Frøkenfryden Skrevet 17. juni #220061 Del Skrevet 17. juni Ferie er deilig! Jeg leser krim. Drikker litt bobler. Ser på spurven som har barn i takrenna. Ser på Mann som griller til oss. Har på joggebukse og toppen med sjøstjerner og krabber på, som kun brukes på ferie. Glemmer å sjekke klokka, for det er ikke viktig hva den er🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. juni #220062 Del Skrevet 17. juni Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Ferie er deilig! Jeg leser krim. Drikker litt bobler. Ser på spurven som har barn i takrenna. Ser på Mann som griller til oss. Har på joggebukse og toppen med sjøstjerner og krabber på, som kun brukes på ferie. Glemmer å sjekke klokka, for det er ikke viktig hva den er🥰 Hvor ferierer dere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juni #220063 Del Skrevet 17. juni Cid skrev (1 minutt siden): Hvor ferierer dere? Danmark 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. juni #220064 Del Skrevet 17. juni Jeg gleder meg til jeg skal til tannlegen neste uke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 17. juni #220065 Del Skrevet 17. juni Jeg så på Carmen fra 2015 i går med Marianela Núñez og Carlos Acosta Dette var Carlos Acosta sin siste forestilling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. juni #220066 Del Skrevet 17. juni Odhrán Ó Máille skrev (Akkurat nå): Jeg så på Carmen fra 2015 i går med Marianela Núñez og Carlos Acosta Dette var Carlos Acosta sin siste forestilling. Spansk Film? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 17. juni #220067 Del Skrevet 17. juni Cid skrev (1 minutt siden): Spansk Film? Nei Ballett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. juni #220068 Del Skrevet 17. juni Cid skrev (1 time siden): Slik at man vet at du vet at han vet at du vet at han vet? Ja sånn er det vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. juni #220069 Del Skrevet 17. juni Frøkenfryden skrev (39 minutter siden): Ferie er deilig! Jeg leser krim. Drikker litt bobler. Ser på spurven som har barn i takrenna. Ser på Mann som griller til oss. Har på joggebukse og toppen med sjøstjerner og krabber på, som kun brukes på ferie. Glemmer å sjekke klokka, for det er ikke viktig hva den er🥰 Barn i takrenna? 😲 noen burde ringe børneværnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. juni #220070 Del Skrevet 17. juni Lurven skrev (Akkurat nå): Barn i takrenna? 😲 noen burde ringe børneværnet Og så kommer bestemor for å hente børnebørna hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. juni #220071 Del Skrevet 17. juni Frøkenfryden skrev (48 minutter siden): Ferie er deilig! Jeg leser krim. Drikker litt bobler. Ser på LURVEN som har barn i takrenna. Ser på Mann som griller til oss. Har på joggebukse og toppen med sjøstjerner og krabber på, som kun brukes på ferie. Glemmer å sjekke klokka, for det er ikke viktig hva den er🥰 Slutt å titte på meg. 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juni #220072 Del Skrevet 17. juni Lurven skrev (1 minutt siden): Slutt å titte på meg. 😭 I know u like it😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. juni #220073 Del Skrevet 17. juni Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): I know u like it😎 Jeg er naken😌☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. juni #220074 Del Skrevet 17. juni Lurven skrev (Akkurat nå): Jeg er naken😌☺️ Nakenrotte? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. juni #220075 Del Skrevet 17. juni Cid skrev (1 minutt siden): Nakenrotte? Nakenlurv, må ikke forveksles med nakenspurv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. juni #220076 Del Skrevet 17. juni Lurven skrev (Akkurat nå): Nakenlurv, må ikke forveksles med nakenspurv Nye kjæledyret til Fryden, i bur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juni #220077 Del Skrevet 17. juni Lurven skrev (Akkurat nå): Nakenlurv, må ikke forveksles med nakenspurv Men begge bruser med fjæra noen fikk vente-vin på grillings.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 17. juni #220078 Del Skrevet 17. juni Naboen har skjære-reir i ett tre, med 5-6 unger. Tabasco, som hater fugler, holder på å klikke i vinkel 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. juni #220079 Del Skrevet 17. juni Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Men begge bruser med fjæra noen fikk vente-vin på grillings.. Åhå🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. juni #220080 Del Skrevet 18. juni Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå