Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Jeg har ferie, og i dag skal jeg gjøre husarbeid. Jeg har en del papirer liggende på steder de ikke skal ligge, så nå går jeg igjennom dem. Jeg fant et brev som bestemoren min skrev til meg. Jeg har tatt vare på alle brevene hun sendte meg, men dette hadde jeg glemt, så nå legger jeg det sammen med de andre brevene fra henne

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må innom optikeren og diskutere med de idag. Syns servicen er blitt ræva, og hjelper jo ikke på når ingen har gode svar

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av de virtuelle instrumentene jeg bruker i musikken min,
ble utviklet av et selskap grunnlagt av et av komponistene til videospillet Alien: Isolation.
Spitfire Audio (Christian Henson)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (16 minutter siden):

Liker du det ikke?

Joda, men ferien min begynner ikke før om en uke :P 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millimani skrev (3 minutter siden):

Joda, men ferien min begynner ikke før om en uke :P 

Og jeg har to uker igjen av ferien :bond:

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (19 minutter siden):

Dårlig start på Juli, kun 14 grader det er ikke sommer temperatur. 

Hvor mye grader ønsker du?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært 20 grader idag. Det er kjempefin temp, syns jeg. På torsdag var det 30 og da var jeg skikkelig dårlig. Så tar heller 12-15 grader enn 30 for å si det sånn 😊 Er egentlig fornøyd så lenge det ikke regner for mye og ikke er altfor varmt. Men ønsketemperatur er rundt 20 grader. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disney Adult skrev (4 minutter siden):

meldt regn hele uka 👌

 

jukkapalme skrev (10 minutter siden):

Her har det vært 20 grader idag. Det er kjempefin temp, syns jeg. På torsdag var det 30 og da var jeg skikkelig dårlig. Så tar heller 12-15 grader enn 30 for å si det sånn 😊 Er egentlig fornøyd så lenge det ikke regner for mye og ikke er altfor varmt. Men ønsketemperatur er rundt 20 grader. 

Cassidy Tvillingene har hatt 14 varmegrader og regn her i Bergen i dag, og i kveld har vi overskyet og 10 varmegrader her.☁️☁️🌧️🌧️:regnsky::regnsky::regn::regn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg plukket opp et lik på et fjell i Death stranding (man vil ikke ha de liggende, for da kommer det fler BTs som ikke er spesielt hyggelig å møte på), så jeg går rundt med det :fnise:

Problemet er at jeg ikke finner ut hvor jeg kan kremere det 🤣

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble kjempeglad da jeg fant ut at kollegaen ikke har gjort jobben sin i det hele tatt mens jeg hadde ferie 😶

Ikke at hun kan noe for at hun er sykemeldt denne uken, men litt kjipt å måtte jobbe for to OG rydde opp i 2-3 uker gammel «moro»… 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp plantet frøene til en Bonsaiplante jeg håper kommer til å klare seg 0733230C-AA81-4C31-B60F-2DCDAFC630B3.gif.397e512ac3be5311eb6567be51ca0fde.gif

IMG_6852.gif.74ddb1bbf1a90bf7163f684e40ff999e.gif

Merket at da jeg kjørte med Butter i Teslaen så ble jeg ikke like trøtt som om jeg skulle ha kjørt med bensinbilen vi har. Elsker å kjøre med Teslaen så det spiller sikkert inn. 

IMG_6852.gif.74ddb1bbf1a90bf7163f684e40ff999e.gif

Lading opp med el kostet på den lange turen ca 800kr. Hadde det vært bensin hadde jeg måttet betale 1200kr mer  <_< 

IMG_6852.gif.74ddb1bbf1a90bf7163f684e40ff999e.gif

Hadde helt syke tørre hender, selvom jeg brukte håndkrem for tørre hender. Bruker nå en fra Dior og den gjorde underverker for huden på hendene mine. Litt høl i huet sånn egentlig å lage en rund emballasje hvor man trykker på midten for å få ut. Man får ikke trykket øverst eller nederst, så om man hiver den når den er «tom» så er det fremdeles 2/3 krem i om man klipper opp emballasjen O_o 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...