Millimani Skrevet 10. august #221341 Del Skrevet 10. august Kveldshimmel skrev (4 timer siden): Håndballjentene er olympiske mestere igjen!!!! 🥇 Så gøy at Stine Oftedal avslutter med OL-gullet som hun manglet!!!! Ja, dette var fantastisk! Bra at håndballjentene våre hentet seg inn relativt kjapt etter å ha ligget under såvidt i starten. En fantastisk avslutning for Stine, og all honnør til muren i mål! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. august #221342 Del Skrevet 10. august Peanut skrev (2 timer siden): Tilbake fra Lisboa ^^, Sitter nå på toget hjem til Skien Håper deg regner bittelitt når dere kommer frem 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 10. august #221343 Del Skrevet 10. august 44 minutter siden, KnekkeBørre said: Håper deg regner bittelitt når dere kommer frem 😉 Nei, her var det bare sol og skyer ^^, Det skal visst regne litt neste uke eller noe sånt ^_^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. august #221344 Del Skrevet 10. august Peanut skrev (6 minutter siden): Nei, her var det bare sol og skyer ^^, Det skal visst regne litt neste uke eller noe sånt ^_^ Alt går veien for deg om dagen.. Jeg får nesten stille meg bak det og applaudere. 🍀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 10. august #221345 Del Skrevet 10. august 2 hours ago, KnekkeBørre said: Alt går veien for deg om dagen.. Jeg får nesten stille meg bak det og applaudere. 🍀 Mnjaa, vet nå ikke helt det om det første da, menneh var heldig med været i Lisboa ^^, Butter klarer ikke å sove om det er varmt, så vi har på en slags AC- vifte så nå er det 11 grader på soverommet 🥶 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. august #221346 Del Skrevet 10. august Peanut skrev (2 timer siden): Nei, her var det bare sol og skyer ^^, Det skal visst regne litt neste uke eller noe sånt ^_^ Peanut skrev (5 minutter siden): Mnjaa, vet nå ikke helt det om det første da, menneh var heldig med været i Lisboa ^^, Butter klarer ikke å sove om det er varmt, så vi har på en slags AC- vifte så nå er det 11 grader på soverommet 🥶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 10. august #221347 Del Skrevet 10. august Den neste Venom-filmen ser morsom ut 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. august #221348 Del Skrevet 10. august Peanut skrev (48 minutter siden): Mnjaa, vet nå ikke helt det om det første da, menneh var heldig med været i Lisboa ^^, Butter klarer ikke å sove om det er varmt, så vi har på en slags AC- vifte så nå er det 11 grader på soverommet 🥶 Høres deilig ut 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 11. august #221349 Del Skrevet 11. august Cid skrev (10 timer siden): Kunne de fått platinum? Det skulle tatt seg ut.. Sola de skrev (9 timer siden): De vant? Så gøy! 🥇 Så fortjent! 🥇 Millimani skrev (6 timer siden): Ja, dette var fantastisk! Bra at håndballjentene våre hentet seg inn relativt kjapt etter å ha ligget under såvidt i starten. En fantastisk avslutning for Stine, og all honnør til muren i mål! Ja, det var veldig bra. De fortjente gullet så absolutt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august #221350 Del Skrevet 11. august Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. august #221351 Del Skrevet 11. august Ut på tur aldri sur 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 11. august #221352 Del Skrevet 11. august Idag blir det eggerøre og bacon til frokost 🤩 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. august #221353 Del Skrevet 11. august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. august #221354 Del Skrevet 11. august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august #221355 Del Skrevet 11. august SVK skrev (51 minutter siden): SVK skrev (52 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august #221356 Del Skrevet 11. august Titania skrev (3 timer siden): Idag blir det eggerøre og bacon til frokost 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. august #221357 Del Skrevet 11. august Olja et bord, trent styrke, pakket opp og vasket klær. Nå fortjener jeg krim i sola😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. august #221358 Del Skrevet 11. august Dagfinn Lyngbø på nrk. Slapp av Jesus sa han Ungene så på ham med kritisk blikk. Røyker du, drikker du øl osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. august #221359 Del Skrevet 11. august Laget digg vegetarmiddag, nå skal jeg late meg en time før leggetid🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 11. august #221360 Del Skrevet 11. august Jeg har sett rådyr i dag. Em mamma med ungen sin 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå