Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (4 minutter siden):

Ja. tiden flyr :ler:

Man blir i det minste klokere og mer fornuftig med årene hehe. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper de norske håndballjentene tar OL-gull i morgen 🥇 :norsk:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millimani skrev (Akkurat nå):

Jeg håper de norske håndballjentene tar OL-gull i morgen 🥇 :norsk:

Så at Stine skal pensjonere seg etter dette. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har støvsuget hele sofaen.

I morgen får jeg hjelp til å demontere/remontere den så jeg får støvsuget under/bak + få den sammen sånn at teppet ligger flatt 😝 Det er ikke så lett å gjøre alene

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (37 minutter siden):

Så at Stine skal pensjonere seg etter dette. 

Ja, hun skal visst det. Hun har fått med seg mye bra. Håper hun også får den beste medaljen i morgen. 

Katrine Lunde vokter målet som en solid mur. I morgen får hun sin medalje nr 18. Håper den blir den beste :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølv er ikke noe nederlag, men for en mann som ikke samler på andreplasser, så føles det kanskje sånn. Synes litt synd på Warholm.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den der håndhevingen av lovbrudd som skjer på dette forumet er så vanvittig elendig. Hva slags moderatorer er det egenlig som styrer?? IKKE drep tråden. Ta heller enkelbrukere. HVA er det som er så vanskelig. En tråd med hundrevis av innlegg kan lett bli veltet av en eller 2 anonymbrukere på dette forumet,og det er helt hinsides. Dette skjer gang etter gang. Skikkelig dårlig!!

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millimani skrev (53 minutter siden):

Ja, hun skal visst det. Hun har fått med seg mye bra. Håper hun også får den beste medaljen i morgen. 

Katrine Lunde vokter målet som en solid mur. I morgen får hun sin medalje nr 18. Håper den blir den beste :) 

Er ikke 33 litt ungt å gi seg i sporten da? Lunde er vel 43 år?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK

I går testet jeg ut hva som skulle være "den beste kebaben i hele området".  Selv synes jeg den var så lite god at jeg vurderte å kaste den etter noen få biter. Spiste den opp kun fordi jeg ikke liker å kaste mat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tak i manualer på 0,5 kg til slutt. Saumfart internett, som florerer av vekter for sterkiser som skal løfte 10 kg men ikke små for oss som må starte veeeldig snilt etter skade. 
Satser på de kommer fort og funker👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (30 minutter siden):

I går testet jeg ut hva som skulle være "den beste kebaben i hele området".  Selv synes jeg den var så lite god at jeg vurderte å kaste den etter noen få biter. Spiste den opp kun fordi jeg ikke liker å kaste mat. 

Ååå🥺 Nedtur!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (23 minutter siden):

Fikk tak i manualer på 0,5 kg til slutt. Saumfart internett, som florerer av vekter for sterkiser som skal løfte 10 kg men ikke små for oss som må starte veeeldig snilt etter skade. 
Satser på de kommer fort og funker👍

Kan jeg spørre hvor du har kjøpt dem?

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (Akkurat nå):

Kan jeg spørre hvor du har kjøpt dem?

Så klart☺️Tress. Com

De kjenner jeg til, er kjente på treningsutstyr. Fikk ikke mail med bekreftelse da, ser jeg. Som man skal, mulig det bare er en feil. Men enkelt å betale med vipps og ikke så dyrt hvis det nå mot formodning skulle skjære seg. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (3 minutter siden):

Kan jeg spørre hvor du har kjøpt dem?

Tillegg: 

Supergod rating på trustpilot👍

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Så klart☺️Tress. Com

De kjenner jeg til, er kjente på treningsutstyr. Fikk ikke mail med bekreftelse da, ser jeg. Som man skal, mulig det bare er en feil. Men enkelt å betale med vipps og ikke så dyrt hvis det nå mot formodning skulle skjære seg. 

Ser de har fått gode anmeldelser på trust pilot :nikke:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest SVK
32 minutter siden, Frøkenfryden said:

Ååå🥺 Nedtur!

Takk. Ja er litt nedtur. Hadde gledet meg lenge til den kebaben. I tillegg hadde jeg reist et godt stykke for å komme til kebabsjappa. Sure penger også for de tok godt betalt. 

Tydelig at smaken er som baken for den hadde som sagt fått gode anmeldelser. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Fikk tak i manualer på 0,5 kg til slutt. Saumfart internett, som florerer av vekter for sterkiser som skal løfte 10 kg men ikke små for oss som må starte veeeldig snilt etter skade. 
Satser på de kommer fort og funker👍

Skal du begynne å trene opp overkroppen? Den har så lett for å gå i glemmeboken. Har selv tenkt på å innføre et daglig regime på den, men så langt har det blitt med tanken. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (1 minutt siden):

Skal du begynne å trene opp overkroppen? Den har så lett for å gå i glemmeboken. Har selv tenkt på å innføre et daglig regime på den, men så langt har det blitt med tanken. 

Jeg trener hele kroppen mye med svøm og styrke og har gjort det en del år. Så overkroppen min får trim👍 Men har hatt en skulderskade så nå må jeg bygge opp den igjen litt forsiktig og målretta trim med lettere vekt. Vært hos flink fysio og fått god hjelp og program. Håper veldig at armen kan bli som før. Han hadde troa☺️👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (3 minutter siden):

Skal du begynne å trene opp overkroppen? Den har så lett for å gå i glemmeboken. Har selv tenkt på å innføre et daglig regime på den, men så langt har det blitt med tanken. 

Annenhver dag er bra nok tenker jeg. Tungt etter jobb, fytti katta, men er rutine nå, lener meg på rutine og ikke motivasjon..😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...