Baktus2024 Skrevet 7. juni #219721 Del Skrevet 7. juni på langtur igjen..så skal jeg iverksette instagram som følger meg et år ute..var tenkt å etablere det 1.januar, men det var som å starte midtvinters..nå blir det juni iår til juni neste år..slik at Hoppetaujenta kan følge meg et år i galskapen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 7. juni #219722 Del Skrevet 7. juni Det vil røffli bli ca 1500 bilder og en videosnutt når jeg våkner og en når jeg legger meg..så vær forberedt på å kjede dere ihjel.p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. juni #219723 Del Skrevet 7. juni Jeg har begynt å gå litt ned i vekt. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. juni #219724 Del Skrevet 7. juni 1 hour ago, Cid said: Jeg har begynt å gå litt ned i vekt. Er det ønsket eller uønsket vektnedgang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. juni #219725 Del Skrevet 7. juni SVK skrev (12 minutter siden): Er det ønsket eller uønsket vektnedgang? Ønsket, er overvektig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. juni #219726 Del Skrevet 7. juni 2 minutter siden, Cid said: Ønsket, er overvektig. Skjønner. Da sier jeg gratulerer og godt jobba med vektnedgangen. Er selv overvektig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. juni #219727 Del Skrevet 7. juni SVK skrev (5 minutter siden): Skjønner. Da sier jeg gratulerer og godt jobba med vektnedgangen. Er selv overvektig. Takk er ikke lett nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 7. juni #219728 Del Skrevet 7. juni Jeg venter en pakke som skal leveres av Helthjem i løpe av natten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 7. juni #219729 Del Skrevet 7. juni Trondhjem imårra tidlig..satser på at Hennessyen holder..Askerpolet er greit, de vet hva og hvem de selger til...hvitvin har jeg heretter definert som EDDIK, jeg klarer det bare ikke , det er helt jævlig.. fyldig groms av rødvin med mindre enne 3 grm sukker pr liter...det er bare helt totalt jævlig...man bør ikke gå rundt å late som om man liker det... det er bare helt guffent....nei.. en større flaske med Hennessy , ja.. , trenger jo ikke pøse den ned på , men det kan fort bli to , i godt selskap.p bibliotekarne er kjempekjekk og deilige , så ..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. juni #219730 Del Skrevet 7. juni 3 hours ago, Cid said: Takk er ikke lett nei. Enig i at det ikke er lett å gå ned i vekt. Selv er jeg for glad i søtsaker og annen usunn mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. juni #219731 Del Skrevet 7. juni Skal ut på middag idag 😊 Mest glad for å rekke en liten powernap først 🙈🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 7. juni #219732 Del Skrevet 7. juni SVK skrev (17 minutter siden): Enig i at det ikke er lett å gå ned i vekt. Selv er jeg for glad i søtsaker og annen usunn mat. Signerer. Skal bare ned fire kilo men får det pokker ikke til 😅 Driver og registrerer alt jeg putter i munnen i en sånn app, og i løpet av to uker har jeg gått ned tre hundre gram! 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. juni #219733 Del Skrevet 7. juni Coldplay har sluppet sneak-peak for ny sang 🤩🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 7. juni #219734 Del Skrevet 7. juni Jeg har begynt på sesong 4 av Haven 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 7. juni #219735 Del Skrevet 7. juni Veldig bra det her..på biblioteket i høyre-kommunen asker...afrikanerne dater de noerske ungdumsjentene , eneste de spør om de er lovlig alder....alle må finne alle , men ikke i offentlig regi...etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juni #219736 Del Skrevet 7. juni Boetica skrev (3 timer siden): Signerer. Skal bare ned fire kilo men får det pokker ikke til 😅 Driver og registrerer alt jeg putter i munnen i en sånn app, og i løpet av to uker har jeg gått ned tre hundre gram! 🤣 Det er så slitsomt.. Forstår deg💙 (jeg skal ikke ned, men holde vekten. Og to glass champagne betyr veldig liten middagsporsjon😔) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. juni #219737 Del Skrevet 7. juni 3 hours ago, Boetica said: Signerer. Skal bare ned fire kilo men får det pokker ikke til 😅 Driver og registrerer alt jeg putter i munnen i en sånn app, og i løpet av to uker har jeg gått ned tre hundre gram! 🤣 Synes du er flink som registrerer det du putter i munnen og det går jo også riktig vei på vekta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juni #219738 Del Skrevet 7. juni Titania skrev (3 timer siden): Skal ut på middag idag 😊 Mest glad for å rekke en liten powernap først 🙈🤣 Power nap er livet ass! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juni #219739 Del Skrevet 7. juni SVK skrev (Akkurat nå): Synes du er flink som registrerer det du putter i munnen og det går jo også riktig vei på vekta! Enig med @SVK @Boetica. Riktig vei er viktigst! 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juni #219740 Del Skrevet 7. juni Boetica skrev (3 timer siden): Signerer. Skal bare ned fire kilo men får det pokker ikke til 😅 Driver og registrerer alt jeg putter i munnen i en sånn app, og i løpet av to uker har jeg gått ned tre hundre gram! 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå