Sola de Skrevet 28. mai #219341 Del Skrevet 28. mai Lurven skrev (1 minutt siden): Er alle 5 sesongene der? Jeg så den på sky showtime. Der ligger alle sesongene ute 1-4 ser det ut til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 28. mai #219342 Del Skrevet 28. mai Lurven skrev (Akkurat nå): Og spartacus må også sees Har sett den En bra serie, men ikke blant mine top 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. mai #219343 Del Skrevet 28. mai Odhrán Ó Máille skrev (Akkurat nå): Har sett den En bra serie, men ikke blant mine top 10 Hos meg er den topp 3. Eneste som trekker ned er at det var litt mye sex i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. mai #219344 Del Skrevet 28. mai Odhrán Ó Máille skrev (1 time siden): Har sett den En bra serie, men ikke blant mine top 10 Trist at han skuespilleren døde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. mai #219345 Del Skrevet 28. mai Cid skrev (1 time siden): Trist at han skuespilleren døde Ja , og han spilte også rollen som spartacus mye bedre enn sin etterfølger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. mai #219346 Del Skrevet 28. mai Lurven skrev (4 minutter siden): Ja , og han spilte også rollen som spartacus mye bedre enn sin etterfølger Var bare 40 når han døde, ungt å dø, kreft er noe dritt 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. mai #219347 Del Skrevet 28. mai Systemene til Espresso house er nede, og de har ikke frappe. Dagens i-landsproblem 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. mai #219348 Del Skrevet 28. mai Titania skrev (1 minutt siden): Systemene til Espresso house er nede, og de har ikke frappe. Dagens i-landsproblem 🙈 Har de crappe da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. mai #219349 Del Skrevet 28. mai Cid skrev (1 minutt siden): Har de crappe da? Tørre ordspill har de nok ikke 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. mai #219350 Del Skrevet 28. mai Titania skrev (2 minutter siden): Tørre ordspill har de nok ikke 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. mai #219351 Del Skrevet 28. mai Cid skrev (10 minutter siden): Men de har mye annet godt - det hjelper bare ikke når det er frappe jeg ville ha 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. mai #219352 Del Skrevet 28. mai Titania skrev (2 minutter siden): Men de har mye annet godt - det hjelper bare ikke når det er frappe jeg ville ha 😝 Håper de får fikset det snarest da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. mai #219353 Del Skrevet 28. mai Cid skrev (Akkurat nå): Håper de får fikset det snarest da Satse på til i morgen - jeg vil ha noen poeng også 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. mai #219354 Del Skrevet 28. mai Titania skrev (1 minutt siden): Satse på til i morgen - jeg vil ha noen poeng også 😝 Poeng? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. mai #219355 Del Skrevet 28. mai Cid skrev (9 minutter siden): Poeng? De har kundeklubb med «utfordringer». Fair, det er for å få folk til å handle, men jeg har jo faktisk lyst på. Og ene utfordringen er å besøke de 2 ganger på 10 dager. Idag sier den at det er 1 dag igjen, så håper i morgen er siste dag 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 28. mai #219356 Del Skrevet 28. mai Jeg har en sang på hjernen. Har prøvd å spille den gang på gang så jeg skal bli lei, men nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 28. mai #219357 Del Skrevet 28. mai Jeg skal på konsert denne uka. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. mai #219358 Del Skrevet 28. mai Lurven skrev (På 27.5.2024 den 9.12): Du sover kanskje i telt ved siden av? Med @Baktus?😳😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. mai #219359 Del Skrevet 28. mai Lurven skrev (På 27.5.2024 den 9.11): Jeg trenger time hos deg, har du noe ledig denne uken Sorry! Fullt til ferien! Kan i juli😁 tar betaling i lavkalori-is😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. mai #219360 Del Skrevet 28. mai Freyja Valkyrie skrev (11 minutter siden): Jeg skal på konsert denne uka. Hvem skal du se? 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå