Cid Skrevet 8. juni #219761 Del Skrevet 8. juni Freyja Valkyrie skrev (24 minutter siden): Så koselig, hvilken film skal dere se? Bad Boys 4 Kos deg på restaurant i kveld 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni #219762 Del Skrevet 8. juni Jeg kan faktisk huske første gang jeg var på kino, det var i 1996 med mamma og vi så på En Langbeint Film. Jeg måtte Google for å sjekke når på året den gikk på kino og det var visst i løpet av sommeren så da var jeg ikke fylt 5 år engang enda, var bare en mini Cid da 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. juni #219763 Del Skrevet 8. juni Første gang jeg var på kino, var i 1988. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. juni #219764 Del Skrevet 8. juni Cid skrev (2 timer siden): Jeg kan faktisk huske første gang jeg var på kino, det var i 1996 med mamma og vi så på En Langbeint Film. Jeg måtte Google for å sjekke når på året den gikk på kino og det var visst i løpet av sommeren så da var jeg ikke fylt 5 år engang enda, var bare en mini Cid da 😄 I 1996 begynte jeg første året på videregående 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni #219765 Del Skrevet 8. juni Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå): I 1996 begynte jeg første året på videregående Begynte man ikke året man ble 16 år på den tiden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. juni #219766 Del Skrevet 8. juni Cid skrev (Akkurat nå): Begynte man ikke året man ble 16 år på den tiden? Gikk på folkehøgskole, etter ungdomsskolen. Derfor begynte jeg VGS ett år senere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni #219767 Del Skrevet 8. juni Freyja Valkyrie skrev (5 minutter siden): Gikk på folkehøgskole, etter ungdomsskolen. Derfor begynte jeg VGS ett år senere. Når var du ferdig utdannet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. juni #219768 Del Skrevet 8. juni Cid skrev (4 minutter siden): Når var du ferdig utdannet? 2003, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni #219769 Del Skrevet 8. juni Freyja Valkyrie skrev (6 minutter siden): 2003, Tiden flyr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. juni #219770 Del Skrevet 8. juni Cid skrev (12 minutter siden): Tiden flyr Ja, nå er jeg snart gammel og grå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni #219771 Del Skrevet 8. juni Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden): Ja, nå er jeg snart gammel og grå Heldigvis så har du en god del år igjen før du er, 40 årene er ungt i mine øyne 😃 Jeg har begynt å få litt grått hår på sidene og jeg er bare 32 så er veldig individuelt dette, kanskje du aldri blir gråhåra 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. juni #219772 Del Skrevet 8. juni Cid skrev (Akkurat nå): Heldigvis så har du en god del år igjen før du er, 40 årene er ungt i mine øyne 😃 Jeg har begynt å få litt grått hår på sidene og jeg er bare 32 så er veldig individuelt dette, kanskje du aldri blir gråhåra 😄 I følge enkelte her på KG er man klar for gamlehjem når man er 40+ 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni #219773 Del Skrevet 8. juni Freyja Valkyrie skrev (7 minutter siden): I følge enkelte her på KG er man klar for gamlehjem når man er 40+ 😂 Å ta alt tullet mange på kg kommer med seriøst sluttet jeg med for flere år siden 😂 er klin umulig å overbevise sånne folk om at de prater tull 😝 Jeg synes 40 årene er en fin alder 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni #219774 Del Skrevet 8. juni Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Ja, nå er jeg snart eldre og veldig mye klokere enn da jeg begynte på skolen første gangen Helt sant det. Cid skrev (1 time siden): Å ta alt tullet mange på kg kommer med seriøst sluttet jeg med for flere år siden 😂 er klin umulig å overbevise sånne folk om at de prater tull 😝 Jeg synes 40 årene er en fin alder Hihi...men du er jo ikke der ennå, så du vet det jo ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni #219775 Del Skrevet 8. juni (endret) Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Helt sant det. Hihi...men du er jo ikke der ennå, så du vet det jo ikke. Kan synes det er en fin alder fordi om. Endret 8. juni av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni #219776 Del Skrevet 8. juni Jeg drar på kino om 10 minutter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juni #219777 Del Skrevet 8. juni Koser meg veldig. Vært på cocktailbar med venner. Nå på 5 retters🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni #219778 Del Skrevet 8. juni Cid skrev (34 minutter siden): Kan synes det er en fin alder fordi om. Åååå...du mener at du syns damer på rundt førti er fine? Tenkte det nok ja.... Cid skrev (30 minutter siden): Jeg drar på kino om 10 minutter. NÅ er han på kino! Jeg blir usynlig med og sitter på skulderen din. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. juni #219779 Del Skrevet 8. juni Cid skrev (42 minutter siden): Jeg drar på kino om 10 minutter. Kos deg på kino. Hva skal du se? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 8. juni #219780 Del Skrevet 8. juni Jeg har sett ferdig sesong 4 av Haven 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå