Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Peanut skrev (10 minutter siden):

Jeg husker ikke sist gang jeg så på tv 06981BA0-4639-4874-8C38-F371E415DE7B.gif.75196c1d2d1f6769f88d4d1e863929a0.gif

Cassidy Tvillingene husker sist vi så på tv, det var i desember 2016.:nikke::nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peanut skrev (39 minutter siden):

Jeg husker ikke sist gang jeg så på tv 06981BA0-4639-4874-8C38-F371E415DE7B.gif.75196c1d2d1f6769f88d4d1e863929a0.gif

Det gjør jeg, en halvtime siden 🤪

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste ferieuka skal brukes på hyttetur med vennegjengen. 

Hva jeg har pakket:
Tannbørste, tannkrem, hårbørste, sjampo, balsam, dusjsåpe, hårolje, ansiktsrens, solkrem, fuktighetskrem, sminke, bikini, 3-4 antrekk, brettspill, kort, hundesele, hundemat, hundeskål, langline, frisbee, ball, kamera, kjeks, frukt og energidrikk til bilturen, solbriller, regnbukse, mobil lader, medisiner.

Hva samboer har pakket:
Tannbørste, badeshorts, 1 antrekk + en ekstra t-skjorte og nintendo switch 🙈

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ikke ha slukt i meg iskaffe og yoghurt rett før intervalltrening, det kom nesten opp igjen 🤢

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å rotfylle en tann. Men den er frisk og tannleger liker ikke å drepe friske tenner..:sukk:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

Jeg har lyst til å rotfylle en tann. Men den er frisk og tannleger liker ikke å drepe friske tenner..:sukk:

Hvorfor vil du rotfylle den?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Hvorfor vil du rotfylle den?

Den har over år ikke kunnet brukes til kald mat, frukt eller syrlige ting. Jeg er vant til det men det er slitsom å alltid måtte tygge på visse sider visse ting osv. Har så sterke ise-plager at i dårlige perioder kan det til og med smerte å puste med åpen munn ute hvis det er kaldt.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (7 minutter siden):

Den har over år ikke kunnet brukes til kald mat, frukt eller syrlige ting. Jeg er vant til det men det er slitsom å alltid måtte tygge på visse sider visse ting osv. Har så sterke ise-plager at i dårlige perioder kan det til og med smerte å puste med åpen munn ute hvis det er kaldt.

Sykt om de ikke vil gjøre det når du har så store plager med den. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (32 minutter siden):

Sykt om de ikke vil gjøre det når du har så store plager med den. 

Jo dei vil om eg ber om det. Men er litt avveiing. Og ein blir vant til mykje! Eg er liksom vant til å ta mange matvarer ut av kjøleskap 1 t før eg et f eks. Så det går ok😌

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Jo dei vil om eg ber om det. Men er litt avveiing. Og ein blir vant til mykje! Eg er liksom vant til å ta mange matvarer ut av kjøleskap 1 t før eg et f eks. Så det går ok😌

Håper det ordner seg, du fortjener å ha det bra :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (Akkurat nå):

Håper det ordner seg, du fortjener å ha det bra :) 

Takk! 🥰Snill du. Ja det går greit. Jeg har fine tenner med null hull og de er stabilt bra. Smertene er en del av diagnosen min, de er ikke tegn på skade av tann, og det blir en vane litt. Men synes synd i meg selv innimellom bare:sukk:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Frøkenfryden said:

Jeg har lyst til å rotfylle en tann. Men den er frisk og tannleger liker ikke å drepe friske tenner..:sukk:

Ja, min erfaring er også at det skal mye til før tannleger rotfyller.  Selv ville tannlegen min heller at jeg skulle ha 4 timers tannkirurgi enn rotfylling. Kostet en formue og var ekstremt ubehagelig. 

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (9 minutter siden):

Ja, min erfaring er også at det skal mye til før tannleger rotfyller.  Selv ville tannlegen min heller at jeg skulle ha 4 timers tannkirurgi enn rotfylling. Kostet en formue og var ekstremt ubehagelig. 

 

😳 oi! Høres fælt ut! Nei de liker ikke drepe tenner, skjønner det litt også. 😌

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Frøkenfryden said:

😳 oi! Høres fælt ut! Nei de liker ikke drepe tenner, skjønner det litt også. 😌

Ja, var fælt. Ikke fordi det fysisk sett gjorde fysisk vondt. Jeg fikk bedøvelse så det var mer ubehagelig enn fysisk vondt. Men jeg har tannlegeskrekk så bare det å holde på så lenge hos tannlegen knakk meg helt mentalt.  

Og selv etter de fire timene så måtte jeg tilbake senere for at tannlegen skulle sjekke resultatet og se om jeg måtte ha mer tannkirurgi og om det var mulig jeg også måtte ha rotfylling Så gruet meg der også. Heldigvis viste det seg at det holdt med de 4 timene. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Frøkenfryden said:

Den har over år ikke kunnet brukes til kald mat, frukt eller syrlige ting. Jeg er vant til det men det er slitsom å alltid måtte tygge på visse sider visse ting osv. Har så sterke ise-plager at i dårlige perioder kan det til og med smerte å puste med åpen munn ute hvis det er kaldt.

Skjønner! :hjerte:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager hysekaker med ovnsstekt potet, søtpotet og gulrot🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...