KnekkeBørre Skrevet 28. juni #220401 Del Skrevet 28. juni Lurven skrev (8 minutter siden): Det verste var at fattern alltid skulle røyke i bilen. Og vi fikk ikke ha vinduet oppe for da ble det trekk. Med prisene på tobakk, så bør du ikke klage. Mannen delte bokstavelig talt av godene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 28. juni #220402 Del Skrevet 28. juni Lurven skrev (41 minutter siden): Jeg lå i baksetet uten pute og madrass, slik luksus hadde ikke vi råd til Nå skjønner jeg at @KnekkeBørre er lille Lord Fountelroy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 28. juni #220403 Del Skrevet 28. juni Boetica skrev (6 minutter siden): Nå skjønner jeg at @KnekkeBørre er lille Lord Fountelroy Why yeeesss. Indeed I am 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 28. juni #220404 Del Skrevet 28. juni KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Why yeeesss. Indeed I am Du lå veldig pent dandert på edderdunsdyne i baksetet så knebuksen og rysjeskjorten ikke krøllet seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 28. juni #220405 Del Skrevet 28. juni Boetica skrev (1 minutt siden): Du lå veldig pent dandert på edderdunsdyne i baksetet så knebuksen og rysjeskjorten ikke krøllet seg Så absolutt mylady. Og mitt lange hår var for anledningen presentert i en ærverdig hestehale alá Håland. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 28. juni #220406 Del Skrevet 28. juni Jeg fant ut at jeg er fantastisk 😃 en overlever 😄 simple the best.... better then all the rest... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 28. juni #220407 Del Skrevet 28. juni No1*No1 skrev (3 minutter siden): Jeg fant ut at jeg er fantastisk 😃 en overlever 😄 simple the best.... better then all the rest... Nice 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 28. juni #220408 Del Skrevet 28. juni KnekkeBørre skrev (9 minutter siden): Så absolutt mylady. Og mitt lange hår var for anledningen presentert i en ærverdig hestehale alá Håland. Fikk du karameller av madammene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. juni #220409 Del Skrevet 28. juni No1*No1 skrev (4 minutter siden): Jeg fant ut at jeg er fantastisk 😃 en overlever 😄 simple the best.... better then all the rest... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 28. juni #220410 Del Skrevet 28. juni (endret) No1*No1 skrev (7 minutter siden): Jeg fant ut at jeg er fantastisk 😃 en overlever 😄 simple the best.... better then all the rest... Allright!! *Stivbeint dansing med kreppet hår og rar nyanse på leppestiften* Endret 28. juni av KnekkeBørre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 28. juni #220411 Del Skrevet 28. juni Boetica skrev (3 minutter siden): Fikk du karameller av madammene? Kan ikke erindre å ha mottatt noe av den natur. #Skuffet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. juni #220412 Del Skrevet 28. juni KnekkeBørre skrev (9 minutter siden): Allright!! *Stivbeint dansing med kreppet hår og rar nyanse på leppestiften* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. juni #220413 Del Skrevet 28. juni KnekkeBørre skrev (1 time siden): Arbeiderklasse ass.. Mor var hjemmeværende og far jobbet på fabrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. juni #220414 Del Skrevet 28. juni KnekkeBørre skrev (1 time siden): Med prisene på tobakk, så bør du ikke klage. Mannen delte bokstavelig talt av godene. Jeg hadde ikke lyst på, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 28. juni #220415 Del Skrevet 28. juni 22 minutter siden, KnekkeBørre said: Allright!! *Stivbeint dansing med kreppet hår og rar nyanse på leppestiften* Hey er deg deg eller dama? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. juni #220416 Del Skrevet 28. juni Lurven skrev (1 time siden): Det verste var at fattern alltid skulle røyke i bilen. Og vi fikk ikke ha vinduet oppe for da ble det trekk. Haha, ja trekk var livsfarlig! 😂 Heldigvis røyka ikke mamma og pappa da, så slapp i hvert fall unna det svineriet der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 28. juni #220417 Del Skrevet 28. juni Jeg er litt full nå, men hvorfor kom hamburgeren til meg? Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 28. juni #220418 Del Skrevet 28. juni Lurven skrev (4 minutter siden): Jeg hadde ikke lyst på, Problemet med datidens ungdom er at de visste faen ikke hva de ville!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. juni #220419 Del Skrevet 28. juni jukkapalme skrev (2 minutter siden): Haha, ja trekk var livsfarlig! 😂 Heldigvis røyka ikke mamma og pappa da, så slapp i hvert fall unna det svineriet der. Du var heldig, bilen vår føltes som wr gigantisk askebeger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. juni #220420 Del Skrevet 28. juni jukkapalme skrev (2 minutter siden): Haha, ja trekk var livsfarlig! 😂 Heldigvis røyka ikke mamma og pappa da, så slapp i hvert fall unna det svineriet der. 🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå