Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Jeg har lyst til å rotfylle en tann. Men den er frisk og tannleger liker ikke å drepe friske tenner..:sukk:

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Humf* Gikk forbi masse solsikker inne på en blomsterbutikk i dag og tenkte på SunflowerPenguin som var bruker her F799B2DD-3005-4D44-9F1F-4856523974EB.gif.606e0e5be9781aad879b75b3a12b4eb5.gif Savnes ennå FEF842B5-C314-44B2-95B3-C9AD41B0AFD8.gif.cae193cacfb83342c28177fba5361ef1.gif

 

Sitter og leser gamle Heavy Metal-blader på nett, og nett etter postet dette går inn og ser en diger solsikke på et bilde 85FA2413-7418-4A00-A1F4-8809399A87DE.gif.a79f0c5e401a2234760db1483d4983c5.gif

Endret av Peanut
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (5 minutter siden):

*Humf* Gikk forbi masse solsikker inne på en blomsterbutikk i dag og tenkte på SunflowerPenguin som var bruker her F799B2DD-3005-4D44-9F1F-4856523974EB.gif.606e0e5be9781aad879b75b3a12b4eb5.gif Savnes ennå FEF842B5-C314-44B2-95B3-C9AD41B0AFD8.gif.cae193cacfb83342c28177fba5361ef1.gif

 

Sitter og leser gamle Heavy Metal-blader på nett, og nett etter postet dette går inn og ser en diger solsikke på et bilde 85FA2413-7418-4A00-A1F4-8809399A87DE.gif.a79f0c5e401a2234760db1483d4983c5.gif

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassettspiller skrev (27 minutter siden):

Ca. 3 min. til tirsdag!:P

:strix::strix:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (1 time siden):

*Humf* Gikk forbi masse solsikker inne på en blomsterbutikk i dag og tenkte på SunflowerPenguin som var bruker her F799B2DD-3005-4D44-9F1F-4856523974EB.gif.606e0e5be9781aad879b75b3a12b4eb5.gif Savnes ennå FEF842B5-C314-44B2-95B3-C9AD41B0AFD8.gif.cae193cacfb83342c28177fba5361ef1.gif

 

Sitter og leser gamle Heavy Metal-blader på nett, og nett etter postet dette går inn og ser en diger solsikke på et bilde 85FA2413-7418-4A00-A1F4-8809399A87DE.gif.a79f0c5e401a2234760db1483d4983c5.gif

Rart hun aldri kom tilbake :( 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Cid said:

Rart hun aldri kom tilbake :( 

Ja. Hadde hun visst hvor mye hun var savnet 😞

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (36 minutter siden):

Ja. Hadde hun visst hvor mye hun var savnet 😞

Rart å tenke på at det er 9 år siden hun hengte her, føles virkelig ikke så lenge siden 2015 :o 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor en gang kjeftet en bussjåfør på en passasjer, og mente det var manglende respekt for jobben til sjåføren ved å ikke ha pengene klare til å kjøpe billett når man gikk på bussen, siden det gikk ut over kjøringen av ruten og skapte forsinkelser. Damen hadde med seg en vilter 3-åring hun måtte holde på og masse varer, så hun ville sette fra seg ungen og tingene på bussen, for så å betale. Aldri mange på den bussen uansett, så det hadde ikke skapt noen utfordringer. 

Den dagen satt bussjåføren i bussen men åpnet ikke døren enn før 1 min før den skulle gå, og det var ikke for å slippe på oss passasjerene, men for å gå ut av bussen og gjøre ett eller annet, som tok 5-10 min.

Så da det ble min tur å gå på, sa jeg bare til sjåføren at det var dårlig gjort å kjefte på passasjeren, da hun fint kunne ha sluppet oss på tidligere, så hadde det ikke oppstått noen forsinkelser pga det. Og forsinkelsen her var det jo faktisk hun som laget. Før hun bablet noe om at grunnen til at hun ble forsinket var fordi hun måtte hjelpe en kollega. 
 

Så jeg sa til henne at en ting er at om jeg er sent ute til bussen er det mitt problem. Men er sjåføren sen, så blir det også mitt problem. Og at hun kunne jo sagt det da hun gikk ut av bussen at hun måtte hjelpe en kollega. Da er det plutselig en forståelig grunn i det minste. 
 

Idag var det samme sjåfør. Rett før bussen skulle gå valgte hun å laffe til Narvesen og kjøpe boller og kaffe (etter å ha sittet i bussen i nesten 10 min). Da hun så meg, kremtet hun og så i bakken. Så tror kanskje jeg satt meg bittelitt i respekt i fjor 😅

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Cid said:

Rart å tenke på at det er 9 år siden hun hengte her, føles virkelig ikke så lenge siden 2015 :o 

Ouff 😬 9 år?! 3C80589D-4443-47D3-9F1B-16ECF5F9B86F.gif.5fa8180768a2ced2c90d2452eaabadbe.gif 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke stå å vente på biblioteket på geilo uten å få slengt skit etter meg fra elevene her...har sagt det før og jeg sier det igjen , jeg har aldri i mitt liv sett en slik oppsamling av frekke jævlunger enn her, produktet av lærere og foreldre som er fraværende..nå har de klasseundervisning på biblioteket etter at de brant ned skolen.. det sistnevnte er jo bare et tegn på det hele.. 

i et par år har de knust ruter i omtrent hele skolebyggene en rekke ganger , skiftet de ruter så ble de knust igjen..så brant skolen ned.. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vurderer å reise hjem tidlig fra hytteturen, sånn at jeg har en helg for meg selv. Har ikke hatt en eneste dag alene på et og et halvt år, så det er litt etterlengtet egentlig 😬

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (4 timer siden):

Ouff 😬 9 år?! 3C80589D-4443-47D3-9F1B-16ECF5F9B86F.gif.5fa8180768a2ced2c90d2452eaabadbe.gif 

:klem3::klem3:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det var mer akseptert å skryte av seg selv.  Om det hadde vært lov, så ville jeg ha...æh, glemt it. Ha'kke  utmerket meg særlig i dag heller.. 

 

Men det burde vært lov! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Titania skrev (6 timer siden):

I fjor en gang kjeftet en bussjåfør på en passasjer, og mente det var manglende respekt for jobben til sjåføren ved å ikke ha pengene klare til å kjøpe billett når man gikk på bussen, siden det gikk ut over kjøringen av ruten og skapte forsinkelser. Damen hadde med seg en vilter 3-åring hun måtte holde på og masse varer, så hun ville sette fra seg ungen og tingene på bussen, for så å betale. Aldri mange på den bussen uansett, så det hadde ikke skapt noen utfordringer. 

Den dagen satt bussjåføren i bussen men åpnet ikke døren enn før 1 min før den skulle gå, og det var ikke for å slippe på oss passasjerene, men for å gå ut av bussen og gjøre ett eller annet, som tok 5-10 min.

Så da det ble min tur å gå på, sa jeg bare til sjåføren at det var dårlig gjort å kjefte på passasjeren, da hun fint kunne ha sluppet oss på tidligere, så hadde det ikke oppstått noen forsinkelser pga det. Og forsinkelsen her var det jo faktisk hun som laget. Før hun bablet noe om at grunnen til at hun ble forsinket var fordi hun måtte hjelpe en kollega. 
 

Så jeg sa til henne at en ting er at om jeg er sent ute til bussen er det mitt problem. Men er sjåføren sen, så blir det også mitt problem. Og at hun kunne jo sagt det da hun gikk ut av bussen at hun måtte hjelpe en kollega. Da er det plutselig en forståelig grunn i det minste. 
 

Idag var det samme sjåfør. Rett før bussen skulle gå valgte hun å laffe til Narvesen og kjøpe boller og kaffe (etter å ha sittet i bussen i nesten 10 min). Da hun så meg, kremtet hun og så i bakken. Så tror kanskje jeg satt meg bittelitt i respekt i fjor 😅

Det er like mange kvalitetsforskjeller på sjåfører som det er antall sjåfører... en dag har man en vanlig opplevelse , en dag har man en god opplevelse og en annendag en jævlig dårlig opplevelse... vi har alle vært der..😳

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disney Adult skrev (2 timer siden):

Jeg vurderer å reise hjem tidlig fra hytteturen, sånn at jeg har en helg for meg selv. Har ikke hatt en eneste dag alene på et og et halvt år, så det er litt etterlengtet egentlig 😬

Go for it 🫵🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (6 timer siden):

I fjor en gang kjeftet en bussjåfør på en passasjer, og mente det var manglende respekt for jobben til sjåføren ved å ikke ha pengene klare til å kjøpe billett når man gikk på bussen, siden det gikk ut over kjøringen av ruten og skapte forsinkelser. Damen hadde med seg en vilter 3-åring hun måtte holde på og masse varer, så hun ville sette fra seg ungen og tingene på bussen, for så å betale. Aldri mange på den bussen uansett, så det hadde ikke skapt noen utfordringer. 

Den dagen satt bussjåføren i bussen men åpnet ikke døren enn før 1 min før den skulle gå, og det var ikke for å slippe på oss passasjerene, men for å gå ut av bussen og gjøre ett eller annet, som tok 5-10 min.

Så da det ble min tur å gå på, sa jeg bare til sjåføren at det var dårlig gjort å kjefte på passasjeren, da hun fint kunne ha sluppet oss på tidligere, så hadde det ikke oppstått noen forsinkelser pga det. Og forsinkelsen her var det jo faktisk hun som laget. Før hun bablet noe om at grunnen til at hun ble forsinket var fordi hun måtte hjelpe en kollega. 
 

Så jeg sa til henne at en ting er at om jeg er sent ute til bussen er det mitt problem. Men er sjåføren sen, så blir det også mitt problem. Og at hun kunne jo sagt det da hun gikk ut av bussen at hun måtte hjelpe en kollega. Da er det plutselig en forståelig grunn i det minste. 
 

Idag var det samme sjåfør. Rett før bussen skulle gå valgte hun å laffe til Narvesen og kjøpe boller og kaffe (etter å ha sittet i bussen i nesten 10 min). Da hun så meg, kremtet hun og så i bakken. Så tror kanskje jeg satt meg bittelitt i respekt i fjor 😅

App-app-app! Kvinnelig sjåfør! Der har'u problemet! 🫵🤨

 

 

 

😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her måtte jeg trakke ut av bibl  til skola var sånn noenlunde ferdig..hva jeg har sagt og de alles behov for å stemple meg som gærningen..for å redde sine egne skinn... så sitter heldigvis på et eget kontor her..men de står jo utenfor og kikker inn på hva jeg driver med på dataen osv osv... hatere er hatere.. og nå er det et skolebygg det er snakk om...jeg mener jo helt klart at forsikringsselskapene bare skal kreve regress i foreldra.., kommunen kan man ikke klandre uten å se på  utviklingen av det som har utviklet seg her de siste par årene.. hvis det er slik at lærerne er så elendige i oppdragelse og oversikt over hva som skjer på sine områder så er det vel ingen grunn til at de skulle få full forsikringsdekning??  

men tenker at saken renner ut i sanden ..

Endret av Baktus2024
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...