconburger 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (Akkurat nå):

Jeg ble outsideren i lunchen idag. 3 teknikere spiste fish & chips, jeg spiste ost og baconburger 😁

Så de rart på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Så de rart på deg?

Nope 😊

Damen da jeg ringte og bestilte mat syns jeg bestilte lite idag 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tilbrakte syv og en halv time i bil med en fremmed mann fra Estonia i dag. Han snakket ikke ett fragment engelsk. 

Vi kommuniserte via våre respektive Spotify playlists, impromtu tegnspråk, kroppslyder og grynting. 

 

Vi ble gode venner :nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakket bort jobb. Tatt en lur. Vannet planter. Fått på meg slangeskinnet😎

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

Pakket bort jobb. Tatt en lur. Vannet planter. Fått på meg slangeskinnet😎

Puddelrock weekend på g? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (51 minutter siden):

Puddelrock weekend på g? 

Haha nei, spist 7 små retter, drukket litt champagne, Hørt Lenny Kravitz og Michael Jackson. Og nå skal jeg hjem☺️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Haha nei, spist 7 små retter, drukket litt champagne, Hørt Lenny Kravitz og Michael Jackson. Og nå skal jeg hjem☺️

Champagne :skåler: Det er godt det :nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (5 minutter siden):

Champagne :skåler: Det er godt det :nikke:

Ja. Fikk en veldig god en som polet ikke har, så måtte tilbake dit om jeg ville ha mer😌👍 Koselig. Nytt sted, tror jeg må tilbake…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Ja. Fikk en veldig god en som polet ikke har, så måtte tilbake dit om jeg ville ha mer😌👍 Koselig. Nytt sted, tror jeg må tilbake…

Kjekt med slike steder :nikke: Pleide før å kjøpe i tax free. Hadde en fin samling. Men har ikke vært ute av landet siden 2019, så forlengst drukket opp :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...