Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Som nødtime hos lege her ..jeg skal rekvirere drosje siden du ikke kan gå på beina.. 171 kr , like mye som legetimen.. rettighetene mine var gratis transport..jeg påklade det til statsforvalteren.. og fikk beskjed om å påklage det til pasientreiser og kreve refusjon... Det har ikke pasientreiser giddet å svare på engang.. drosjeturen var 200 meter..

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SJ.NO , krav om refusjon etter kansellert billett 22..juni..de fikk kravet , billede av billetten og når de kverulere seg til å få den fysiske billetten.. Ja , da ble det taust .kriminelle tjuvpakk..

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus2024 skrev (5 minutter siden):

SJ.NO , krav om refusjon etter kansellert billett 22..juni..de fikk kravet , billede av billetten og når de kverulere seg til å få den fysiske billetten.. Ja , da ble det taust .kriminelle tjuvpakk..

Hva med å ringe på hos en nabo, eller be om haik med en annen som var på legesenteret?

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Cid said:

Dumt de slutta med tegneserien så tidlig, vi kunne endt opp med en live action film hvor Tommy og Tigern ble spilt av Tom Holland og Robert Down Jr. 

Bill Waterson som lagde Tommy og Tigern har sagt at det ikke er lov å lage film av Tommy og Tigern. Han ønsket at tegneserien KUN skulle være en tegneserie. Det finnes derfor heller ingen nesten ingen offisielle leker, kopper, plakater, osv med Tommy og Tigern. Det ble visst kun laget 3 andre Tommy og Tigern-produkter. Det en var en kalender på 80-tallet, det andre var en tsjorte som ble solgt på en kunstutstilling i 1990 og det tredje var en lærebok for elever med lærevansker som ble solgt i 1993.

Bill Waterson var ikke veldig opptatt av penger. Han kunne nok tjent enormt mye om han solgte rettighetene til Tommy og Tigern, men det ville han ikke. 

Edit: Nå tjente han selvsagt enormt mye på kun tegneserien. Det er en av de mest populære tegneseriene gjennom tidene. 

Endret av SVK
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

God søndag alle sammen!

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

God søndag alle sammen!

 

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg og alle sammen her inne en finsøndag.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (20 timer siden):

Har lagt brillene på et så smart sted at jeg ikke finner de 🤪 Litt upraktisk når jeg gjerne skulle hatt de nå 😅

Fant de 😝

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disney Adult skrev (3 minutter siden):

Ble inspirert. Så har begitt meg utpå noe optimistisk, skal brodere et hus man kan åpne 👀

PersonalPhotosPhotoCardinLightBlueModernStyle.thumb.jpg.3539ec7c1486d91026113c6e1918b5b8.jpg

:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

I dag er det ett år siden jeg så Coldplay 😊

Håper de kommer i nærheten igjen neste år, i forbindelse med det nye albumet 🤞🏻

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...