Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Boetica skrev (8 timer siden):

Ok, krepptang hadde jeg ikke. Men jeg tok permanent en gang. Så ut som en sau 😅

En gang tok jeg permanent på kjønnshårene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sola de skrev (4 timer siden):

Ja, og alle andre som senere viser seg å ha bli tatt i doping.

Jeg sa at Armstrong brukte doping lenge før han ble tatt. Og folk ble sure.

Når alle de 50 neste på resultatlista ble tatt i doping sier det seg jo selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Kjøpte nettopp 5 nye brodering-mønstre som jeg sikkert aldri kommer til å fullføre, fordi jeg allerede har 20 stk på ventelista 👀

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Disney Adult skrev (5 timer siden):

Kjøpte nettopp 5 nye brodering-mønstre som jeg sikkert aldri kommer til å fullføre, fordi jeg allerede har 20 stk på ventelista 👀

Hørtes ut som meg og prosjektene mine 😝

Har noen broderier i haugen med ting som aldri blir ferdig også 😝

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste en anmeldelse av en tv jeg skal ha etterhvert. 
«vil trekke frem som ulemper for Tv-en er at den i noen tilfeller kan være litt stor om du har mindre oppholdsrom».

Det er snakk om en 77-tommer i anmeldelsen. Altså, har man lite oppholdsrom kjøper man sjelden så stor tv :fnise:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (17 minutter siden):

Leste en anmeldelse av en tv jeg skal ha etterhvert. 
«vil trekke frem som ulemper for Tv-en er at den i noen tilfeller kan være litt stor om du har mindre oppholdsrom».

Det er snakk om en 77-tommer i anmeldelsen. Altså, har man lite oppholdsrom kjøper man sjelden så stor tv :fnise:

Du vil bli forbauset over hvor mange som tenker de må ha stor tv. At de bor i en bitteliten leilighet tenker de ikke på. Tv blir som en stor kino og fullstendig dominerende i rommet.

Før hadde jeg en 32". Så liten tv du har kommenterte alle som kom på besøk. Jeg syntes den var mer enn stor nok, men alle hadde jo selv mye større. Har nå en på 43" tror jeg den er, og jeg synes jo den er kjempestor, men det er maks størrelse som kommer inn i mitt hjem. Skal være en stue. Ikke et tvrom.

Endret av Sola de
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (9 minutter siden):

Du vil bli forbauset over hvor mange som tenker de må ha stor tv. At de bor i en bitteliten leilighet tenker de ikke på. Tv blir som en stor kino og fullstendig dominerende i rommet.

Før hadde jeg en 32". Så liten tv du har kommenterte alle som kom på besøk. Jeg syntes den var mer enn stor nok, men alle hadde jo selv mye større. Har nå en på 43" tror jeg den er, og jeg synes jo den er kjempestor, men det er maks størrelse som kommer inn i mitt hjem. Skal være en stue. Ikke et tvrom.

Etter «anbefalingene» på avstand fra sofa til tv burde jeg hatt rundt 77 tommer 😅 Plass har jeg også, men jeg skal oppgradere fra 55 til 65 etterhvert 😝 Større trenger jeg ikke

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...