Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Disney Adult skrev (4 minutter siden):

meldt regn hele uka 👌

 

jukkapalme skrev (10 minutter siden):

Her har det vært 20 grader idag. Det er kjempefin temp, syns jeg. På torsdag var det 30 og da var jeg skikkelig dårlig. Så tar heller 12-15 grader enn 30 for å si det sånn 😊 Er egentlig fornøyd så lenge det ikke regner for mye og ikke er altfor varmt. Men ønsketemperatur er rundt 20 grader. 

Cassidy Tvillingene har hatt 14 varmegrader og regn her i Bergen i dag, og i kveld har vi overskyet og 10 varmegrader her.☁️☁️🌧️🌧️:regnsky::regnsky::regn::regn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg plukket opp et lik på et fjell i Death stranding (man vil ikke ha de liggende, for da kommer det fler BTs som ikke er spesielt hyggelig å møte på), så jeg går rundt med det :fnise:

Problemet er at jeg ikke finner ut hvor jeg kan kremere det 🤣

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kjempeglad da jeg fant ut at kollegaen ikke har gjort jobben sin i det hele tatt mens jeg hadde ferie 😶

Ikke at hun kan noe for at hun er sykemeldt denne uken, men litt kjipt å måtte jobbe for to OG rydde opp i 2-3 uker gammel «moro»… 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spasert en halv mil. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp plantet frøene til en Bonsaiplante jeg håper kommer til å klare seg 0733230C-AA81-4C31-B60F-2DCDAFC630B3.gif.397e512ac3be5311eb6567be51ca0fde.gif

IMG_6852.gif.74ddb1bbf1a90bf7163f684e40ff999e.gif

Merket at da jeg kjørte med Butter i Teslaen så ble jeg ikke like trøtt som om jeg skulle ha kjørt med bensinbilen vi har. Elsker å kjøre med Teslaen så det spiller sikkert inn. 

IMG_6852.gif.74ddb1bbf1a90bf7163f684e40ff999e.gif

Lading opp med el kostet på den lange turen ca 800kr. Hadde det vært bensin hadde jeg måttet betale 1200kr mer  <_< 

IMG_6852.gif.74ddb1bbf1a90bf7163f684e40ff999e.gif

Hadde helt syke tørre hender, selvom jeg brukte håndkrem for tørre hender. Bruker nå en fra Dior og den gjorde underverker for huden på hendene mine. Litt høl i huet sånn egentlig å lage en rund emballasje hvor man trykker på midten for å få ut. Man får ikke trykket øverst eller nederst, så om man hiver den når den er «tom» så er det fremdeles 2/3 krem i om man klipper opp emballasjen O_o 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tesla kommer jeg aldri til å kjøpe.

 

 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå):

Tesla kommer jeg aldri til å kjøpe.

 

 

BMW da?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

BMW da?

Alt er bedre enn Tesla. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (8 minutter siden):

Alt er bedre enn Tesla. 

Er det pga Elon Musk eller bilene generelt?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Er det pga Elon Musk eller bilene generelt?

En kombinasjon, 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er første dagen på lenge for meg hvor jeg faktisk fryser, føles som å være tilbake i januar 😛 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag satt det langt inne å gå tur med hunden, men det var godt å komme seg ut likevel.

Endret av Disney Adult
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (1 time siden):

Nettopp plantet frøene til en Bonsaiplante jeg håper kommer til å klare seg 0733230C-AA81-4C31-B60F-2DCDAFC630B3.gif.397e512ac3be5311eb6567be51ca0fde.gif

IMG_6852.gif.74ddb1bbf1a90bf7163f684e40ff999e.gif

Merket at da jeg kjørte med Butter i Teslaen så ble jeg ikke like trøtt som om jeg skulle ha kjørt med bensinbilen vi har. Elsker å kjøre med Teslaen så det spiller sikkert inn. 

IMG_6852.gif.74ddb1bbf1a90bf7163f684e40ff999e.gif

Lading opp med el kostet på den lange turen ca 800kr. Hadde det vært bensin hadde jeg måttet betale 1200kr mer  <_< 

IMG_6852.gif.74ddb1bbf1a90bf7163f684e40ff999e.gif

Hadde helt syke tørre hender, selvom jeg brukte håndkrem for tørre hender. Bruker nå en fra Dior og den gjorde underverker for huden på hendene mine. Litt høl i huet sånn egentlig å lage en rund emballasje hvor man trykker på midten for å få ut. Man får ikke trykket øverst eller nederst, så om man hiver den når den er «tom» så er det fremdeles 2/3 krem i om man klipper opp emballasjen O_o 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (2 timer siden):

Tesla kommer jeg aldri til å kjøpe.

 

 

Samme her. Tesla er ikke min greie heller. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 hours ago, Cid said:

Dette er første dagen på lenge for meg hvor jeg faktisk fryser, føles som å være tilbake i januar 😛 

Jeg kommer aldri til å fryse mer, da jeg kjøpte en Barbourjakke sist jeg var i Oslo. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så for øvrig en skokk med Teslaer overalt jeg kjørte, så noen folk liker vel bilen da <_<

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
2 minutter siden, Peanut said:

Så for øvrig en skokk med Teslaer overalt jeg kjørte, så noen folk liker vel bilen da <_<

Tesla har vel vært den mest solgte bilen i Norge i flere år nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (13 minutter siden):

Jeg kommer aldri til å fryse mer, da jeg kjøpte en Barbourjakke sist jeg var i Oslo. 

Har du på jakken inne når det er kaldt?

Peanut skrev (9 minutter siden):

Så for øvrig en skokk med Teslaer overalt jeg kjørte, så noen folk liker vel bilen da <_<

Er det dyre biller? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...