Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Dårlig! De maser så jævlig om abonnement også. Nei jeg vil ikke LEASE brillene mine! 

Lease lese briller. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Dårlig! De maser så jævlig om abonnement også. Nei jeg vil ikke LEASE brillene mine! 

Akkurat linseabonnement har jeg ikke noe problem med å ha, selv om det ikke inkluderer noe 😅 Men når jeg har sammenlignet prisene på linsene jeg har hatt (venter på avklaring på hva slags jeg skal bytte til), så har de vært billigere med abonnement enn å kjøpe de løst hos andre. + en gratis kontroll i året. 
 

Men da jeg ringte de for å si hvilket av de to parene jeg har testet nå som har vært best, var det første mannen i butikken spurte meg om, om jeg ville tegne linseabonnement. Han ble ganske stille da jeg svarte at «Øh, det har jeg hatt i 6 år eller noe sånt» 🙈

Jeg HATER å bruke briller, så bruker de minst mulig. Men burde nok skaffe noen nye, for styrken i de jeg har er bittelitt feil, selv om jeg ser greit med de. Men når glassene «bare» koster minst 3500 i nye, så er det ikke noe jeg gidder bruke penger på med det første. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 hours ago, Cid said:

Bedre enn å være langbeint 😄 

Helt klart. :ler: 

giphy.webp

Endret av FrankDrebin 2 1/2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får kømme meg opp til høyfjellet , der er det enda mer kalt .klarte å sovne meg bort fra nattoget igår..jeg må slutte med nattog..det er en jævla dårlig kombinasjon..god butikk for togselskapa, pengene men ikke passasjeren.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Hvilken type?

Appelsin. 

Hentet den ut i lunchen, og Solo er fortsatt bedre enn Fanta når det kommer til appelsinbrus, syns jeg 😛 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får kømme meg opp til høyfjellet , der er det enda mer kalt .klarte å sovne meg bort fra nattoget igår..jeg må slutte med nattog..det er en jævla dårlig kombinasjon..god butikk for togselskapa, pengene men ikke passasjeren.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Togtrafikken som vanlig på Østlandet ..må via Aidsfoll for å komme til Hønefoss ..slik er det .vi er imellom generasjoner..fremtidens muligheter skal bygges nå ..i fellesferien.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var til legen i går sammen med Butter. Begge måtte ha antibiotika for halsondt, Butter fikk en ekstra medisin for noe annet og jeg fikk en ekstra medisin for blodtrykk for testet fire ganger men det lå på 161/110 og 171/113. Tok en halv Sobril når hjemme for natten og  medikamentene i dag morges men er helt ødeglatt nå. Testet blodtrykk selv i morges og det lå fremdeles på 171/113. Fikk fnatt av det så får sjekke igjen på mandag.  
Fnatt= stress= høyt blodtrykk= 😣

Fastlegen har ikke time før i august 😐

Pga det over så føler jeg jeg kjenner alle slags ting, sitring i hendene, stikk i hjertet, fatigue i kroppen, trøtt som … etc 😩

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Cid said:

Er det deg på skitur i vinter?

Går aldri på ski, men det er sånn det ville ha sett ut, ja. :ler: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin 2 1/2 skrev (26 minutter siden):

Går aldri på ski, men det er sånn det ville ha sett ut, ja. :ler: 

Frankdreb og Sønn. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Peanut skrev (3 timer siden):

Var til legen i går sammen med Butter. Begge måtte ha antibiotika for halsondt, Butter fikk en ekstra medisin for noe annet og jeg fikk en ekstra medisin for blodtrykk for testet fire ganger men det lå på 161/110 og 171/113. Tok en halv Sobril når hjemme for natten og  medikamentene i dag morges men er helt ødeglatt nå. Testet blodtrykk selv i morges og det lå fremdeles på 171/113. Fikk fnatt av det så får sjekke igjen på mandag.  
Fnatt= stress= høyt blodtrykk= 😣

Fastlegen har ikke time før i august 😐

Pga det over så føler jeg jeg kjenner alle slags ting, sitring i hendene, stikk i hjertet, fatigue i kroppen, trøtt som … etc 😩

 

:klem3::klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...