Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er siste, jeg skal ikke poste mer Gif etter denne

tumblr_niyq1gdKfC1tdy0nco1_500.gifthor-power.giftumblr_nkeje6iZrt1tdy0nco1_500.gif

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (1 time siden):

Det er så koselig  

Mer som jævlig. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Freyja Valkyrie skrev (2 timer siden):

Trang Fødsel :)

Jepp. 

Holder de på ennå altså 😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I KVELD FANT JEG SJU GLASSBITER; TRE GRØNNE, ÉN BRUN OG TRE BLANKE. DE GRØNNE ER FINEST

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CAPS LOCK skrev (1 minutt siden):

I KVELD FANT JEG SJU GLASSBITER; TRE GRØNNE, ÉN BRUN OG TRE BLANKE. DE GRØNNE ER FINEST

Cassidy Tvillingene synes at det er fint at du rydder opp.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (1 time siden):

Holder de på ennå altså 😲

Blir vel snart keisersnitt. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (12 minutter siden):

Må huske å levere de blanke til Øyvind Blanck. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt litt for lang tid (1,5 time) på å forsøke få litt kontroll på ting jeg burde kunnet for mange år siden 😛 

Konklusjonen er: jeg er glad jeg kan det NÅ, ikke så glad for at jeg må betale vesentlig mer skatt enn jeg tenkte resten av året 🤪 

Men nå vet jeg hvor kontrollen må ligge, så det gjør det jo litt enklere fremover også 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har på meg capri-bukse og t-skjorte. Det var mange i jakke på bussen i dag. Det var regn rett før jeg skulle dra på jobb, så jeg skulle sikkert hatt mer klær på meg. Har med meg paraply, men det er meldt bedre vær til jeg kommer hjem. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det og være analfabet i middelalderen betydde bare at man ikke kunne lese eller skrive på latinsk. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odhrán Ó Máille skrev (29 minutter siden):

Det og være analfabet i middelalderen betydde bare at man ikke kunne lese eller skrive på latinsk. 

Det var vel heller ikke vanlig å skrive og lese på eget språk da det stort sett var kirkens folk som var lese- og skrivekyndig. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avisa var ikke på dørmatta i morges, men jeg fikk melding en time senere om at avisa var forsinka. De burde skjerpe seg, og sende melding kl 07, og ikke kl 08, ettersom kl 07 er siste "frist" for avisbudet å være ferdig med utlevering

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Boetica skrev (2 timer siden):

Det var vel heller ikke vanlig å skrive og lese på eget språk da det stort sett var kirkens folk som var lese- og skrivekyndig. 

Det vet man ingenting om, man vet bare sånn ca hvor mange som kunne skrive og lese på latinsk.

Det var stort sett kirkens folk som kunne lese og skrive latinsk. 

Om en bonde kunne lese og skrive på sitt eget språk, men ikke på latinsk så ville bonden bli sett på som analfabet. 

Faktisk det meste av det folk tror de vet om middelalderen, myter som ble skapt på 1800 tallet.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro på jobb i capribukse og t-skjorte. Det var regn rett før jeg dro på jobb, og jeg så flere med jakker på. Men som antatt er det lette skyer og litt vind nå, så jeg tror ikke jeg fryser på hjemveien. Da kan jeg fint ta meg en spasertur. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voss bibliotek og uopplyst skjermdeling..der jentene der er en pervertert utgave av NAV, forgripe seg på folks personvern til egen underholdning og der de nullene sitter å ler og kommenterer høyt..rett og slett motbydelig..det er prislappen for kvinnesamfunnet, kvinner, sladder og personvern i offentlige grader og stillinger..pervertert samfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geilo, klovnene fra bergen i ekstase over å kunne baktale og le meg ut i det offentlige rom..de har jo 20-års jubileum for personforfølgelsen sin, trakasseriet , uthengingen og lygingen rundt meg .. bergensere er baktalere nuller og klovner og kommer aldri til å bli noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...