Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Det er ett halvt år til julaften i dag.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så på en britisk komiserie som heter Yonderland i går.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt meg på biblioteket her , og fått de første skitslengingene etter meg ..gris.. av en befolkning som er tuftet på overgrepsnatir , nyter psykisk vold og overgrep mot andre ..lever og ånder av hathandlnger som samlingspunkt.. oppfostret av læstadianere i nord.. jaja, slike man skal ha det fra..

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal jo egentlig bli vernet mot den type handlinger ..når en befolkning , tuftet på overgreosbatur samler seg mot ett enkeltindivid..men det finnes jo ikke politi her , den driten som går i uniformene er lynsjmobb..

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen politimester som har satt seg ned med korpset sitt og sagt at folk aper seg ut på Baktus  , han har bare ett liv han som oss andre..hva skal vi gjøre med det ? 

Nei, politiet er ingenting annet enn velferdsprofitører.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sier seg selv at staten , via sin politimester , må stille seg spørsmålet , hva gjør vår fraværende med hans livskvalitet? Han har jo krav på livskvalitet han som oss andre...nå sitter vi p ser på at han er i hendene på overgriperne i nord...hvilket ansvar har vi som stat ?  Er det grunnloven det er noe galt med ?  Er det FNs verdenserklæring om menneskerettigheter det er noe galt med? Erdet den europeiske menneskerihetskonvensjon det er noe galt med ? Er det definisjonen av tortur det er noe galt med..?  

Eller har staten gitt signaler på at alt er lov..

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er teit at de ikke har proviva i Norge 😑 Jeg liker egentlig ikke mango, men den med mango er god 😁

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste staten har gjort er åfrarøve meg retten til å være et rettdsubjekt, via politiet .noe som i seg selv er menneskerettsbrudd .

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (23 minutter siden):

Syns det er teit at de ikke har proviva i Norge 😑 Jeg liker egentlig ikke mango, men den med mango er god 😁

Aldri hørt om en gang :P

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Aldri hørt om en gang :P

De selger det jo ikke i Norge så 😝

Ikke noe veldig spesielt - juice med bakterier som er bra for magen 😅 Men den er veldig god, så skulle gjerne fått kjøpt den hjemme 😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 minutt siden):

De selger det jo ikke i Norge så 😝

Ikke noe veldig spesielt - juice med bakterier som er bra for magen 😅 Men den er veldig god, så skulle gjerne fått kjøpt den hjemme 😅

Importere da?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Importere da?

Jeg gidder ikke ta med meg så mye tunge ting på bussen 😅 Og å starte import for å få det i butikkene hjemme får andre ta seg av 😝

Får nyte det når jeg er her, og kjøpe på svinesund de få gangene jeg får vært der 😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Freyja Valkyrie skrev (5 timer siden):

Det er ett halvt år til julaften i dag.

:nikke: Jeg er nesten ferdig med julegavene :ler: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt startet på lørdag da vi skulle tilbake fra Oslo. Vi stoppet på et sted før Drammen for tenkte vi skulle prøve å lade Teslaen på Supercharger. Dét funket ikke. Jeg skjønte ingenting. Vi spurte noen andre der, og de skjønte heller ingenting.

Dro til Tesla galleributikk og service i Porsgrunn. Ble anbefalt å ringe support i dag for de visste ikke noe om dette. La til Visa som betalingskort i appen, hadde fra før Mastercard.
Kom tilbake til garasjen, og bilen hadde ved Tesla galleributikken begynt å laste ned siste oppdatering så Butter brukte opp mobildataen sin på det i garasjen. Teslaen trenger wifi for å oppdateres og av og til er ikke signalet inne i huset sterkt nok. Også av og til vil den ikke bruke mobilen min som kobling så da ble det altså Butter denne gangen. 
Det gikk greit.

Leste meg opp på masse om ymse problemer og skjønte at mitt problem var eierskap til bilen. Hadde jeg kjøpt en ny Tesla i en Teslabutikk hadde det vært gitt med en gang, men jeg kjøpte det hos en annen forhandler. Jeg eier bilen sånn ellers seff og er sjåfør, men eierskap gir tilgang på mange flere ting.

I dag våknet jeg kl 0600 og pinte meg gjennom to timer før jeg slengte meg på telefonen til Tesla kl 0800. Ble fortalt hva jeg måtte gjøre for å endre eierskap. Prøvde å gjøre det i appen, men fikk beskjed fra den at det var umulig.

Skjønte da at jeg kanskje måtte tilbake til forhandleren jeg var hos for ett år siden. Dro dit. Han var meget forståelsesfull og gikk først gjennom sin egen Teslakonto men fant ingenting. Så gikk han innpå butikkens egen Teslakonto, og der var min bil gitt. Han sa at grunnen til at han ikke hadde vært der inne på ett år var at etter at vi hadde kjøpt bilen så stoppet Tesla salg av nye Teslaer hos alle andre forhandlere. 

I hvert fall fikk han overført eierskap til meg. Jeg dro til en butikk og kjøpte noe før jeg dro hele veien ut til en Supercharger ved Porsgrunn. Testet lading og det FUNKET! Huzzah! Fikk flere ting inn på Teslaappen og nå er alt i synlig orden.

 

Tenk det. Ikke ladet utenfor huset på et helt år og så alt det her på én gang. Vi trenger bilen i morgen for da skal vi til Voss og Flåm og kanskje et annet sted. Mer bilder til siden min ^^, 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

:nikke: Jeg er nesten ferdig med julegavene :ler: 

Og jeg har ikke tenkt tanken på julegaver :fnise:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå):

Og jeg har ikke tenkt tanken på julegaver :fnise:

Jeg er alltid i julestemning noen uker på vinteren og våren og da kommer alt i hus.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (17 timer siden):

Rumpesaus, seff 

Sånn svett, når man har sitti lenge i varmen og sånn🤢

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (1 time siden):

Alt startet på lørdag da vi skulle tilbake fra Oslo. Vi stoppet på et sted før Drammen for tenkte vi skulle prøve å lade Teslaen på Supercharger. Dét funket ikke. Jeg skjønte ingenting. Vi spurte noen andre der, og de skjønte heller ingenting.

Dro til Tesla galleributikk og service i Porsgrunn. Ble anbefalt å ringe support i dag for de visste ikke noe om dette. La til Visa som betalingskort i appen, hadde fra før Mastercard.
Kom tilbake til garasjen, og bilen hadde ved Tesla galleributikken begynt å laste ned siste oppdatering så Butter brukte opp mobildataen sin på det i garasjen. Teslaen trenger wifi for å oppdateres og av og til er ikke signalet inne i huset sterkt nok. Også av og til vil den ikke bruke mobilen min som kobling så da ble det altså Butter denne gangen. 
Det gikk greit.

Leste meg opp på masse om ymse problemer og skjønte at mitt problem var eierskap til bilen. Hadde jeg kjøpt en ny Tesla i en Teslabutikk hadde det vært gitt med en gang, men jeg kjøpte det hos en annen forhandler. Jeg eier bilen sånn ellers seff og er sjåfør, men eierskap gir tilgang på mange flere ting.

I dag våknet jeg kl 0600 og pinte meg gjennom to timer før jeg slengte meg på telefonen til Tesla kl 0800. Ble fortalt hva jeg måtte gjøre for å endre eierskap. Prøvde å gjøre det i appen, men fikk beskjed fra den at det var umulig.

Skjønte da at jeg kanskje måtte tilbake til forhandleren jeg var hos for ett år siden. Dro dit. Han var meget forståelsesfull og gikk først gjennom sin egen Teslakonto men fant ingenting. Så gikk han innpå butikkens egen Teslakonto, og der var min bil gitt. Han sa at grunnen til at han ikke hadde vært der inne på ett år var at etter at vi hadde kjøpt bilen så stoppet Tesla salg av nye Teslaer hos alle andre forhandlere. 

I hvert fall fikk han overført eierskap til meg. Jeg dro til en butikk og kjøpte noe før jeg dro hele veien ut til en Supercharger ved Porsgrunn. Testet lading og det FUNKET! Huzzah! Fikk flere ting inn på Teslaappen og nå er alt i synlig orden.

 

Tenk det. Ikke ladet utenfor huset på et helt år og så alt det her på én gang. Vi trenger bilen i morgen for da skal vi til Voss og Flåm og kanskje et annet sted. Mer bilder til siden min ^^, 

Ikke alt som er fremskritt altså

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martelè skrev (9 timer siden):

Som et resultat av kjedsomhet, omgjorde jeg Fader Jakob og Petter Edderkopp
til et stykke skrevet for aggressive staccato strykere.
Laveste note er #D3 og høyeste er #A5. Utrolig bassy 

Er du mulig å få komme på konsert å høre de

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...