Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Frøkenfryden skrev (20 minutter siden):

Nååh høhø

:herre:🦵🦵

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så på tirsdag som var var jeg til legevakten i Skien for ønsket å sjekke blodtrykket, det var da på 161/110 og det er jo forhøyet. Ble gitt mer Nifenova. 

I dag så var Butter og jeg ute og handlet. Følte meg av og til lett i hodet og ble noe bekymret over at det kunne være høyt igjen. Sjekket når hjemme og det viste 111/82 med hjerteslag på 100. Forsto jo hvorfor jeg ble lett i hodet da  <_<  

Det er jo fint at jeg ligger greit an iflg den her: https://blodtrykk.com/verdi/111-over-82/

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Strukturert!!👏🏻

Kan innimellom :fnise:

Har en haug med plastbokser jeg ikke liker fordi selv med skånsom vask har de endret form, men vil (og må) samtidig bli flinkere til å lage opp en haug med middager jeg kan ha i fryseren.
 

Så plast skal erstattes med glass, men greit å få bort alle mulige ildfaste former og andre ting som aldri blir brukt også - da kan det selges/gis bort/kastes, alt etter tilstand 😅Og har ikke dårlig plass i skapet, men greit å få struktur på tingene som er der 😁

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (40 minutter siden):

Kan innimellom :fnise:

Har en haug med plastbokser jeg ikke liker fordi selv med skånsom vask har de endret form, men vil (og må) samtidig bli flinkere til å lage opp en haug med middager jeg kan ha i fryseren.
 

Så plast skal erstattes med glass, men greit å få bort alle mulige ildfaste former og andre ting som aldri blir brukt også - da kan det selges/gis bort/kastes, alt etter tilstand 😅Og har ikke dårlig plass i skapet, men greit å få struktur på tingene som er der 😁

Kaste ildfaste former :dåne: Er jo letteste i verden å lage middag i. Om det er pyrex sine, så kan de fryses også. Finnes lokk til dem og.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (50 minutter siden):

Kaste ildfaste former :dåne: Er jo letteste i verden å lage middag i. Om det er pyrex sine, så kan de fryses også. Finnes lokk til dem og.

Neinei, de er i bunken selg/gi bort de jeg ikke bruker 😅

Plast er det som i såfall skal kastes om ingen vil ha - de har merkelige former etter vask, en del mangler lokk og sånn. 

Jeg har for mange ildfaste former i former jeg aldri bruker - runde og ovale og sånn - jeg har en paiform og to rektangulære/firkantede jeg bruker, mens de 5-6 andre som er arvegods aldri blir brukt - så de skal vekk 😊

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (4 timer siden):

Så på tirsdag som var var jeg til legevakten i Skien for ønsket å sjekke blodtrykket, det var da på 161/110 og det er jo forhøyet. Ble gitt mer Nifenova. 

I dag så var Butter og jeg ute og handlet. Følte meg av og til lett i hodet og ble noe bekymret over at det kunne være høyt igjen. Sjekket når hjemme og det viste 111/82 med hjerteslag på 100. Forsto jo hvorfor jeg ble lett i hodet da  <_<  

Det er jo fint at jeg ligger greit an iflg den her: https://blodtrykk.com/verdi/111-over-82/

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hæslig når kvinner viser brystene sine. Det er motbydelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (11 minutter siden):

Det er hæslig når kvinner viser brystene sine. Det er motbydelig. 

Er det selve brystene du synes er heslige, eller er det selve ekshibisjonismen, dvs det å blotte dem offentlig, som du reagerer på?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (1 time siden):

Er det selve brystene du synes er heslige, eller er det selve ekshibisjonismen, dvs det å blotte dem offentlig, som du reagerer på?

Det er brystene som er heslig. Å blott dem offentlig er bare grusomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, dette var helt fantastisk 🥰

FB_IMG_1720965248445.thumb.jpg.6d212ce8a854d950169e42c34ef9cbea.jpg

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (3 timer siden):

Det er brystene som er heslig. Å blott dem offentlig er bare grusomt. 

Hvorfor syns du de er heslige? Det er jo egentlig bare en praktisk melkemaskin. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 time siden):

Jeg har minst 23 kjoler 

Jeg har kun 5 kjoler. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Boetica skrev (2 timer siden):

Hvorfor syns du de er heslige? Det er jo egentlig bare en praktisk melkemaskin. 

De er fryktelig stygge å se på. Vemmelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig enig med deler av teksten til «Take me to the beach» av Imagine dragons 😬

«Take me to the beach
you could have the mountains
you take the snow
it's way too cold»

Ikke at jeg er så mye på stranda heller, men heller varmen der enn kulda på fjellet 😅 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...