Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Titania skrev (1 minutt siden):

Bussjåføren klarer ikke svinge forsiktig 🤪 Veldig glad jeg ikke blir bilsyk - plass bakerst i 2. etasje - blir litt bevegelse i bussen når han vrenger frem og tilbake 😬

Å, fyttikatta. Blir nesten bilsyk bare av å lese dette 🤪 jeg klarer ikke sitte bakerst i en buss hvor sjåføren svinger pent en gang uten å bli bilsyk. Pleier å sitte ganske langt foran eller midt i bussen. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Å, fyttikatta. Blir nesten bilsyk bare av å lese dette 🤪 jeg klarer ikke sitte bakerst i en buss hvor sjåføren svinger pent en gang uten å bli bilsyk. Pleier å sitte ganske langt foran eller midt i bussen. 

Jeg er veldig glad jeg ikke sliter med sånt 😅

Har funnet «triks» for turen til pappa - dette er jo ekspressbuss med litt bedre seter i 2. etasje, og for meg som er brei over baken og lang i beina er det da supert med bredere seter og god beinplass. Og ved å velge enkeltsete bakerst, så er det plass bak setet til sekk eller hva jeg har med. Så sånnsett enda litt bedre beinplass 😁 Trenger litt underholdning til en 5,5 times tur, liksom 🙈😅

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sendt klage til Bus4you på sjåføren, og fått svar 😅

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag begynner EM

Fire ganger verdensmestere og tre ganger Europa mestere Tyskland møter 24 ganger vinner av British Home Championship, Skottland

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg oppdager en artist/et band som ikke er så veldig kjent, har jeg den vanen at  jeg anbefaler de til nesten alle jeg kjenner som hører på lik musikk 😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SVK
7 hours ago, Cid said:

Jeg veide 129,2kg sist fredag, nå veier jeg 128,6kg. 

Imponerende! :tommelopp2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bonden har vært i byen i dag og spist både Quarterpounder og Big Mac.

 

Ekskvisitt :sikle:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (49 minutter siden):

Cola er godt 

Med sukker i. 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 minutter siden):

Med sukker i. 

Jepp! Sukkerfri smaker æsj. Bedre med sukker og heller drikke litt mindre av det. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Jepp! Sukkerfri smaker æsj. Bedre med sukker og heller drikke litt mindre av det. 

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg, sukkerfribrus smaker pyton.🤢🤢

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg, sukkerfribrus smaker pyton.🤢🤢

Fysj, ja, spesielt sukkerfri cola 🤢 Jeg kan drikke sukkerfri Solo, Fanta, sprite og 7up, men sukkerfri cola smaker død og fordervelse. Går mest i kullsyrevann i hverdagen her. Denne helgen har jeg både cola og urge og det har vel dere også om jeg kjenner dere rett 💜

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Fysj, ja, spesielt sukkerfri cola 🤢 Jeg kan drikke sukkerfri Solo, Fanta, sprite og 7up, men sukkerfri cola smaker død og fordervelse. Går mest i kullsyrevann i hverdagen her. Denne helgen har jeg både cola og urge og det har vel dere også om jeg kjenner dere rett 💜

Cassidy Tvillingene har alltid Urge og Cola på lager.🥤🥤🥤🥤

Og ja vi synes at sukkerfribrus er djevelens verk.🤢🤢😈😈👿👿

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotball er ekstremt søvndyzzzzzzzzende. Samboeren ser fotball og jeg sovner snart selv om jeg er opptatt med å fjase her inne. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jukkapalme skrev (5 minutter siden):

Fotball er ekstremt søvndyzzzzzzzzende. Samboeren ser fotball og jeg sovner snart selv om jeg er opptatt med å fjase her inne. 

Cassidy Tvillingene liker heller ikke å se på fotballkamper, men vi kan høre litt på det på radio.😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene liker heller ikke å se på fotballkamper, men vi kan høre litt på det på radio.😊😊

Jeg har aldri sett en hel fotballkamp, tror jeg. Men samboeren liker å se litt på det. Hehe, med fotballkamp på radio hadde jeg nok sovnet ganske kjapt :hoho: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (9 minutter siden):

Fotball er ekstremt søvndyzzzzzzzzende. Samboeren ser fotball og jeg sovner snart selv om jeg er opptatt med å fjase her inne. 

Du er ikke særlig engasjert?:p

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Jeg har aldri sett en hel fotballkamp, tror jeg. Men samboeren liker å se litt på det. Hehe, med fotballkamp på radio hadde jeg nok sovnet ganske kjapt :hoho: 

Cassidy Tvillingene liker å høre på fotballkamper på radio, når det er skåringer.😊😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...