Gjest SVK Skrevet 1. juli #220541 Del Skrevet 1. juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. juli #220542 Del Skrevet 1. juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. juli #220543 Del Skrevet 1. juli Titania skrev (4 timer siden): Dette er kult Michael J. Fox spilte med Coldplay på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. juli #220544 Del Skrevet 1. juli SVK skrev (30 minutter siden): SVK skrev (1 time siden): SVK skrev (2 timer siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. juli #220545 Del Skrevet 1. juli Peanut skrev (2 timer siden): Jeg tok opp noen fag på Bjørknes fordi jeg ikke fikk 6’ere. En av de ansatte der lo av karakterene mine og sa jeg var jo direkte dum om jeg trodde jeg skulle kunne klare studier på Blindern. Jeg hadde blitt mobbet stygt hele skolegangen, men det var ingen unnskyldning sa vedkommende. Fikk B på Exfac året etter, og en C på Exphil. Jeg fikk en A i et fag jeg var særs interessert i og vurderte kun i hodet å gå ned på Bjørknes og si min mening til den fjot.. eh vedkommende. Men holdt i stedet hodet høyt hevet. Falle ned- nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. juli #220546 Del Skrevet 1. juli Freyja Valkyrie skrev (4 timer siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1. juli #220547 Del Skrevet 1. juli En som hjelper til på jobb har stått i telefonkø i 4,5 time 😶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 1. juli #220548 Del Skrevet 1. juli Jeg har ferie, og i dag skal jeg gjøre husarbeid. Jeg har en del papirer liggende på steder de ikke skal ligge, så nå går jeg igjennom dem. Jeg fant et brev som bestemoren min skrev til meg. Jeg har tatt vare på alle brevene hun sendte meg, men dette hadde jeg glemt, så nå legger jeg det sammen med de andre brevene fra henne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1. juli #220549 Del Skrevet 1. juli Jeg må innom optikeren og diskutere med de idag. Syns servicen er blitt ræva, og hjelper jo ikke på når ingen har gode svar 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1. juli #220550 Del Skrevet 1. juli Den første metallica-låten jeg kan huske jeg likte er «turn the page» 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martelè Skrevet 1. juli #220551 Del Skrevet 1. juli Et av de virtuelle instrumentene jeg bruker i musikken min, ble utviklet av et selskap grunnlagt av et av komponistene til videospillet Alien: Isolation. Spitfire Audio (Christian Henson) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. juli #220552 Del Skrevet 1. juli 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 1. juli #220553 Del Skrevet 1. juli Juli har ferie, kom igjen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juli #220554 Del Skrevet 1. juli Millimani skrev (1 minutt siden): Juli har ferie, kom igjen... Liker du det ikke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. juli #220555 Del Skrevet 1. juli Dårlig start på Juli, kun 14 grader det er ikke sommer temperatur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 1. juli #220556 Del Skrevet 1. juli Cid skrev (16 minutter siden): Liker du det ikke? Joda, men ferien min begynner ikke før om en uke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. juli #220557 Del Skrevet 1. juli Millimani skrev (3 minutter siden): Joda, men ferien min begynner ikke før om en uke Og jeg har to uker igjen av ferien 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juli #220558 Del Skrevet 1. juli Freyja Valkyrie skrev (19 minutter siden): Dårlig start på Juli, kun 14 grader det er ikke sommer temperatur. Hvor mye grader ønsker du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. juli #220559 Del Skrevet 1. juli Cid skrev (5 minutter siden): Hvor mye grader ønsker du? 24-26. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 1. juli #220560 Del Skrevet 1. juli Her har det vært 20 grader idag. Det er kjempefin temp, syns jeg. På torsdag var det 30 og da var jeg skikkelig dårlig. Så tar heller 12-15 grader enn 30 for å si det sånn 😊 Er egentlig fornøyd så lenge det ikke regner for mye og ikke er altfor varmt. Men ønsketemperatur er rundt 20 grader. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå