Disney Adult Skrevet 1. juli #220561 Del Skrevet 1. juli meldt regn hele uka 👌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. juli #220562 Del Skrevet 1. juli Disney Adult skrev (4 minutter siden): meldt regn hele uka 👌 jukkapalme skrev (10 minutter siden): Her har det vært 20 grader idag. Det er kjempefin temp, syns jeg. På torsdag var det 30 og da var jeg skikkelig dårlig. Så tar heller 12-15 grader enn 30 for å si det sånn 😊 Er egentlig fornøyd så lenge det ikke regner for mye og ikke er altfor varmt. Men ønsketemperatur er rundt 20 grader. Cassidy Tvillingene har hatt 14 varmegrader og regn her i Bergen i dag, og i kveld har vi overskyet og 10 varmegrader her.☁️☁️🌧️🌧️☔☔ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1. juli #220563 Del Skrevet 1. juli Jeg plukket opp et lik på et fjell i Death stranding (man vil ikke ha de liggende, for da kommer det fler BTs som ikke er spesielt hyggelig å møte på), så jeg går rundt med det Problemet er at jeg ikke finner ut hvor jeg kan kremere det 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juli #220564 Del Skrevet 2. juli Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. juli #220565 Del Skrevet 2. juli Ble kjempeglad da jeg fant ut at kollegaen ikke har gjort jobben sin i det hele tatt mens jeg hadde ferie 😶 Ikke at hun kan noe for at hun er sykemeldt denne uken, men litt kjipt å måtte jobbe for to OG rydde opp i 2-3 uker gammel «moro»… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 2. juli #220566 Del Skrevet 2. juli Jeg har spasert en halv mil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 2. juli #220567 Del Skrevet 2. juli Nettopp plantet frøene til en Bonsaiplante jeg håper kommer til å klare seg Merket at da jeg kjørte med Butter i Teslaen så ble jeg ikke like trøtt som om jeg skulle ha kjørt med bensinbilen vi har. Elsker å kjøre med Teslaen så det spiller sikkert inn. Lading opp med el kostet på den lange turen ca 800kr. Hadde det vært bensin hadde jeg måttet betale 1200kr mer <_< Hadde helt syke tørre hender, selvom jeg brukte håndkrem for tørre hender. Bruker nå en fra Dior og den gjorde underverker for huden på hendene mine. Litt høl i huet sånn egentlig å lage en rund emballasje hvor man trykker på midten for å få ut. Man får ikke trykket øverst eller nederst, så om man hiver den når den er «tom» så er det fremdeles 2/3 krem i om man klipper opp emballasjen O_o 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 2. juli #220568 Del Skrevet 2. juli Tesla kommer jeg aldri til å kjøpe. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. juli #220569 Del Skrevet 2. juli Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå): Tesla kommer jeg aldri til å kjøpe. BMW da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 2. juli #220570 Del Skrevet 2. juli Cid skrev (Akkurat nå): BMW da? Alt er bedre enn Tesla. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. juli #220571 Del Skrevet 2. juli Freyja Valkyrie skrev (8 minutter siden): Alt er bedre enn Tesla. Er det pga Elon Musk eller bilene generelt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 2. juli #220572 Del Skrevet 2. juli Cid skrev (Akkurat nå): Er det pga Elon Musk eller bilene generelt? En kombinasjon, 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. juli #220573 Del Skrevet 2. juli Dette er første dagen på lenge for meg hvor jeg faktisk fryser, føles som å være tilbake i januar 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 2. juli #220574 Del Skrevet 2. juli (endret) I dag satt det langt inne å gå tur med hunden, men det var godt å komme seg ut likevel. Endret 2. juli av Disney Adult 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juli #220575 Del Skrevet 2. juli Peanut skrev (1 time siden): Nettopp plantet frøene til en Bonsaiplante jeg håper kommer til å klare seg Merket at da jeg kjørte med Butter i Teslaen så ble jeg ikke like trøtt som om jeg skulle ha kjørt med bensinbilen vi har. Elsker å kjøre med Teslaen så det spiller sikkert inn. Lading opp med el kostet på den lange turen ca 800kr. Hadde det vært bensin hadde jeg måttet betale 1200kr mer <_< Hadde helt syke tørre hender, selvom jeg brukte håndkrem for tørre hender. Bruker nå en fra Dior og den gjorde underverker for huden på hendene mine. Litt høl i huet sånn egentlig å lage en rund emballasje hvor man trykker på midten for å få ut. Man får ikke trykket øverst eller nederst, så om man hiver den når den er «tom» så er det fremdeles 2/3 krem i om man klipper opp emballasjen O_o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. juli #220576 Del Skrevet 2. juli Freyja Valkyrie skrev (2 timer siden): Tesla kommer jeg aldri til å kjøpe. Samme her. Tesla er ikke min greie heller. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 2. juli #220577 Del Skrevet 2. juli 3 hours ago, Cid said: Dette er første dagen på lenge for meg hvor jeg faktisk fryser, føles som å være tilbake i januar 😛 Jeg kommer aldri til å fryse mer, da jeg kjøpte en Barbourjakke sist jeg var i Oslo. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 2. juli #220578 Del Skrevet 2. juli Så for øvrig en skokk med Teslaer overalt jeg kjørte, så noen folk liker vel bilen da <_< 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. juli #220579 Del Skrevet 2. juli 2 minutter siden, Peanut said: Så for øvrig en skokk med Teslaer overalt jeg kjørte, så noen folk liker vel bilen da <_< Tesla har vel vært den mest solgte bilen i Norge i flere år nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. juli #220580 Del Skrevet 2. juli Peanut skrev (13 minutter siden): Jeg kommer aldri til å fryse mer, da jeg kjøpte en Barbourjakke sist jeg var i Oslo. Har du på jakken inne når det er kaldt? Peanut skrev (9 minutter siden): Så for øvrig en skokk med Teslaer overalt jeg kjørte, så noen folk liker vel bilen da <_< Er det dyre biller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå