Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Titania skrev (1 minutt siden):

Forsøk heller å gradvis redusere mengden sukker, men være konsekvent på det i steden for å forsøke kutte tvert 😊
Tillatt deg litt, men ikke mye, så blir ikke sjokket like stort for kroppen, og etterhvert som du venner deg til mindre, så kan du redusere mer. 

Pass også på å spise mye proteiner, det kan også dempe søtsuget 😊

Så ikke kutte ut helt søtsaker?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (26 minutter siden):

 

Jo det kan det vel, er like jævlig å skulle holde seg unna søtsaker når man er så forferdelig glad i det og er vant med å spise det daglig, kjenner jeg holder på å tørne her siden jeg ikke får godteri ut av tankene mine :haar:

Når jeg tenker meg om, så har du rett..

Sukker er heroin. Fryktelig vanskelig å bli kvitt.. Er sjøl på slanker'n nå og jeg kjenner suget. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Når jeg tenker meg om, så har du rett..

Sukker er heroin. Fryktelig vanskelig å bli kvitt.. Er sjøl på slanker'n nå og jeg kjenner suget. 

Har tenkt på new energi sjokolade i timevis nå, er helt sinnsykt O: skulle ønske at godteri osv ikke var så lett tilgjengelig i verden, for 100 år siden så hadde ikke dette vært noe problem.  

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (32 minutter siden):

 

Jo det kan det vel, er like jævlig å skulle holde seg unna søtsaker når man er så forferdelig glad i det og er vant med å spise det daglig, kjenner jeg holder på å tørne her siden jeg ikke får godteri ut av tankene mine :haar:

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Har tenkt på new energi sjokolade i timevis nå, er helt sinnsykt O: skulle ønske at godteri osv ikke var så lett tilgjengelig i verden, for 100 år siden så hadde ikke dette vært noe problem.  

For 100 år siden var aktivitetsnivået så høyt at alt ble forbrent.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (11 minutter siden):

Jeg tror det er feil styrke på ene linsa jeg har fått, at den også skulle vært justert opp. Sett litt tåkete på ene øyet i hele dag, linsa er ren, men hodepinen er meget slitsom, og jeg ser at jeg ser forskjellig på øynene… Får ringe optikeren i morgen… 

Kanskje vi burde møtes på en date, nå som du ser så dårlig..? 😉

Sitat

 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (12 minutter siden):

Så ikke kutte ut helt søtsaker?

Det tror jeg er det dummeste man kan gjøre, uansett.

Gjør det til en livsstil med flest mulig gode valg, og tillatt deg å kose deg. Men kos MÅ ikke være søtsaker og ikke en 200g sjokoladeplate og 1,5l cola om dagen - satt på spissen.

Tenk heller at du skal trappe ned over tid, det gjør det enklere å endre og å holde på vanen, og venn deg heller til å spise mindre søtsaker enn du gjør idag. Når du føler du får kontroll der, reduserer du enda litt til. 

Og mye søtsug kan også komme av at du spiser for lite, og/eller for lite av de riktige næringsstoffene, slik som proteiner, ikke bare av sukkeravhengighet 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Kanskje vi burde møtes på en date, nå som du ser så dårlig..? 😉

 

Hvor skal vi dra? 😁 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (Akkurat nå):

Hvor skal vi dra? 😁 

Til et ikke altfor opplyst sted.. Og med billig alkohol.. 

Jeg føler det hadde vært fordelaktig for meg. 

Men vi kan diskutere oss frem til et kompromiss, om du ønsker en annen arena:nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Til et ikke altfor opplyst sted.. Og med billig alkohol.. 

Jeg føler det hadde vært fordelaktig for meg. 

Men vi kan diskutere oss frem til et kompromiss, om du ønsker en annen arena:nikke:

:fnise:
Jeg følger bare etter, jeg 🙈😁

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (3 minutter siden):

:fnise:
Jeg følger bare etter, jeg 🙈😁

Kanskje vi bare skal møtes hos Specsavers? 😊

20240604_000640.thumb.jpg.473b8efd0b788ccf281209b3ab2cb422.jpg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (5 minutter siden):

Kanskje vi bare skal møtes hos Specsavers? 😊

20240604_000640.thumb.jpg.473b8efd0b788ccf281209b3ab2cb422.jpg

Kan vi velge noe annet? 🙈 Min erfaring med Specsavers er ikke så positiv 😅

Ikke at jeg føler meg så veldig positiv til den nye optikeren jeg hadde hos synsam sist heller, men 🙈😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 minutter siden):

Kan vi velge noe annet? 🙈 Min erfaring med Specsavers er ikke så positiv 😅

Ikke at jeg føler meg så veldig positiv til den nye optikeren jeg hadde hos synsam sist heller, men 🙈😂

Jeg tror alle disse optikerene opererer i skyggeland.. 

Jeg ble sendt til Specsavers av arbeidsgivere min for ett år siden.

Da var resultatet at det var ingenting å utsette på mitt falkeblikk. 

Allikevel sender de meg slik propaganda året senere :paff:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KnekkeBørre skrev (5 minutter siden):

Jeg tror alle disse optikerene opererer i skyggeland.. 

Jeg ble sendt til Specsavers av arbeidsgivere min for ett år siden.

Da var resultatet at det var ingenting å utsette på mitt falkeblikk. 

Allikevel sender de meg slik propaganda året senere :paff:

Dårlig gjort av de 😅

Jeg var langsynt på barneskolen, og nærsynt første året på ungdomsskolen, så er litt blind høne uten briller/linser.

Har hvit vegg i stua, med hvit klokke på. Uten synshjelpemidler ser jeg kun hvit vegg, ikke konturene av klokka en gang 🙈😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 minutt siden):

Dårlig gjort av de 😅

Jeg var langsynt på barneskolen, og nærsynt første året på ungdomsskolen, så er litt blind høne uten briller/linser.

Har hvit vegg i stua, med hvit klokke på. Uten synshjelpemidler ser jeg kun hvit vegg, ikke konturene av klokka en gang 🙈😂

Wow, dette er jo vinn vinn vinn-info for min del. Ikke bare er jeg kjekk kun i tåkesyn, men jeg mangler pigmenter i huden og er hvit hvit hvit så det holder.. :danse2: Alt ligger til rette for at jeg skulle klare å lure deg 😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Wow, dette er jo vinn vinn vinn-info for min del. Ikke bare er jeg kjekk kun i tåkesyn, men jeg mangler pigmenter i huden og er hvit hvit hvit så det holder.. :danse2: Alt ligger til rette for at jeg skulle klare å lure deg 😂

Haha 😁 Jeg vet jeg er lettlurt i noen tilfeller også *hysj, det sa jeg ikke høyt* 🙈😂

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Titania skrev (4 minutter siden):

Haha 😁 Jeg vet jeg er lettlurt i noen tilfeller også *hysj, det sa jeg ikke høyt* 🙈😂

Pssst! Jeg hørte deg selv om du sa det lavt. 

Hopp inn i bilen min. Jeg har godteri 😈

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (7 minutter siden):

Haha 😁 Jeg vet jeg er lettlurt i noen tilfeller også *hysj, det sa jeg ikke høyt* 🙈😂

Uff.. Jeg var dessverre ikke utstyrt med en attraktiv fysikk, så jeg var nødt til å utvikle en personlighet. 

Jeg var ikke særlig suksessfull med det heller, men jeg klarte faktisk å lure noen bare med humor. 

Det er faen ikke uten grunn at de sier ; 

"Kvinner faller for hva de hører og menn for hva de ser. Derfor juger menn og kvinner sminker seg". 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (7 minutter siden):

Pssst! Jeg hørte deg selv om du sa det lavt. 

Hopp inn i bilen min. Jeg har godteri 😈

Godis 😍

KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Uff.. Jeg var dessverre ikke utstyrt med en attraktiv fysikk, så jeg var nødt til å utvikle en personlighet. 

Jeg var ikke særlig suksessfull med det heller, men jeg klarte faktisk å lure noen bare med humor. 

Det er faen ikke uten grunn at de sier ; 

"Kvinner faller for hva de hører og menn for hva de ser. Derfor juger menn og kvinner sminker seg". 

Hehe, det er egentlig ikke noe jeg har tenkt så alt for mye over. Men jeg faller mer for kjemi og personlighet enn hva jeg ser når det kommer til folk 😊

Hjelper ikke se smashing ut, når personligheten er bæsj

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (8 minutter siden):

Godis 😍

Hehe, det er egentlig ikke noe jeg har tenkt så alt for mye over. Men jeg faller mer for kjemi og personlighet enn hva jeg ser når det kommer til folk 😊

Hjelper ikke se smashing ut, når personligheten er bæsj

Men er man smashing, så får man alltid muligheten til å vise at man i bunnen er en bæsj. 

En bæsj får aldri en mulighet til å vise sine kvaliteter.. 

Endret av KnekkeBørre
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...