Millimani Skrevet 17. juli #220881 Del Skrevet 17. juli Cid skrev (5 minutter siden): Hvor var det? I den beste vestlands-byen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. juli #220882 Del Skrevet 17. juli (endret) 6 hours ago, Boetica said: 🤭unnskyld, men det var litt morsomt Ingenting å beklage. Jeg følte meg selv som i en komedie da jeg så hva jeg hadde gjort. Kan legge til at mens jeg spylte ventilene over vinduet så stod jeg og tenkte over at det var noe jeg skulle huske på angående ventilene. Og så ser jeg sølet og skjønner at det jeg skulle huske på var å lukke ventilene før jeg spylte vinduene. Endret 17. juli av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martelè Skrevet 18. juli #220883 Del Skrevet 18. juli Jeg slettet Facebook profilen min yeeeet 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18. juli #220884 Del Skrevet 18. juli Jeg håper jeg får en melding fra han som skal hjelpe meg med å få kjøpt propan til grillen idag 🤞🏻 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. juli #220885 Del Skrevet 18. juli Martelè skrev (5 timer siden): Jeg slettet Facebook profilen min yeeeet Snapchat og Instagram med? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martelè Skrevet 18. juli #220886 Del Skrevet 18. juli Cid skrev (21 minutter siden): Snapchat og Instagram med? Poster infrekvent på Instagram, men unntagen det bruker jeg Discord for kommunikasjon. Snapchat har jeg aldri rørt haha! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 18. juli #220887 Del Skrevet 18. juli Har litt lyst på shetlandsponni, de er så kule. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 18. juli #220888 Del Skrevet 18. juli SVK skrev (15 timer siden): Ingenting å beklage. Jeg følte meg selv som i en komedie da jeg så hva jeg hadde gjort. Kan legge til at mens jeg spylte ventilene over vinduet så stod jeg og tenkte over at det var noe jeg skulle huske på angående ventilene. Og så ser jeg sølet og skjønner at det jeg skulle huske på var å lukke ventilene før jeg spylte vinduene. Var kanskje litt lenge siden siste vask? 😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. juli #220889 Del Skrevet 18. juli 11 minutter siden, Boetica said: Var kanskje litt lenge siden siste vask? 😇 Ja det var ett år og 3 måneder siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 18. juli #220890 Del Skrevet 18. juli SVK skrev (2 minutter siden): Ja det var ett år og 3 måneder siden. Oj 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 18. juli #220891 Del Skrevet 18. juli Skulle ønske jeg hadde en person som kunne hjelpe meg å bygge ikea garderobe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 18. juli #220892 Del Skrevet 18. juli No1*No1 skrev (1 minutt siden): Skulle ønske jeg hadde en person som kunne hjelpe meg å bygge ikea garderobe. Kan du ikke bestille monteringshjelp fra Ikea? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 18. juli #220893 Del Skrevet 18. juli 9 minutter siden, Boetica said: Kan du ikke bestille monteringshjelp fra Ikea? Nei ikle for det jeg bestilte jeg sjekket 😞 har montert flere ikea møbler, men trur dette skapet blir vanskelig alene. Kanskje frivilligsentralen kan hjelpe😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 18. juli #220894 Del Skrevet 18. juli No1*No1 skrev (23 minutter siden): Nei ikle for det jeg bestilte jeg sjekket 😞 har montert flere ikea møbler, men trur dette skapet blir vanskelig alene. Kanskje frivilligsentralen kan hjelpe😛 Det er litt vanskelig hvis det er over en viss høyde og tyngde, ja. Man trenger noen til å holde, blant annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18. juli #220895 Del Skrevet 18. juli Jeg digger å bygge ikea-møbler 🙈 Og får pakke derfra i morgen - med noe som må monteres 🥳 Og veldig mange glass-former/matbokser 🙈 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 18. juli #220896 Del Skrevet 18. juli Jeg vasker klær etter ha vært på ferie 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juli #220897 Del Skrevet 19. juli Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. juli #220898 Del Skrevet 19. juli Jeg har fått to pakker på døra idag, og vet ikke helt hva de er 🤪 Noe jeg har bestilt på Ali, men bestilte flere ting samtidig 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. juli #220899 Del Skrevet 19. juli Titania skrev (3 minutter siden): Jeg har fått to pakker på døra idag, og vet ikke helt hva de er 🤪 Noe jeg har bestilt på Ali, men bestilte flere ting samtidig 😅 Åpne da 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. juli #220900 Del Skrevet 19. juli (endret) Cid skrev (22 minutter siden): Åpne da 😛 Jeg er på jobb, pakkene levert hjemme mens jeg er her 😝 Endret 19. juli av Titania 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå