Titania Skrevet 24. august #221721 Del Skrevet 24. august Har begynt på strikketøy til meg selv 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. august #221722 Del Skrevet 24. august Titania skrev (13 minutter siden): Har begynt på strikketøy til meg selv 😱 Hva skal du strikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 24. august #221723 Del Skrevet 24. august Peanut skrev (7 timer siden): Tromsø en gang bare (Har bodd i Midt-Norge en gang for ørten år siden da. Fine Trondheim ^^, ) Jeg har også bodd i Trondheim, som er det nordligste jeg har vært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. august #221724 Del Skrevet 24. august Sola de skrev (44 minutter siden): Hva skal du strikke? Denne 😊 Men i en blå/turkis farge 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. august #221725 Del Skrevet 24. august Titania skrev (15 minutter siden): Denne 😊 Men i en blå/turkis farge 😊 Blir superfin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. august #221726 Del Skrevet 24. august Sola de skrev (8 minutter siden): Blir superfin! Satser på det 😁 Digger fargen 😍 Er 4 år siden eller noe sånt jeg kjøpte garnet, så kanskje på tide å faktisk komme ordentlig i gang og få den ferdig 😅 Startet 3-4 ganger, men aldri kommet langt 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. august #221727 Del Skrevet 24. august Titania skrev (3 minutter siden): Satser på det 😁 Digger fargen 😍 Er 4 år siden eller noe sånt jeg kjøpte garnet, så kanskje på tide å faktisk komme ordentlig i gang og få den ferdig 😅 Startet 3-4 ganger, men aldri kommet langt 😝 Nydelig farge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. august #221728 Del Skrevet 25. august Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 25. august #221729 Del Skrevet 25. august En uke igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 25. august #221730 Del Skrevet 25. august Jeg så en hønsehauk i dag 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 25. august #221731 Del Skrevet 25. august Titania skrev (17 timer siden): Satser på det 😁 Digger fargen 😍 Er 4 år siden eller noe sånt jeg kjøpte garnet, så kanskje på tide å faktisk komme ordentlig i gang og få den ferdig 😅 Startet 3-4 ganger, men aldri kommet langt 😝 Nydelig farve. Jeg har også dragning mot blått. Har blitt noen blå strikkegensere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. august #221732 Del Skrevet 25. august Cid skrev (På 24.8.2024 den 11.41): Eller hun bie gravid i sjokoladefabrikken 😝 Vel, det er en måte å si det på😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 25. august #221733 Del Skrevet 25. august Jeg har lyst til å starte en Fight Club. A. Fordi jeg trenger en på trynet. B. Se A.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. august #221734 Del Skrevet 25. august KnekkeBørre skrev (7 minutter siden): Jeg har lyst til å starte en Fight Club. A. Fordi jeg trenger en på trynet. B. Se A.. Siden du spør så pent så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 25. august #221735 Del Skrevet 25. august Sola de skrev (3 minutter siden): Siden du spør så pent så Takk for den virtuelle smekken. Men det er liksom ikke helt det samme som en skikkelig øresusende smell som sender en inn i virkeligheten. Å få seg en skikkelig på trynet er vondt, men også en skikkelig oppkvikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. august #221736 Del Skrevet 25. august KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Takk for den virtuelle smekken. Men det er liksom ikke helt det samme som en skikkelig øresusende smell som sender en inn i virkeligheten. Å få seg en skikkelig på trynet er vondt, men også en skikkelig oppkvikker Synes ikke helt at du fortjener en på trynet. Men du vet vel best selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 25. august #221737 Del Skrevet 25. august Sola de skrev (1 minutt siden): Synes ikke helt at du fortjener en på trynet. Men du vet vel best selv Absolutt, Sola mi. Jeg fortjener en skikkelig lusing 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. august #221738 Del Skrevet 25. august KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Absolutt, Sola mi. Jeg fortjener en skikkelig lusing 😁 Hvorfor føler du at du fortjener det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 25. august #221739 Del Skrevet 25. august KnekkeBørre skrev (24 minutter siden): Jeg har lyst til å starte en Fight Club. A. Fordi jeg trenger en på trynet. B. Se A.. Blir det ikke litt mye organisering å starte en klubb? Er det ikke bare å springe inn i en dør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 25. august #221740 Del Skrevet 25. august Sola de skrev (3 minutter siden): Hvorfor føler du at du fortjener det? Alt er for bra for tiden. Og av erfaring så vet jeg at det ting vil balansere seg ut ved at livet tar en tragisk vending etterhvert. Derfor ønsker jeg å komme det i forkjøpet med å ta en skikkelig på trynet først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå