Cid Skrevet 9. juni #219801 Del Skrevet 9. juni Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jo, men de fleste mister sin saftige frivolskhet og fylde et sted på veien til åtti. Hvor finner du den? Jeg har lett i mine filmmuligheter, men finner den ikke. Har du kjøpt serien kanskje? Det er individuelt fra person til person, ingen som kan vite hva som skjer i fremtiden, jeg fokuserer på nåtiden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. juni #219802 Del Skrevet 9. juni Nå begynte det å blåse opp og det ble skikkelig mørkt. Så begynte det å høljeregne og det tordner litt i det fjerne. Koselig vær å være inne i. Selv om jeg blir fort lei av regnvær. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juni #219803 Del Skrevet 9. juni I dag har jeg sett den oppmuntrende lille serien "Midnight Mass" som var helt passe mørk midt på dagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 9. juni #219804 Del Skrevet 9. juni Marinaden til ghost-burgerne til Meny inneholder 0,35 % ghost chilli 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 9. juni #219805 Del Skrevet 9. juni Jeg liker Don Rosa bedre en Carl Barks 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 9. juni #219806 Del Skrevet 9. juni Don Rosa sine historier foregår på slutten av 40 tallet og begynnelsen av 50 tallet, i følge Don Rosa sitt univers så døde Skrue McDuck i 1967 da han var 100 år, dette er fordi Carl Barks skrev sin siste historie i 1967. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 9. juni #219807 Del Skrevet 9. juni Jeg har aldri sett Aristokattene. Så derfor satt jeg den på 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 9. juni #219808 Del Skrevet 9. juni Jeg har sett Aristokattene men det var for mellom 30 og 35 år siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. juni #219809 Del Skrevet 10. juni Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 10. juni #219810 Del Skrevet 10. juni Teller ned til ferie 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 10. juni #219811 Del Skrevet 10. juni Sitter og venter på noen som skal komme å fikse opp ute for oss. Da jeg prøvde, fant jeg ut at jeg hadde bitt over litt for mye 😩 Butter ville bare la det gro igjen, men det ser jo ikke pent ut for verken naboer eller andre, så nå kommer det altså noen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 10. juni #219812 Del Skrevet 10. juni Lurven skrev (16 timer siden): Kjoledag😆 Kjoler på hele dagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 10. juni #219813 Del Skrevet 10. juni Min mest sannsynligvis feilaktige spådom for hvordan fotball EM i Tyskland kommer til og ende A Spoiler Tyskland Sveits Skottland Ungarn B Spoiler Spania Italia Kroatia Albania C Spoiler England Danmark Serbia Slovenia D Spoiler Nederland Frankrike Polen Østerrike E Spoiler Belgia Slovakia Romania Ukraina F Spoiler Portugal Tsjekkia Tyrkia Georgia 8 Dels finale Spoiler Tyskland v Danmark Sveits v Italia Spania v Tyrkia England v Polen Portugal v Kroatia Frankrike va Slovakia Belgia v Serbia Nederland v Tsjekkia Kvartfinale Spoiler Tyskland v Spania Kroatia v Frankrike Belgia v Nederland England v Italia Semifinale Spoiler Spania v Frankrike Nederland v England Finale Spoiler Frankrike England Vinner Spoiler England 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 10. juni #219814 Del Skrevet 10. juni Jeg håper Spania vinner. Men det hadde vært ekstremt gøy om Danmark vant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 10. juni #219815 Del Skrevet 10. juni Spania eller Nederland vinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 10. juni #219816 Del Skrevet 10. juni Har lyst til å gi opp akkurat nå. Så lei av å være meg. Hvorfor kan jeg ikke bare ha det litt lettere en stund. Jeg vil ha livsglede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. juni #219817 Del Skrevet 10. juni No1*No1 skrev (23 minutter siden): Har lyst til å gi opp akkurat nå. Så lei av å være meg. Hvorfor kan jeg ikke bare ha det litt lettere en stund. Jeg vil ha livsglede. Trøsteklem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 10. juni #219818 Del Skrevet 10. juni 10 minutter siden, Boetica said: Trøsteklem Takk❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 10. juni #219819 Del Skrevet 10. juni Det lukter våt sau i stua 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. juni #219820 Del Skrevet 10. juni Titania skrev (2 minutter siden): Det lukter våt sau i stua 🙈 Spist sau? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå