Titania Skrevet 21. juni #220181 Del Skrevet 21. juni Johan Glans er morsom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 21. juni #220182 Del Skrevet 21. juni Æ blir vel å reise herfra te uka...dritlei her nå, Dagali , kanskje .. velvel, blir ihvertfall her i helga. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 22. juni #220183 Del Skrevet 22. juni Jeg så på Les Misérables in Concert: The 25th Anniversary fra 2010 på Blu-Ray 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juni #220184 Del Skrevet 22. juni Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 22. juni #220185 Del Skrevet 22. juni Turistene her må være redd for frisk luft..de setter seg på venterommet på jernbanen i 20 varmegrader , i timesvis , for å vente på buss for tog , der de vil sitte som sild i tønne i 11 timer... Utrolig .det må skyldes prisen på oppbevaringsboksen . Pakke litt mindre med seg ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. juni #220186 Del Skrevet 22. juni (endret) 10 hours ago, Odhrán Ó Máille said: Jeg så på Les Misérables in Concert: The 25th Anniversary fra 2010 på Blu-Ray Jeg digger Les Miserables! Jeg har den originale Broadway-versjonen på CD og har hørt den enormt mange ganger. Men jeg har aldri sett musikalen på teater. Endret 22. juni av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. juni #220187 Del Skrevet 22. juni (endret) I dag har jeg avist fryseren. Endret 22. juni av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. juni #220188 Del Skrevet 22. juni 21 hours ago, Odhrán Ó Máille said: Jeg bestilte en figur fra Outland Hva slags figur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 22. juni #220189 Del Skrevet 22. juni SVK skrev (7 minutter siden): Jeg digger Les Miserables! Jeg har den originale Broadway-versjonen på CD og har hørt den enormt mange ganger. Men jeg har aldri sett musikalen på teater. Jeg har heller aldri sett musikalen på teater, er den eneste musikalen jeg kunne tenkt meg og sett på teater. Har bare sett Les Misérables in Concert: The 25th Anniversary på Blu-Ray fikk den av søsteren min til jul for 10-12 år siden, liker den veldig godt, men har bare sett på den 3 ganger. Jeg har lest boken, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 22. juni #220190 Del Skrevet 22. juni SVK skrev (5 minutter siden): Hva slags figur? Gimli fra Ringenes Herre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. juni #220191 Del Skrevet 22. juni (endret) 25 minutter siden, Odhrán Ó Máille said: Jeg har heller aldri sett musikalen på teater, er den eneste musikalen jeg kunne tenkt meg og sett på teater. Har bare sett Les Misérables in Concert: The 25th Anniversary på Blu-Ray fikk den av søsteren min til jul for 10-12 år siden, liker den veldig godt, men har bare sett på den 3 ganger. Jeg har lest boken, Har lyst til å se Les Miserables på teater jeg også. Har også lyst til å se Hamilton og se Løvenes konge på teater. Har aldri lest boken Les Miserables. 25 minutter siden, Odhrán Ó Máille said: Gimli fra Ringenes Herre Så kult! Endret 22. juni av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. juni #220192 Del Skrevet 22. juni Denne uken på ferie har gått overraskende fort, men nå begynner kranglingen å bli sånn at det skal bli veldig deilig å komme hjem… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 22. juni #220193 Del Skrevet 22. juni Da har jeg gjort meg reiseklar herfra, reiser vel mandag..nå er det inn på dassen på sykehuset og vaske beina..en for en i vasken, risikosport .bruker å legge ryggsekken litt bak meg og bruker tørkepapir som jeg legger på gulvet , som jeg kan ha for fot for fot på ..det sklir ikke. Det er nå engang slik at går man med bakhue i plattingen så er det kirkegården next. Så er det jo noen cider innabords idag, ikke til å komme forbi det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 22. juni #220194 Del Skrevet 22. juni Sånn ja , ferdig , da er det å sitte utenfor å tørke beina ..så kjøpe deodorant som brukes så aktivt at jeg får lungeemfysem i 2 uker etter togturen. .forsvarsmekanismer.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. juni #220195 Del Skrevet 22. juni SVK skrev (2 timer siden): I dag har jeg avvist fryseren. Hva gjorde den mot deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. juni #220196 Del Skrevet 22. juni Titania skrev (1 time siden): Denne uken på ferie har gått overraskende fort, men nå begynner kranglingen å bli sånn at det skal bli veldig deilig å komme hjem… Du vs pappa? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. juni #220197 Del Skrevet 22. juni Regn ute. Langtidskoking av svinekjaker inne☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. juni #220198 Del Skrevet 22. juni Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Regn ute. Langtidskoking av svinekjaker inne☺️ Bon snartetitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. juni #220199 Del Skrevet 22. juni (endret) 12 minutter siden, Cid said: Hva gjorde den mot deg? Takk! Så jeg hadde en skrivefeil der. Endret 22. juni av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. juni #220200 Del Skrevet 22. juni SVK skrev (4 minutter siden): Takk så jeg hadde en skrivefeil der. Artig med sånne skrivefeil 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå