Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Skal en tur til Oslo igjen på torsdag til fredag, det blir stas  ^^,

 

For de som bor i Skien og omegn, jeg hørte noen si Gimsøy idag, men jeg har alltid sagt «Gjemsø», hva er riktig?

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peanut skrev (14 minutter siden):

Skal en tur til Oslo igjen på torsdag til fredag, det blir stas  ^^,

 

For de som bor i Skien og omegn, jeg hørte noen si Gimsøy idag, men jeg har alltid sagt «Gjemsø», hva er riktig?

Shit alabama, baby ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal få dra på shopping i morgen uten at pappa skal protestere 🥳

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 minutt siden):

Jeg tror jeg skal få dra på shopping i morgen uten at pappa skal protestere 🥳

Lykke til med det  😉

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (4 minutter siden):

Lykke til med det  😉

Takk 😁

«Problemet» er at han har så jævla sterke meninger, og jeg orker ikke/har ikke energi til å ta alle kampene med han. Så da blir jeg ofte redusert til en 5 åring når jeg er her 😶

Og greia er liksom det at om han har sagt nei til å kjøre meg til Helsingborg (40 min ca) fordi han mener nei, så blir det bråk om jeg tar bussen alene også 😶 
 

Men virket som det gikk greit så lenge han ikke hadde noe særlig med møter 😁 Så må jeg bare stå opp før halv 12 🙈🙊🤣

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (4 minutter siden):

Takk 😁

«Problemet» er at han har så jævla sterke meninger, og jeg orker ikke/har ikke energi til å ta alle kampene med han. Så da blir jeg ofte redusert til en 5 åring når jeg er her 😶

Og greia er liksom det at om han har sagt nei til å kjøre meg til Helsingborg (40 min ca) fordi han mener nei, så blir det bråk om jeg tar bussen alene også 😶 
 

Men virket som det gikk greit så lenge han ikke hadde noe særlig med møter 😁 Så må jeg bare stå opp før halv 12 🙈🙊🤣

Wow! Crappa deppa doo! 

Ræva er som andre tinga her omkring ❤️

 

Hva faen er'e som skjer her, @Titania

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Wow! Crappa deppa doo! 

Ræva er som andre tinga her omkring ❤️

 

Hva faen er'e som skjer her, @Titania

Hehe, ikke godt å si. Jeg er jo vokst opp med at han er sånn, og bare gidder ikke/orker ikke ta noe særlig av kampene som startes. 
Den siste jeg vant var i høst om jeg skulle ha sitte- eller ståplass på metallicakonserten. 
 

Den siste jeg tapte, der han bortforklarte seg teit etterpå, gjalt samme kjøpesenter som i morgen (giga handelsområde litt utenfor Helsingborg). Han gidder ikke handle sånne steder, og det er helt greit, jeg går der fint alene jeg. Men da jeg sa at jeg ville dit, fikk jeg til svar at «nei, jeg skulle ikke bli noe tilfeldig offer». Fordi en tilfeldig fyr ble skutt og drept i en annen del av byen noen dager før. 

Da kona hans dagen etterpå spurte om jeg hadde noe jeg ville gjøre, sprakk jeg, for depresjonen var jo max på topp i tillegg, så det ble grining og si at jeg ville dit, men ikke fikk lov. Der han mente at det var ikke DET han sa, da.

Vi har egentlig en god relasjon, og jeg har alltid vært pappa-jente. Men noen av tingene ved han er ganske slitsomme. 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 minutter siden):

Hehe, ikke godt å si. Jeg er jo vokst opp med at han er sånn, og bare gidder ikke/orker ikke ta noe særlig av kampene som startes. 
Den siste jeg vant var i høst om jeg skulle ha sitte- eller ståplass på metallicakonserten. 
 

Den siste jeg tapte, der han bortforklarte seg teit etterpå, gjalt samme kjøpesenter som i morgen (giga handelsområde litt utenfor Helsingborg). Han gidder ikke handle sånne steder, og det er helt greit, jeg går der fint alene jeg. Men da jeg sa at jeg ville dit, fikk jeg til svar at «nei, jeg skulle ikke bli noe tilfeldig offer». Fordi en tilfeldig fyr ble skutt og drept i en annen del av byen noen dager før. 

Da kona hans dagen etterpå spurte om jeg hadde noe jeg ville gjøre, sprakk jeg, for depresjonen var jo max på topp i tillegg, så det ble grining og si at jeg ville dit, men ikke fikk lov. Der han mente at det var ikke DET han sa, da.

Vi har egentlig en god relasjon, og jeg har alltid vært pappa-jente. Men noen av tingene ved han er ganske slitsomme. 

Shiiiit.. ❤️

 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (14 minutter siden):

Hehe, ikke godt å si. Jeg er jo vokst opp med at han er sånn, og bare gidder ikke/orker ikke ta noe særlig av kampene som startes. 
Den siste jeg vant var i høst om jeg skulle ha sitte- eller ståplass på metallicakonserten. 
 

Den siste jeg tapte, der han bortforklarte seg teit etterpå, gjalt samme kjøpesenter som i morgen (giga handelsområde litt utenfor Helsingborg). Han gidder ikke handle sånne steder, og det er helt greit, jeg går der fint alene jeg. Men da jeg sa at jeg ville dit, fikk jeg til svar at «nei, jeg skulle ikke bli noe tilfeldig offer». Fordi en tilfeldig fyr ble skutt og drept i en annen del av byen noen dager før. 

Da kona hans dagen etterpå spurte om jeg hadde noe jeg ville gjøre, sprakk jeg, for depresjonen var jo max på topp i tillegg, så det ble grining og si at jeg ville dit, men ikke fikk lov. Der han mente at det var ikke DET han sa, da.

Vi har egentlig en god relasjon, og jeg har alltid vært pappa-jente. Men noen av tingene ved han er ganske slitsomme. 

:klem3::klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (4 minutter siden):

Shiiiit.. ❤️

 

 

❤️

Det blir vel som med mye annet, sånn som disse 1000 sprettballene med tanker jeg alltid har, som jeg trodde alle andre også hadde 😅

Jeg kan ikke annet/«vet ikke bedre». Så man lærer seg å leve med det på et vis 😅

Kanskje ikke rart i at DPS psykologen både med spøk og alvor i stemmen sa at «HER er det en del å jobbe med» 😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (15 minutter siden):

❤️

Det blir vel som med mye annet, sånn som disse 1000 sprettballene med tanker jeg alltid har, som jeg trodde alle andre også hadde 😅

Jeg kan ikke annet/«vet ikke bedre». Så man lærer seg å leve med det på et vis 😅

Kanskje ikke rart i at DPS psykologen både med spøk og alvor i stemmen sa at «HER er det en del å jobbe med» 😅

Endret av KnekkeBørre
Her er det utvilsomt ting å jobbe med ..
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg lei av stupbombende måker på dagtid og mygg om kveld/natt .:sprettert:

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KnekkeBørre skrev (55 minutter siden):

 

:strix::strix:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen , her har regnet slått til ...har tatt opphold i gapahuk i sentrum , skal fyre opp stormkjøkkenet om et par timer ..steike fiskekaker. . undres sterkt på hvordan det kan havne elg inne i byen her. .

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen tråden🐝

I dag skal jeg en tur til Ikea og handle, gleder meg til nytt sengetøy.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frykt og usikkerhet overfor andre hunder kan skyldes negative opplevelser som møte med andre sinte hunder og /eller angrep – hunden din vil da naturlig nok bli engstelig. Når hunden bjeffer og knurrer mot andre hunder tolker vi det som aggressivitet, men det den egentlig sier er: «Du er skummel – hold deg unna!».

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (39 minutter siden):

Frykt og usikkerhet overfor andre hunder kan skyldes negative opplevelser som møte med andre sinte hunder og /eller angrep – hunden din vil da naturlig nok bli engstelig. Når hunden bjeffer og knurrer mot andre hunder tolker vi det som aggressivitet, men det den egentlig sier er: «Du er skummel – hold deg unna!».

 

tånegla skrev (2 timer siden):

God morgen tråden🐝

I dag skal jeg en tur til Ikea og handle, gleder meg til nytt sengetøy.

 

Baktus2024 skrev (3 timer siden):

God morgen , her har regnet slått til ...har tatt opphold i gapahuk i sentrum , skal fyre opp stormkjøkkenet om et par timer ..steike fiskekaker. . undres sterkt på hvordan det kan havne elg inne i byen her. .

Cassidy Tvillingene ønsker dere en finonsdag.:klem3::klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

 

 

Cassidy Tvillingene ønsker dere en finonsdag.:klem3::klem3:

Dere? Jeg og fiskekakene? Ser ikke lovende ut for sistnevnte 🙂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...