Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Baktus2024 skrev (2 minutter siden):

Dere? Jeg og fiskekakene? Ser ikke lovende ut for sistnevnte 🙂

Cassidy Tvillingene mener at vi ønsker dere alle på KG en finonsdag.😊😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Freyja Valkyrie skrev (1 time siden):

Frykt og usikkerhet overfor andre hunder kan skyldes negative opplevelser som møte med andre sinte hunder og /eller angrep – hunden din vil da naturlig nok bli engstelig. Når hunden bjeffer og knurrer mot andre hunder tolker vi det som aggressivitet, men det den egentlig sier er: «Du er skummel – hold deg unna!».

Da min hund levde hadde hun sin nemesis. De dro begge hardt i båndet og bjeffet lungene sine ut av kroppen. Min hund bjeffet kun når hun møtte på denne. Kom aldri et eneste bjeff ellers. En gang åpnet jeg gatedøren der jeg bodde. Nemesis gikk forbi og fløy inn døra og bjeffet som en gal. Den trodde nok hunden min var innenfor :risterpåhodet: De tålte ikke snurten av hverandre. Andre hunder gikk helt ok. Både eier til andre hunden og jeg strammet nok båndet litt ekstra når vi så den andre, pga dette og det gjorde nok ikke ting bedre, da vi sikkert stadfestet for hundene at de måtte passe på.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det regner litt ute. Jeg er egentlig litt glad for det, for da slipper jeg å vanne plantene ute.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det har regnet litt for mye i det siste, så blir glad for sol ^^,

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (6 timer siden):

Da min hund levde hadde hun sin nemesis. De dro begge hardt i båndet og bjeffet lungene sine ut av kroppen. Min hund bjeffet kun når hun møtte på denne. Kom aldri et eneste bjeff ellers. En gang åpnet jeg gatedøren der jeg bodde. Nemesis gikk forbi og fløy inn døra og bjeffet som en gal. Den trodde nok hunden min var innenfor :risterpåhodet: De tålte ikke snurten av hverandre. Andre hunder gikk helt ok. Både eier til andre hunden og jeg strammet nok båndet litt ekstra når vi så den andre, pga dette og det gjorde nok ikke ting bedre, da vi sikkert stadfestet for hundene at de måtte passe på.

Ford3000 skrev (6 timer siden):

Det regner litt ute. Jeg er egentlig litt glad for det, for da slipper jeg å vanne plantene ute.

Peanut skrev (1 time siden):

Jeg synes det har regnet litt for mye i det siste, så blir glad for sol ^^,

:klem3::klem3:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pusler puslespill med 1000 brikker. Det skal etter hvert forestille en katt som ligger i en seng

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Millimani skrev (5 minutter siden):

Jeg pusler puslespill med 1000 brikker. Det skal etter hvert forestille en katt som ligger i en seng

:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte en litt annerledes trafikkmelding på radio i ste.

«En rød pickup på vei fra sykehuset i Malmø til Lund, kjører disse veiene: ... Om du ser den, slipp den forbi - det er organtransport».

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og Hopp og det samme fra meg. :D 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Hei og Hopp og det samme fra meg. :D 

Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene ønsker deg en fintorsdag Hoppe.:klem3::klem3::strix::strix:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyter nykokt kaffi og glaner på regnet . Hører på fuglekvitter og politisk kvarter i P2. 🙂 God morgen til KG .

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus2024 skrev (1 time siden):

Nyter nykokt kaffi og glaner på regnet . Hører på fuglekvitter og politisk kvarter i P2. 🙂 God morgen til KG .

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en fintorsdag.😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden):

Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene ønsker deg en fintorsdag Hoppe.:klem3::klem3::strix::strix:

:lur:  Den blir nok bra, for jeg skal ha is i dag. 

Baktus2024 skrev (2 timer siden):

God snart formiddag herfra. Si meg, er den knallhardt kokt...eller lettrukket, den kaffen? :lur: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jej, litt feber og småvondt i halsen. Alt er i rute med andre ord - og perfekt timet til midsommar i morgen og grillfest på søndag

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Titania skrev (32 minutter siden):

Jej, litt feber og småvondt i halsen. Alt er i rute med andre ord - og perfekt timet til midsommar i morgen og grillfest på søndag

Huff, god bedring! ♥️ Håper du er mye bedre i morgen! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Huff, god bedring! ♥️ Håper du er mye bedre i morgen! 

Takk takk 😊

Blir så godt som alltid syk på ferie, så det var på en måte ventet - så får bare håpe det holder seg sånn det er nå 😅 Ingen store planer idag uansett, annet enn å forberede litt ting til kaka som skal lages i morgen og å holde denne pelsballen som fortsatt fotfølger meg med selskap 🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 minutt siden):

Takk takk 😊

Blir så godt som alltid syk på ferie, så det var på en måte ventet - så får bare håpe det holder seg sånn det er nå 😅 Ingen store planer idag uansett, annet enn å forberede litt ting til kaka som skal lages i morgen og å holde denne pelsballen som fortsatt fotfølger meg med selskap 🥰

Er så typisk der der, altså. Drikk litt te med honning om du har. Den pelsballen er en skikkelig søtnos 🐶😍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...