Odhrán Ó Máille Skrevet 28. mai #219381 Del Skrevet 28. mai 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 28. mai #219382 Del Skrevet 28. mai 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 28. mai #219383 Del Skrevet 28. mai Dette er siste, jeg skal ikke poste mer Gif etter denne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. mai #219384 Del Skrevet 28. mai Boetica skrev (1 time siden): Det er så koselig Mer som jævlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. mai #219385 Del Skrevet 28. mai Freyja Valkyrie skrev (2 timer siden): Trang Fødsel Jepp. Holder de på ennå altså 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 28. mai #219386 Del Skrevet 28. mai I KVELD FANT JEG SJU GLASSBITER; TRE GRØNNE, ÉN BRUN OG TRE BLANKE. DE GRØNNE ER FINEST 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mai #219387 Del Skrevet 28. mai CAPS LOCK skrev (1 minutt siden): I KVELD FANT JEG SJU GLASSBITER; TRE GRØNNE, ÉN BRUN OG TRE BLANKE. DE GRØNNE ER FINEST Cassidy Tvillingene synes at det er fint at du rydder opp.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. mai #219388 Del Skrevet 28. mai Lurven skrev (1 time siden): Holder de på ennå altså 😲 Blir vel snart keisersnitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. mai #219389 Del Skrevet 28. mai CAPS LOCK skrev (12 minutter siden): I KVELD FANT JEG SJU GLASSBITER; TRE GRØNNE, ÉN BRUN OG TRE BLANKE. DE GRØNNE ER FINEST Må huske å levere de blanke til Øyvind Blanck. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. mai #219390 Del Skrevet 28. mai Har brukt litt for lang tid (1,5 time) på å forsøke få litt kontroll på ting jeg burde kunnet for mange år siden 😛 Konklusjonen er: jeg er glad jeg kan det NÅ, ikke så glad for at jeg må betale vesentlig mer skatt enn jeg tenkte resten av året 🤪 Men nå vet jeg hvor kontrollen må ligge, så det gjør det jo litt enklere fremover også 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mai #219391 Del Skrevet 29. mai Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. mai #219392 Del Skrevet 29. mai Cid skrev (8 timer siden): Blir vel snart keisersnitt. 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 29. mai #219393 Del Skrevet 29. mai Jeg har på meg capri-bukse og t-skjorte. Det var mange i jakke på bussen i dag. Det var regn rett før jeg skulle dra på jobb, så jeg skulle sikkert hatt mer klær på meg. Har med meg paraply, men det er meldt bedre vær til jeg kommer hjem. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 29. mai #219394 Del Skrevet 29. mai Det og være analfabet i middelalderen betydde bare at man ikke kunne lese eller skrive på latinsk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 29. mai #219395 Del Skrevet 29. mai Odhrán Ó Máille skrev (29 minutter siden): Det og være analfabet i middelalderen betydde bare at man ikke kunne lese eller skrive på latinsk. Det var vel heller ikke vanlig å skrive og lese på eget språk da det stort sett var kirkens folk som var lese- og skrivekyndig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 29. mai #219396 Del Skrevet 29. mai Avisa var ikke på dørmatta i morges, men jeg fikk melding en time senere om at avisa var forsinka. De burde skjerpe seg, og sende melding kl 07, og ikke kl 08, ettersom kl 07 er siste "frist" for avisbudet å være ferdig med utlevering 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 29. mai #219397 Del Skrevet 29. mai Boetica skrev (2 timer siden): Det var vel heller ikke vanlig å skrive og lese på eget språk da det stort sett var kirkens folk som var lese- og skrivekyndig. Det vet man ingenting om, man vet bare sånn ca hvor mange som kunne skrive og lese på latinsk. Det var stort sett kirkens folk som kunne lese og skrive latinsk. Om en bonde kunne lese og skrive på sitt eget språk, men ikke på latinsk så ville bonden bli sett på som analfabet. Faktisk det meste av det folk tror de vet om middelalderen, myter som ble skapt på 1800 tallet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 29. mai #219398 Del Skrevet 29. mai Jeg dro på jobb i capribukse og t-skjorte. Det var regn rett før jeg dro på jobb, og jeg så flere med jakker på. Men som antatt er det lette skyer og litt vind nå, så jeg tror ikke jeg fryser på hjemveien. Da kan jeg fint ta meg en spasertur. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 29. mai #219399 Del Skrevet 29. mai Voss bibliotek og uopplyst skjermdeling..der jentene der er en pervertert utgave av NAV, forgripe seg på folks personvern til egen underholdning og der de nullene sitter å ler og kommenterer høyt..rett og slett motbydelig..det er prislappen for kvinnesamfunnet, kvinner, sladder og personvern i offentlige grader og stillinger..pervertert samfunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 29. mai #219400 Del Skrevet 29. mai Geilo, klovnene fra bergen i ekstase over å kunne baktale og le meg ut i det offentlige rom..de har jo 20-års jubileum for personforfølgelsen sin, trakasseriet , uthengingen og lygingen rundt meg .. bergensere er baktalere nuller og klovner og kommer aldri til å bli noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå