jukkapalme Skrevet 14. juni #219941 Del Skrevet 14. juni Cid skrev (Akkurat nå): Du er ikke særlig engasjert?:p Haha, nei 😂 samboeren er heldigvis ikke noen fotballidiot, men han liker å se EM, VM og sånt. Og LSK-kamper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juni #219942 Del Skrevet 14. juni jukkapalme skrev (Akkurat nå): Haha, nei 😂 samboeren er heldigvis ikke noen fotballidiot, men han liker å se EM, VM og sånt. Og LSK-kamper. Cassidy Tvillingene liker også bedre å henge her på KG og på Diskusjon, enn å se fotballkamper.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. juni #219943 Del Skrevet 14. juni jukkapalme skrev (1 minutt siden): Haha, nei 😂 samboeren er heldigvis ikke noen fotballidiot, men han liker å se EM, VM og sånt. Og LSK-kamper. Han er ikke en hooligan med andre ord? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. juni #219944 Del Skrevet 14. juni Cid skrev (Akkurat nå): Han er ikke en hooligan med andre ord? Nei, heldigvis ikke 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 14. juni #219945 Del Skrevet 14. juni Fo'pall er gay ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. juni #219946 Del Skrevet 14. juni Jeg har 1812 poeng igjen til min neste rang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 14. juni #219947 Del Skrevet 14. juni Jeg føler at livet mitt er bare oppstykkede kapitler, så mye forskjellig. Mangler kontinuitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juni #219948 Del Skrevet 14. juni No1*No1 skrev (1 minutt siden): Jeg føler at livet mitt er bare oppstykkede kapitler, så mye forskjellig. Mangler kontinuitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juni #219949 Del Skrevet 14. juni jukkapalme skrev (3 minutter siden): Jeg har 1812 poeng igjen til min neste rang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juni #219950 Del Skrevet 14. juni KnekkeBørre skrev (6 minutter siden): Fo'pall er gay ❤️ 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 14. juni #219951 Del Skrevet 14. juni Tyskland har 4 mål. Skottland har 0 mål- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. juni #219952 Del Skrevet 14. juni Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden): Tyskland har 4 mål. Skottland har 0 mål- Deutschland, Deutschland über alles 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 14. juni #219953 Del Skrevet 14. juni (endret) EM er gøy Endret 14. juni av Freyja Valkyrie 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juni #219954 Del Skrevet 14. juni jukkapalme skrev (1 minutt siden): Deutschland, Deutschland über alles 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 14. juni #219955 Del Skrevet 14. juni Det rakner vist helt for skottene, Gleder meg til Spania i morgen. Men Danmark mot England får jeg ikke sett, har kveldsvakt den dagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 14. juni #219956 Del Skrevet 14. juni Freyja Valkyrie skrev (9 minutter siden): Tyskland har 4 mål. Skottland har 0 mål- Freyja Valkyrie skrev (7 minutter siden): EM er gøy EM = "Erotisk Mandelkjernepudding" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. juni #219957 Del Skrevet 14. juni Freyja Valkyrie skrev (20 minutter siden): Det rakner vist helt for skottene, Gleder meg til Spania i morgen. Men Danmark mot England får jeg ikke sett, har kveldsvakt den dagen. Danmark mot England! Den må jeg se! I gamle dager heiet jeg alltid på England. Følger ikke så mye med på engelsk fotball lenger, så aner ikke hvem som spiller for England. Tror jeg skal heie på Danmark i dette mesterskapet Hadde bare Norge en vakker dag klart å kvalifisere seg 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 14. juni #219958 Del Skrevet 14. juni Sola de skrev (1 minutt siden): Danmark mot England! Den må jeg se! I gamle dager heiet jeg alltid på England. Følger ikke så mye med på engelsk fotball lenger, så aner ikke hvem som spiller for England. Tror jeg skal heie på Danmark i dette mesterskapet Hadde bare Norge en vakker dag klart å kvalifisere seg Jeg heier på Spania og Danmark. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. juni #219959 Del Skrevet 14. juni Ser jeg syner eller nærmer vi oss et vakkert sidetall? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. juni #219960 Del Skrevet 14. juni Oi, snart 11.000! Dæven døtte! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå