Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Titania skrev (1 time siden):

Nei, i kjøleskapet på jobb 😝 Litt hyggeligere pris i Sverige enn her

Bedre å bestille på nettet da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (På 26.8.2024 den 19.59):

Keep goin till you hiit the spot!’

håhå nå ble jeg @Cid. Tok du den? 😃

Hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (19 timer siden):

@Lur Venn er tilbake da 😄 godt med en lur venn. 

Hurra, så bra! Han har vært savnet. Kult brukernavn også 😊

Det ringer i ørene mine. Har heldigvis ikke tinnitus konstant, men det kommer ofte om jeg er ekstra utslitt og det var jeg i går. Det ringte så høyt og i mange timer, har aldri opplevd det så kraftig og langvarig før og jeg fikk ikke sove pga det. Ble nesten redd jeg begynte å få konstant tinnitus. Har holdt seg borte på dagen idag, men nå ringer det igjen. Håper det holder seg borte i natt, for jeg trenger virkelig søvn nå, for jeg er helt ufattelig utslitt. Syns synd på de som har konstant tinnitus, det må være helt jævlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lur Venn skrev (1 time siden):

Hehe 

Vælkømmin tebasjat! Godt å se deg igjen! :blomst2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (14 minutter siden):

Hurra, så bra! Han har vært savnet. Kult brukernavn også 😊

Det ringer i ørene mine. Har heldigvis ikke tinnitus konstant, men det kommer ofte om jeg er ekstra utslitt og det var jeg i går. Det ringte så høyt og i mange timer, har aldri opplevd det så kraftig og langvarig før og jeg fikk ikke sove pga det. Ble nesten redd jeg begynte å få konstant tinnitus. Har holdt seg borte på dagen idag, men nå ringer det igjen. Håper det holder seg borte i natt, for jeg trenger virkelig søvn nå, for jeg er helt ufattelig utslitt. Syns synd på de som har konstant tinnitus, det må være helt jævlig. 

Cassidy Tvillingene ønsker deg Riktig Godbedring vår gode venn @jukkapalme:klem3::klem3::hjerte::hjerte:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (11 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ønsker deg Riktig Godbedring vår gode venn @jukkapalme:klem3::klem3::hjerte::hjerte:

Takk, søtnoser ♥️ :klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Takk, søtnoser ♥️ :klem3:

:klem3::klem3::hjerte::hjerte:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

Bedre å bestille på nettet da. 

Øh, nei - ikke når Sverige er et alternativ 😝

Ikke giddet å oppsøke butikker på nett, bare googlet hvor kjøpe monster og sett resultatene. Der er det fra 460 kr ish for ett brett, og det er på tilbud. Det er samme pris jeg betalte for to brett i Sverige 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 minutt siden):

Øh, nei - ikke når Sverige er et alternativ 😝

Ikke giddet å oppsøke butikker på nett, bare googlet hvor kjøpe monster og sett resultatene. Der er det fra 460 kr ish for ett brett, og det er på tilbud. Det er samme pris jeg betalte for to brett i Sverige 😝

Finnes svenske nettsider, de importerer til Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (16 minutter siden):

Finnes svenske nettsider, de importerer til Norge. 

Men prisene der er fortsatt ikke like bra som på grensen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de beste åpningslåtene på kent-album er Mirage fra Tigerdrottningen og Sundance Kid fra Vapen & ammunition. 

Samtidig er det noe med åpningen på Då som nu för alltid som jeg syns er en fin start på slutten, selv om jeg ikke helt klarer å forklare hvorfor. 

Hjärtat blir aldrig fullt
En livstid ska få plats där

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag hoster jeg opp slim. Fint at hostesaft virker på forkjølelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en 4 dagers hyttetur, og har hatt 1 uke med 10-13 timer søvn hver natt. Først nå begynner jeg å komme meg igjen, hater at jeg blir så slått ut av å være sosial 🫤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag var var 18 grader da jeg kjørte på jobb. I går var var det 13, og i forgårs var det 9 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut nå at brukeren min er 8 år idag :duskedame: Åtte år siden jeg kom tilbake til KG etter å ha vært borte herfra i sikkert 10 år. Jeg trodde ikke det var så lenge siden. Tiden går så fort. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Fant ut nå at brukeren min er 8 år idag :duskedame: Åtte år siden jeg kom tilbake til KG etter å ha vært borte herfra i sikkert 10 år. Jeg trodde ikke det var så lenge siden. Tiden går så fort. 

Cassidy Tvillingene Gratulerer deg med 8årsjubileum her på KG, vår gode venn @jukkapalme:strix::strix:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene Gratulerer deg med 8årsjubileum her på KG, vår gode venn @jukkapalme:strix::strix:

Tusen takk! :strix: Bra jeg så det i tide da. Skulle bare sjekke hvor mange innlegg jeg har igjen til neste rang og så så jeg det helt tilfeldig. Må prøve å huske datoen om to år da, hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...