Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

I dag satt det langt inne å gå tur med hunden, men det var godt å komme seg ut likevel.

Endret av Disney Adult
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (1 time siden):

Nettopp plantet frøene til en Bonsaiplante jeg håper kommer til å klare seg 0733230C-AA81-4C31-B60F-2DCDAFC630B3.gif.397e512ac3be5311eb6567be51ca0fde.gif

IMG_6852.gif.74ddb1bbf1a90bf7163f684e40ff999e.gif

Merket at da jeg kjørte med Butter i Teslaen så ble jeg ikke like trøtt som om jeg skulle ha kjørt med bensinbilen vi har. Elsker å kjøre med Teslaen så det spiller sikkert inn. 

IMG_6852.gif.74ddb1bbf1a90bf7163f684e40ff999e.gif

Lading opp med el kostet på den lange turen ca 800kr. Hadde det vært bensin hadde jeg måttet betale 1200kr mer  <_< 

IMG_6852.gif.74ddb1bbf1a90bf7163f684e40ff999e.gif

Hadde helt syke tørre hender, selvom jeg brukte håndkrem for tørre hender. Bruker nå en fra Dior og den gjorde underverker for huden på hendene mine. Litt høl i huet sånn egentlig å lage en rund emballasje hvor man trykker på midten for å få ut. Man får ikke trykket øverst eller nederst, så om man hiver den når den er «tom» så er det fremdeles 2/3 krem i om man klipper opp emballasjen O_o 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (2 timer siden):

Tesla kommer jeg aldri til å kjøpe.

 

 

Samme her. Tesla er ikke min greie heller. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Cid said:

Dette er første dagen på lenge for meg hvor jeg faktisk fryser, føles som å være tilbake i januar 😛 

Jeg kommer aldri til å fryse mer, da jeg kjøpte en Barbourjakke sist jeg var i Oslo. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Peanut said:

Så for øvrig en skokk med Teslaer overalt jeg kjørte, så noen folk liker vel bilen da <_<

Tesla har vel vært den mest solgte bilen i Norge i flere år nå. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (13 minutter siden):

Jeg kommer aldri til å fryse mer, da jeg kjøpte en Barbourjakke sist jeg var i Oslo. 

Har du på jakken inne når det er kaldt?

Peanut skrev (9 minutter siden):

Så for øvrig en skokk med Teslaer overalt jeg kjørte, så noen folk liker vel bilen da <_<

Er det dyre biller? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Cid said:

Har du på jakken inne når det er kaldt?

Er det dyre biller? 

Hvis jeg er et sted hvor det er 🥶inne så ja.

Jeg betalte nøyaktig 549000 for min. Passelig dyr vil jeg si  <_<

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (7 timer siden):

Hadde helt syke tørre hender, selvom jeg brukte håndkrem for tørre hender. Bruker nå en fra Dior og den gjorde underverker for huden på hendene mine. Litt høl i huet sånn egentlig å lage en rund emballasje hvor man trykker på midten for å få ut. Man får ikke trykket øverst eller nederst, så om man hiver den når den er «tom» så er det fremdeles 2/3 krem i om man klipper opp emballasjen O_o 

Går det ikke an å la den stå med "hodet" ned slik at kremen samler seg der hvor hullet er? Det gjør jeg med solkremen. Det kommer stadig mer krem ut selv om jeg tror at det er tomt 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager sluttet de å ha normale dørhåndtak i biler? Nå er det ren gjetting på hvordan man skal åpne en dør. Er det en knapp, er det sjåføren som gjør det, hvordan få opp de håndtakene som ikke lar seg åpne :dåne: Var i en BMW her om dagen og måtte si til sjåføren, for en befrielse det var å sette seg inn i en bil med normale dørhåndtaker :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Disney Adult said:

Det er så mange lego sett jeg har lyst på, men det er så dyrt 🥲

Hvilken er det du ønsker deg?  Og er det mulig at du kan få den som julegave/bursdagsgave?  

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (11 minutter siden):

Hvorfor i alle dager sluttet de å ha normale dørhåndtak i biler? Nå er det ren gjetting på hvordan man skal åpne en dør. Er det en knapp, er det sjåføren som gjør det, hvordan få opp de håndtakene som ikke lar seg åpne :dåne: Var i en BMW her om dagen og måtte si til sjåføren, for en befrielse det var å sette seg inn i en bil med normale dørhåndtaker :ler:

For endel år siden hadde jeg en slik, 525, og glemte nøkkelen inne i bilen , men hadde vinduet litt på gløtt, heldigvis, og var i nærheten av en shellstasjon..jeg gikk inn og lurte på om det var en der som kunne hjelpe meg , og det var det ..plutselig kom en ut fra bakrommet , med en streng , som han hadde laget en liten løkke på og stakk den ned fra vinduet og nøkket opp dørlåsen som da var en , ja en oppstiller like ved vinduskarmen..og jeg kom inn.. i dagens biler må du vel nesten til merkeverksteder eller er det en byggeplass i nærheten , det er det nok noen som kan åpne hvilken som helst dører 🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...