Peanut Skrevet 5. juli #220661 Del Skrevet 5. juli Var til legen i går sammen med Butter. Begge måtte ha antibiotika for halsondt, Butter fikk en ekstra medisin for noe annet og jeg fikk en ekstra medisin for blodtrykk for testet fire ganger men det lå på 161/110 og 171/113. Tok en halv Sobril når hjemme for natten og medikamentene i dag morges men er helt ødeglatt nå. Testet blodtrykk selv i morges og det lå fremdeles på 171/113. Fikk fnatt av det så får sjekke igjen på mandag. Fnatt= stress= høyt blodtrykk= 😣 Fastlegen har ikke time før i august 😐 Pga det over så føler jeg jeg kjenner alle slags ting, sitring i hendene, stikk i hjertet, fatigue i kroppen, trøtt som … etc 😩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 5. juli #220662 Del Skrevet 5. juli 3 hours ago, Cid said: Er det deg på skitur i vinter? Går aldri på ski, men det er sånn det ville ha sett ut, ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. juli #220663 Del Skrevet 5. juli FrankDrebin 2 1/2 skrev (26 minutter siden): Går aldri på ski, men det er sånn det ville ha sett ut, ja. Frankdreb og Sønn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 5. juli #220664 Del Skrevet 5. juli 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 5. juli #220665 Del Skrevet 5. juli Skal til Gøteborg på mandag 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. juli #220666 Del Skrevet 5. juli Peanut skrev (3 timer siden): Var til legen i går sammen med Butter. Begge måtte ha antibiotika for halsondt, Butter fikk en ekstra medisin for noe annet og jeg fikk en ekstra medisin for blodtrykk for testet fire ganger men det lå på 161/110 og 171/113. Tok en halv Sobril når hjemme for natten og medikamentene i dag morges men er helt ødeglatt nå. Testet blodtrykk selv i morges og det lå fremdeles på 171/113. Fikk fnatt av det så får sjekke igjen på mandag. Fnatt= stress= høyt blodtrykk= 😣 Fastlegen har ikke time før i august 😐 Pga det over så føler jeg jeg kjenner alle slags ting, sitring i hendene, stikk i hjertet, fatigue i kroppen, trøtt som … etc 😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 5. juli #220667 Del Skrevet 5. juli Jeg har kjøpt kattesand, kattemat og te i dag. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 5. juli #220668 Del Skrevet 5. juli *Snufs* ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. juli #220669 Del Skrevet 5. juli Peanut skrev (4 minutter siden): *Snufs* ❤️ 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 5. juli #220670 Del Skrevet 5. juli Kjedelig kamp, mellom Portugal og Frankrike. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 5. juli #220671 Del Skrevet 5. juli Er så lei av denne sommerhøsten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. juli #220672 Del Skrevet 5. juli Freyja Valkyrie skrev (3 minutter siden): Er så lei av denne sommerhøsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 5. juli #220673 Del Skrevet 5. juli Er det en ting jeg hater med sommeren i Finnmark er det myggen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. juli #220674 Del Skrevet 5. juli Freyja Valkyrie skrev (23 minutter siden): Er så lei av denne sommerhøsten Har regnet her hele uka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 5. juli #220675 Del Skrevet 5. juli Cid skrev (17 minutter siden): Har regnet her hele uka. Og det er kaldt, må bruke høstjakka mi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. juli #220676 Del Skrevet 5. juli Freyja Valkyrie skrev (2 minutter siden): Og det er kaldt, må bruke høstjakka mi. Blir du oppgitt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 5. juli #220677 Del Skrevet 5. juli Cid skrev (Akkurat nå): Blir du oppgitt? Er jo kjedelig, litt sommer og sol hadde vært fint før jeg begynner på jobb igjen om en ukes tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. juli #220678 Del Skrevet 5. juli Jeg vimser like mye rundt i spill som jeg gjør i virkeligheten 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 5. juli #220679 Del Skrevet 5. juli Bussen kjørte forbi meg selv om jeg jeg gav tegn med armen om at jeg skulle med. Det var siste bussen i kveld, så jeg måtte gå hjem igjen, noe som tok meg 1 time og 13 minutter. Heldigvis regnet det ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 6. juli #220680 Del Skrevet 6. juli Jeg kjøpte 6 nye spill på steam, men endte fortsatt bare opp med å spille league of legends 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå