Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Gjest No1*No1
3 minutter siden, KnekkeBørre said:

Anja Swatsenegger :danse2:

 

Sjansen er liten, men aldri null.. 😉

 

Jeg er pappaen din!

 

Det er du ikke pappaen min snakker ikke norsk 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

No1*No1 skrev (7 minutter siden):

Det er du ikke pappaen min snakker ikke norsk 😅

Gi meg ett par pils, så snakker ikke jeg norsk heller 😉

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No1*No1
4 minutter siden, KnekkeBørre said:

Gi meg ett par pils, så snakker ikke jeg norsk heller 😉

Oh Diddy.  Mener daddy. Ugh... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte feil marinade til kyllingen idag 🤪 Satse på det smaker godt allikevel - og hååååpe den ikke blir tørr. Titania gjør ting hun ikke kan 😂

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No1*No1
6 minutter siden, Titania said:

Jeg kjøpte feil marinade til kyllingen idag 🤪 Satse på det smaker godt allikevel - og hååååpe den ikke blir tørr. Titania gjør ting hun ikke kan 😂

Jeg har aldri kjøpt ferdig marinade. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No1*No1 skrev (1 minutt siden):

Jeg har aldri kjøpt ferdig marinade. 

Jeg har ikke god nok kontroll på matlaging til å prøve meg på å lage marinade enda 😂 Bør kanskje lære å ikke grille kjøttet tørt først også 🙈

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No1*No1
1 hour ago, Ciaran og Ciara said:

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Takk, den trenger jeg. 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (5 timer siden):

Takk, den trenger jeg. 😃

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var med ene teknikeren til en kunde på vei hjem fra jobb - kunden ga bort milkshake til oss 🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (23 timer siden):

Er allerede 3 kattejævler i sving her. Men den ene er bortskjemt og de 2 andre er generelt ubrukelige, bortsett fra når det gjelder å bøtte ned tunfisk og skrape på dørene kl 02 på natten.. 

 

Men fuck it! Bare ta med deg katta og kom. Det kan ikke bli mer sirkus her allikevel 😉

3 katter :rodmer: Skulle til å foreslå katter når jeg så dette innlegget. Var aldri problemer med mus da jeg vokste opp. Vi hadde to katter, og var 4 til i nabohusene. Så flyttet vi, og kattene ellers ble gamle og døde. Plutselig hørte man om mus som hadde kommet seg inn. Ikke vært problem i flere titalls år før det.

Titania skrev (1 time siden):

Var med ene teknikeren til en kunde på vei hjem fra jobb - kunden ga bort milkshake til oss 🥰

Milkshake :spise:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 timer siden):

Var med ene teknikeren til en kunde på vei hjem fra jobb - kunden ga bort milkshake til oss 🥰

 

Sola de skrev (29 minutter siden):

3 katter :rodmer: Skulle til å foreslå katter når jeg så dette innlegget. Var aldri problemer med mus da jeg vokste opp. Vi hadde to katter, og var 4 til i nabohusene. Så flyttet vi, og kattene ellers ble gamle og døde. Plutselig hørte man om mus som hadde kommet seg inn. Ikke vært problem i flere titalls år før det.

Milkshake :spise:

:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No1*No1 skrev (På 23.7.2024 den 18.54):

Søker herved jobb som kjæledyr. Noen som trenger en? Jeg er morsom, kosete liker å leke... søt å se på, litt overvektig og trenger regelmessig mosjon,  sunn diett. 😇 Elsker å bli klappet og strøket. Snill og flink til å lære nye ting. Litt gammel da, men fortsatt like god.

 

Mvh No1

Har du tatt vaksiner og ormekur?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Sola de said:

3 katter :rodmer: Skulle til å foreslå katter når jeg så dette innlegget. Var aldri problemer med mus da jeg vokste opp. Vi hadde to katter, og var 4 til i nabohusene. Så flyttet vi, og kattene ellers ble gamle og døde. Plutselig hørte man om mus som hadde kommet seg inn. Ikke vært problem i flere titalls år før det.

Vi har noen nabopuser som tar musene som finnes i omegn her. Søte pusene ^^, 

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Peanut skrev (5 minutter siden):

Vi har noen nabopuser som tar musene som finnes i omegn her. Søte pusene ^^, 

 

😻😻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planten erythina caffra, et type afrikansk koraltre, endrer navn til ethyrina affra. Det melder Aftonbladet, som siterer Sveriges Radio.

Navneendringen kommer etter at botanikere på en internasjonal kongress stemte for å endre navnet på planten, som kan oppfattes som rasistisk.

Ordet «kaffer» ble brukt om mørkhudede under apartheidregimet i Sør-Afrika.

Kongressen fastslo også at rundt 200 andre planter, sopp og alger skulle gis nye, oppdaterte navn.

I tillegg ble det besluttet at det skal opprettes et nytt etikkstyre for å sikre at planter i fremtiden ikke får navn som kan oppfattes som støtende.

American Ornithology Society har tidligere uttalt at rundt 80 navn for ulike fuglearter har støtende navn og burde endres. 
 

Oppfattet som rasistisk? Caffra? Jeg tenkte på kaffe jeg  <_<  

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (4 minutter siden):

Planten erythina caffra, et type afrikansk koraltre, endrer navn til ethyrina affra. Det melder Aftonbladet, som siterer Sveriges Radio.

Navneendringen kommer etter at botanikere på en internasjonal kongress stemte for å endre navnet på planten, som kan oppfattes som rasistisk.

Ordet «kaffer» ble brukt om mørkhudede under apartheidregimet i Sør-Afrika.

Kongressen fastslo også at rundt 200 andre planter, sopp og alger skulle gis nye, oppdaterte navn.

I tillegg ble det besluttet at det skal opprettes et nytt etikkstyre for å sikre at planter i fremtiden ikke får navn som kan oppfattes som støtende.

American Ornithology Society har tidligere uttalt at rundt 80 navn for ulike fuglearter har støtende navn og burde endres. 
 

Oppfattet som rasistisk? Caffra? Jeg tenkte på kaffe jeg  <_<  

 

Cassidy Tvillingene synes at dette er interessant vi.:nikke::nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...