Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

I dag har vært… fascinerende ille. Første halvdel av dagen gikk greit. Andre halvdel, not som much. Følte meg dårlig etter en handletur med Butter ut og la meg nedpå og sov i noen timer. Sjekket blodtrykket og hadde et på 94/53 😵

Lagde middag. Følte det var tungt å tygge maten.
Ville teste etterpå igjen. Første gang så følte jeg meg skikkelig svimmel og satt på huk. Fikk ingen resultat så prøvde en gang til, og dermed besvimte jeg. Ting raste ned og jeg våknet av at mye lå på gulvet. Var skikkelig uvel, og kom meg inn på soverommet der jeg sloknet igjen som et lys. Jeg går på to blodtrykksmedisiner, men kommer til å kutte den ene ut i morgen 😨

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peanut skrev (Akkurat nå):

I dag har vært… fascinerende ille. Første halvdel av dagen gikk greit. Andre halvdel, not som much. Følte meg dårlig etter en handletur med Butter ut og la meg nedpå og sov i noen timer. Sjekket blodtrykket og hadde et på 94/53 😵

Lagde middag. Følte det var tungt å tygge maten.
Ville teste etterpå igjen. Første gang så følte jeg meg skikkelig svimmel og satt på huk. Fikk ingen resultat så prøvde en gang til, og dermed besvimte jeg. Ting raste ned og jeg våknet av at mye lå på gulvet. Var skikkelig uvel, og kom meg inn på soverommet der jeg sloknet igjen som et lys. Jeg går på to blodtrykksmedisiner, men kommer til å kutte den ene ut i morgen 😨

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (På 15.8.2024 den 10.27):

Hører mange si stakkars Marius. Han har ikke hatt det så lett. Vet du det er det mange som ikke har. De driver ikke med fysisk og psykisk vold av den grunn. Han har vært slik mot alle kjærester han har hatt. Det er et gjentagende mønster om eldendig kvinnesyn. Ikke en engangshendelse.

Ikke sant! Virkelig mange med røffere oppvekst, ærlig talt. Og etter å ha banka opp dama og rasert leiligheten ringte han ikke ambulansen akkurat, men dro på fest, og bare tok litt pauser for å trusselringe henne😳 Da er du kald..

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (8 minutter siden):

Ikke sant! Virkelig mange med røffere oppvekst, ærlig talt. Og etter å ha banka opp dama og rasert leiligheten ringte han ikke ambulansen akkurat, men dro på fest, og bare tok litt pauser for å trusselringe henne😳 Da er du kald..

Han er ikke helt god :risterpåhodet: Kan tenke meg hvilke diagnoser han har- han sa han hadde noen mener jeg å ha lest.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns «sweet tooth» fikk en bra avslutning på serien 😊

Umbrella academy neste 😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer et nytt Two point spill 🥳 Jeg bør kanskje fullføre de to andre først, men 🙈

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 timer siden):

Det kommer et nytt Two point spill 🥳 Jeg bør kanskje fullføre de to andre først, men 🙈

Rart det bare heter det samme da. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (28 minutter siden):

Rart det bare heter det samme da. 

De heter jo ikke helt det samme. Two point hospital, Two point academy, og det som kommer er Two point museum 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde klokken var 10 eller noe da jeg våknet, for føltes som jeg hadde sovet dritlenge 😅

Men kanskje ikke så rart i da jeg la meg før midnatt, og vanligvis sover 5-6 timer om natta 😅 Selv om jeg har vært våken en del i natt da

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (På 15.8.2024 den 20.39):

I dag har vært… fascinerende ille. Første halvdel av dagen gikk greit. Andre halvdel, not som much. Følte meg dårlig etter en handletur med Butter ut og la meg nedpå og sov i noen timer. Sjekket blodtrykket og hadde et på 94/53 😵

Lagde middag. Følte det var tungt å tygge maten.
Ville teste etterpå igjen. Første gang så følte jeg meg skikkelig svimmel og satt på huk. Fikk ingen resultat så prøvde en gang til, og dermed besvimte jeg. Ting raste ned og jeg våknet av at mye lå på gulvet. Var skikkelig uvel, og kom meg inn på soverommet der jeg sloknet igjen som et lys. Jeg går på to blodtrykksmedisiner, men kommer til å kutte den ene ut i morgen 😨

Hvordan går det med deg?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Sola de said:

Hvordan går det med deg?

Bedre. Kuttet ut medisin og har fått mer normalt blodtrykk.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (12 minutter siden):

Bedre. Kuttet ut medisin og har fått mer normalt blodtrykk.

Bra er det :klem3:  Du må få en skikkelig utredning. Få en medisin som vil være mer optimal enn de du har.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Peanut skrev (1 time siden):

Bedre. Kuttet ut medisin og har fått mer normalt blodtrykk.

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg som superwoman i dag. Vasket bil, avrima frys og nå har jeg kokt skogsbærchiasyltetøy:rodmer:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Føler meg som superwoman i dag. Vasket bil, avrima frys og nå har jeg kokt skogsbærchiasyltetøy:rodmer:

Godt å få avrimma av og til :)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...