Ciaran og Ciara Skrevet 19. juni #220121 Del Skrevet 19. juni Baktus2024 skrev (2 minutter siden): Dere? Jeg og fiskekakene? Ser ikke lovende ut for sistnevnte 🙂 Cassidy Tvillingene mener at vi ønsker dere alle på KG en finonsdag.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. juni #220122 Del Skrevet 19. juni Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Frykt og usikkerhet overfor andre hunder kan skyldes negative opplevelser som møte med andre sinte hunder og /eller angrep – hunden din vil da naturlig nok bli engstelig. Når hunden bjeffer og knurrer mot andre hunder tolker vi det som aggressivitet, men det den egentlig sier er: «Du er skummel – hold deg unna!». Da min hund levde hadde hun sin nemesis. De dro begge hardt i båndet og bjeffet lungene sine ut av kroppen. Min hund bjeffet kun når hun møtte på denne. Kom aldri et eneste bjeff ellers. En gang åpnet jeg gatedøren der jeg bodde. Nemesis gikk forbi og fløy inn døra og bjeffet som en gal. Den trodde nok hunden min var innenfor De tålte ikke snurten av hverandre. Andre hunder gikk helt ok. Både eier til andre hunden og jeg strammet nok båndet litt ekstra når vi så den andre, pga dette og det gjorde nok ikke ting bedre, da vi sikkert stadfestet for hundene at de måtte passe på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 19. juni #220123 Del Skrevet 19. juni Det regner litt ute. Jeg er egentlig litt glad for det, for da slipper jeg å vanne plantene ute. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 19. juni #220124 Del Skrevet 19. juni Jeg synes det har regnet litt for mye i det siste, så blir glad for sol ^^, 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juni #220125 Del Skrevet 19. juni Sola de skrev (6 timer siden): Da min hund levde hadde hun sin nemesis. De dro begge hardt i båndet og bjeffet lungene sine ut av kroppen. Min hund bjeffet kun når hun møtte på denne. Kom aldri et eneste bjeff ellers. En gang åpnet jeg gatedøren der jeg bodde. Nemesis gikk forbi og fløy inn døra og bjeffet som en gal. Den trodde nok hunden min var innenfor De tålte ikke snurten av hverandre. Andre hunder gikk helt ok. Både eier til andre hunden og jeg strammet nok båndet litt ekstra når vi så den andre, pga dette og det gjorde nok ikke ting bedre, da vi sikkert stadfestet for hundene at de måtte passe på. Ford3000 skrev (6 timer siden): Det regner litt ute. Jeg er egentlig litt glad for det, for da slipper jeg å vanne plantene ute. Peanut skrev (1 time siden): Jeg synes det har regnet litt for mye i det siste, så blir glad for sol ^^, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 19. juni #220126 Del Skrevet 19. juni Jeg pusler puslespill med 1000 brikker. Det skal etter hvert forestille en katt som ligger i en seng 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juni #220127 Del Skrevet 19. juni Millimani skrev (5 minutter siden): Jeg pusler puslespill med 1000 brikker. Det skal etter hvert forestille en katt som ligger i en seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. juni #220128 Del Skrevet 19. juni Hørte en litt annerledes trafikkmelding på radio i ste. «En rød pickup på vei fra sykehuset i Malmø til Lund, kjører disse veiene: ... Om du ser den, slipp den forbi - det er organtransport». 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juni #220129 Del Skrevet 20. juni Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. juni #220130 Del Skrevet 20. juni Hei og Hopp og det samme fra meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juni #220131 Del Skrevet 20. juni Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Hei og Hopp og det samme fra meg. Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene ønsker deg en fintorsdag Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 20. juni #220132 Del Skrevet 20. juni Nyter nykokt kaffi og glaner på regnet . Hører på fuglekvitter og politisk kvarter i P2. 🙂 God morgen til KG . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juni #220133 Del Skrevet 20. juni Baktus2024 skrev (1 time siden): Nyter nykokt kaffi og glaner på regnet . Hører på fuglekvitter og politisk kvarter i P2. 🙂 God morgen til KG . Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en fintorsdag.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 20. juni #220134 Del Skrevet 20. juni Jeg synes dette er fascinerende: https://www.sfgate.com/obscuresf/article/history-of-California-swastika-building-17241331.php <_< 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. juni #220135 Del Skrevet 20. juni Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene ønsker deg en fintorsdag Hoppe. Den blir nok bra, for jeg skal ha is i dag. Baktus2024 skrev (2 timer siden): Nyter nykokt kaffi og glaner på regnet . Hører på fuglekvitter og politisk kvarter i P2. 🙂 God morgen til KG . God snart formiddag herfra. Si meg, er den knallhardt kokt...eller lettrukket, den kaffen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. juni #220136 Del Skrevet 20. juni Jej, litt feber og småvondt i halsen. Alt er i rute med andre ord - og perfekt timet til midsommar i morgen og grillfest på søndag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. juni #220137 Del Skrevet 20. juni Titania skrev (32 minutter siden): Jej, litt feber og småvondt i halsen. Alt er i rute med andre ord - og perfekt timet til midsommar i morgen og grillfest på søndag Huff, god bedring! ♥️ Håper du er mye bedre i morgen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. juni #220138 Del Skrevet 20. juni jukkapalme skrev (Akkurat nå): Huff, god bedring! ♥️ Håper du er mye bedre i morgen! Takk takk 😊 Blir så godt som alltid syk på ferie, så det var på en måte ventet - så får bare håpe det holder seg sånn det er nå 😅 Ingen store planer idag uansett, annet enn å forberede litt ting til kaka som skal lages i morgen og å holde denne pelsballen som fortsatt fotfølger meg med selskap 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. juni #220139 Del Skrevet 20. juni Titania skrev (1 minutt siden): Takk takk 😊 Blir så godt som alltid syk på ferie, så det var på en måte ventet - så får bare håpe det holder seg sånn det er nå 😅 Ingen store planer idag uansett, annet enn å forberede litt ting til kaka som skal lages i morgen og å holde denne pelsballen som fortsatt fotfølger meg med selskap 🥰 Er så typisk der der, altså. Drikk litt te med honning om du har. Den pelsballen er en skikkelig søtnos 🐶😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. juni #220140 Del Skrevet 20. juni Grønn kiwi smaker bedre enn gul, syns jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå