Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Kassettspiller skrev (5 minutter siden):

Savner noen brukere her inne på KG, men det er ellers ganske fint. :papirfly:

Så bra 😊 Ja, brukere man liker ekstra godt blir alltid savnet når de enten sletter seg eller blir borte herfra en stund. Flere jeg savner og. Rare greier, egentlig siden man ikke kjenner hverandre personlig men man blir jo kjent her inne likevel. Og det er veldig koselig 💜

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

Fæl dag😞

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (12 minutter siden):

Så bra 😊 Ja, brukere man liker ekstra godt blir alltid savnet når de enten sletter seg eller blir borte herfra en stund. Flere jeg savner og. Rare greier, egentlig siden man ikke kjenner hverandre personlig men man blir jo kjent her inne likevel. Og det er veldig koselig 💜

Veldig❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må se til å få oss varmepumpe i den andre  etasjen og IMG_8138.gif.d0b3295382f049011462e0cfacec82f2.gifså kan vi også ha AC om sommeren om nødvendig..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (7 minutter siden):

Må se til å få oss varmepumpe i den andre  etasjen og IMG_8138.gif.d0b3295382f049011462e0cfacec82f2.gifså kan vi også ha AC om sommeren om nødvendig..

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt nærmere høsten blir det nok sånn her IMG_8137.gif.6f4f6e75a78795aabd310d3fb471d2a6.gifIMG_8136.gif.b003c4d7d94ba54c239fc4b0ca960835.gif

Butter blåser og jeg forsøker å rake <_<

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (5 timer siden):

Så bra 😊 Ja, brukere man liker ekstra godt blir alltid savnet når de enten sletter seg eller blir borte herfra en stund. Flere jeg savner og. Rare greier, egentlig siden man ikke kjenner hverandre personlig men man blir jo kjent her inne likevel. Og det er veldig koselig 💜

@Lur Venn er tilbake da 😄 godt med en lur venn. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (16 minutter siden):

Litt nærmere høsten blir det nok sånn her IMG_8137.gif.6f4f6e75a78795aabd310d3fb471d2a6.gifIMG_8136.gif.b003c4d7d94ba54c239fc4b0ca960835.gif

Butter blåser og jeg forsøker å rake <_<

Cassidy Tvillingene liker høsten, vi synes at det er en fin årstid.🍃🍃🍁🍁🍂🍂🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forkjøla, og skal snart kjøpe Bisolnatural og Otrivin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disney Adult skrev (3 timer siden):

media_1f97d5383bbffd09e92d6160131e58b1a46245635.png.99069aaf57aa5d63b3cbcd053ce7018a.png

😋😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nok en ny trakkasering på geilo bibliotek...der de såkalt voksne kommer trekkende med de små dritunga sine som de ber om å kalle meg Arthur... en gammel alkisskikkelse fra 80-tallets movier... det er forbildene til barna deres..

jeg mener helt klart , hvis det eneste bitre småbarns fedre og mødre klarer å drive med på skift er å lære barna sine til å drive med trakasseri og mobbing..ja så får de heller overlevere dem til barnevernet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en form for barnemishandling og en uønsket samfunnskultur..og hvis det er det de skal misbruke barna sine til, i å drive med hets og hat... ja så er det barnevernkasus..de såkalte foreldra der er ikke forbilder for barna sine, de misbruker dem til å begå hets og hat mot noen som de selv ikke liker... er ikke det misbruk av barn ?  de har ingenting med å ha barn i hende overhodet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

og de lurer på hva som skjedde med skolen sin...og lærerne og rektorer er så trist...jada..krokodilletårer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (10 minutter siden):

Skal til Sverige idag :danse2: Tom for Monster 🙈

Tomt i butikkene der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 minutter siden):

Tomt i butikkene der?

Nei, i kjøleskapet på jobb 😝 Litt hyggeligere pris i Sverige enn her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...