Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Morgenen min har bestått av: En kaffe.. og en til nå. Se på måkebarna som klenger på mødre som er leie og vil barna skal være selvstendige nå. Ta på pen gul kjole. Fordi det hjelper å se fjong ut når kroppen ikke er på lag. Og superfrokost med kylling og eggerøre for å være grei med kropp☺️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

en pose chips og et par øl til frokost... ser værmeldingen for helga..hvem er helga ? det er hun alle gleder seg til men ingen har sett.. forøvrig er det litt pussig at alle spør hverandre om hva de har gjort i helga..som om det er en slags felles affære..noen ganger sier mangen at , nei vi skal ikke noe i helga, været er dårlig i helga, ..nei, merkelige greier..:gravid:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom regnet tilbake gitt, venter på et øyeblikk med opphold sånn at jeg kan gå tur med hunden. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leter etter oppskrifter på middager som lett kan lages i store porsjoner for å fryses ned

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 timer siden):

Jeg leter etter oppskrifter på middager som lett kan lages i store porsjoner for å fryses ned

Fårikål! Alternativt; mer fårikål! :mynona:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Fårikål! Alternativt; mer fårikål! :mynona:

🙈 Jeg er kresen, så skal det lages fårikål får du komme og spise opp alt sammen 🙈 Jeg kan ta poteter :spise:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet morgenfrisk og slem idag. Gikk lettbeint gjennom morrarutinene og hoppet derefter ut av døra og inn i bilen med en pappkopp med nytrukket kaffe i hånd. 

Låste meg inn på jobb og forberedte dagens oppgaver. En merkelig stillhet rådet i lokalene... 

Kaster ett blikk på uret. 04:30! 

Halvannen time mot normalt. 

Sheisse 😑

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (7 minutter siden):

🙈 Jeg er kresen, så skal det lages fårikål får du komme og spise opp alt sammen 🙈 Jeg kan ta poteter :spise:

Er allerede på vei ut døra. Plukker med meg en sau på veien. 🥳

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😁 Velkommen skal du være, men kjøper du kål også? 🙈 Har bare noe hjertesalat i hus 😝 Men SVÆR gryte til å lage det i, har jeg 😬

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (27 minutter siden):

😁 Velkommen skal du være, men kjøper du kål også? 🙈 Har bare noe hjertesalat i hus 😝 Men SVÆR gryte til å lage det i, har jeg 😬

Jeg kjører sikkert forbi en kål-åker på veien også. Sikkert ikke langt unna der jeg stjæler sauen 😁👌

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (11 timer siden):

Morgenen min har bestått av: En kaffe.. og en til nå. Se på måkebarna som klenger på mødre som er leie og vil barna skal være selvstendige nå. Ta på pen gul kjole. Fordi det hjelper å se fjong ut når kroppen ikke er på lag. Og superfrokost med kylling og eggerøre for å være grei med kropp☺️

Måkebarn er morsomme med de lange stankelbein, kort kropp og uten hals 😃

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg en veldig god fiskegryte putrende på komfyren. Etter den blir det en ispinne, bok og TV. Life is gooood 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (Akkurat nå):

Nå har jeg en veldig god fiskegryte putrende på komfyren. Etter den blir det en ispinne, bok og TV. Life is gooood 😊

Hva går på tv?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 minutt siden):

Hva går på tv?

Vet ikke helt hva jeg skal se. Har startet på Dexter på nytt på Netflix. Mulig det blir det.  

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (5 minutter siden):

Vet ikke helt hva jeg skal se. Har startet på Dexter på nytt på Netflix. Mulig det blir det.  

Sett den nye Dexter serien som kom for et par år siden?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Sett den nye Dexter serien som kom for et par år siden?

Nei, men jeg har hørt at den ender med at Dexter blir skutt. Det liker jeg ikke 🤨

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Boetica skrev (2 minutter siden):

Nei, men jeg har hørt at den ender med at Dexter blir skutt. Det liker jeg ikke 🤨

Av sin egen sønn tror jeg det var. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (57 minutter siden):

Måkebarn er morsomme med de lange stankelbein, kort kropp og uten hals 😃

De er så søte. Skviiiikete og litt småredde på bakken🥹💙 men flinke å fly nå☺️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 timer siden):

🙈 Jeg er kresen, så skal det lages fårikål får du komme og spise opp alt sammen 🙈 Jeg kan ta poteter :spise:

 

KnekkeBørre skrev (2 timer siden):

Fårikål! Alternativt; mer fårikål! :mynona:

:spise::spise:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No1*No1

Ser på filmen om Whitney Houston og personen produsenten hennes, hvis han var slik - for et kvalitetsmenneske. Sånn har jeg også lyst til å være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...