Frøkenfryden Skrevet 10. august #221321 Del Skrevet 10. august SVK skrev (53 minutter siden): Takk. Ja er litt nedtur. Hadde gledet meg lenge til den kebaben. I tillegg hadde jeg reist et godt stykke for å komme til kebabsjappa. Sure penger også for de tok godt betalt. Tydelig at smaken er som baken for den hadde som sagt fått gode anmeldelser. 😡🥺 Føler du må få ekstra god mat i helga som erstatning! Jeg får visst pølser fra grill i kveld🤠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. august #221322 Del Skrevet 10. august Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg trener hele kroppen mye med svøm og styrke og har gjort det en del år. Så overkroppen min får trim👍 Men har hatt en skulderskade så nå må jeg bygge opp den igjen litt forsiktig og målretta trim med lettere vekt. Vært hos flink fysio og fått god hjelp og program. Håper veldig at armen kan bli som før. Han hadde troa☺️👍 Så flink du er! Jeg klarer aldri å bli disiplinert nok, er all over the place på treningssenteret uten noen plan. Blir så lett lei hvis jeg ikke får variasjon. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. august #221323 Del Skrevet 10. august Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Annenhver dag er bra nok tenker jeg. Tungt etter jobb, fytti katta, men er rutine nå, lener meg på rutine og ikke motivasjon..😂 Det var akkurat det med å få inn den rutinen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. august #221324 Del Skrevet 10. august Boetica skrev (Akkurat nå): Så flink du er! Jeg klarer aldri å bli disiplinert nok, er all over the place på treningssenteret uten noen plan. Blir så lett lei hvis jeg ikke får variasjon. Takk! Vært iherdig siste åra. Men for meg er det stor forskjell da pga medfødt sykdom. At trening kan gjøre at jeg kan leve litt normalt med mindre vondt. Og kunne gå en trapp hos en venn osv. Skjønner at det kanskje er mer vanskelig å motivere seg for andre😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. august #221325 Del Skrevet 10. august 7 minutter siden, Frøkenfryden said: 😡🥺 Føler du må få ekstra god mat i helga som erstatning! Jeg får visst pølser fra grill i kveld🤠 Takk! Kos deg deg med pølsene fra grillen! Er glad i pølser og min favoritt er bratwurst. Av pølsebrød liker jeg best slike brioche-pølsebrød. Sprøstekt løk er også digg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. august #221326 Del Skrevet 10. august Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Takk! Vært iherdig siste åra. Men for meg er det stor forskjell da pga medfødt sykdom. At trening kan gjøre at jeg kan leve litt normalt med mindre vondt. Og kunne gå en trapp hos en venn osv. Skjønner at det kanskje er mer vanskelig å motivere seg for andre😌 Jeg er nærmere 60 enn 50 og begynner å kjenne det på styrke og ledd, og det motiverer meg, men ikke nok kanskje. Prøver å tenke at alt er bedre enn ingenting, da. I dag skal jeg ut i marka så da får ihvertfall beina sitt 😊. Ha en strålende lørdag 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. august #221327 Del Skrevet 10. august Frøkenfryden skrev (1 time siden): 😡🥺 Føler du må få ekstra god mat i helga som erstatning! Jeg får visst pølser fra grill i kveld🤠 Nå hadde vi trengt en @lurv 🧳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. august #221328 Del Skrevet 10. august SVK skrev (4 timer siden): Takk! Kos deg deg med pølsene fra grillen! Er glad i pølser og min favoritt er bratwurst. Av pølsebrød liker jeg best slike brioche-pølsebrød. Sprøstekt løk er også digg. Nom🥰 Takk, hyggelig og rolig hos svigers 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. august #221329 Del Skrevet 10. august Cid skrev (3 timer siden): Nå hadde vi trengt en @lurv 🧳 Ja man trenger det😌 Men jeg har han jo andre steder da👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 10. august #221330 Del Skrevet 10. august Jeg lever på 2t søvn og en energidrikk i dag 🥲 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. august #221331 Del Skrevet 10. august Disney Adult skrev (Akkurat nå): Jeg lever på 2t søvn og en energidrikk i dag 🥲 Oi! Det var hardt! Håper det går tålig greit🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. august #221332 Del Skrevet 10. august Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Ja man trenger det😌 Men jeg har han jo andre steder da👍 Andre steder på kroppen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. august #221333 Del Skrevet 10. august Cid skrev (22 minutter siden): Andre steder på kroppen? Ja henger på hofta og tyter i ett sett😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 10. august #221334 Del Skrevet 10. august Håndballjentene er olympiske mestere igjen!!!! 🥇 Så gøy at Stine Oftedal avslutter med OL-gullet som hun manglet!!!! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. august #221335 Del Skrevet 10. august Kveldshimmel skrev (15 minutter siden): Håndballjentene er olympiske mestere igjen!!!! 🥇 Så gøy at Stine Oftedal avslutter med OL-gullet som hun manglet!!!! Kunne de fått platinum? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. august #221336 Del Skrevet 10. august Deilig lat dag. Lest ut krim og sløvet i sofa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. august #221337 Del Skrevet 10. august Cid skrev (1 time siden): Andre steder på kroppen? Du tenker tatovering som dekker ryggtavla? 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. august #221338 Del Skrevet 10. august Kveldshimmel skrev (44 minutter siden): Håndballjentene er olympiske mestere igjen!!!! 🥇 Så gøy at Stine Oftedal avslutter med OL-gullet som hun manglet!!!! De vant? Så gøy! 🥇 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 10. august #221339 Del Skrevet 10. august Tilbake fra Lisboa ^^, Sitter nå på toget hjem til Skien 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. august #221340 Del Skrevet 10. august Peanut skrev (34 minutter siden): Tilbake fra Lisboa ^^, Sitter nå på toget hjem til Skien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå