Odhrán Ó Máille Skrevet 26. mai #219301 Del Skrevet 26. mai Lurven skrev (1 minutt siden): Det sier alle Jeg har allerede bevist mine synske evner, jeg trenger ikke gjøre det igjen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. mai #219302 Del Skrevet 26. mai Odhrán Ó Máille skrev (1 minutt siden): Jeg har allerede bevist mine synske evner, jeg trenger ikke gjøre det igjen. Kvalifisert gjetning er ikke det samme som å være synsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 26. mai #219303 Del Skrevet 26. mai Lurven skrev (Akkurat nå): Kvalifisert gjetning er ikke det samme som å være synsk Er ikke gjetning når man er synsk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. mai #219304 Del Skrevet 26. mai Lurven skrev (4 timer siden): Men du skrev det altså i fortiden. Så du må skrive det på nytt. Jeg er nødt til å være streng her nå altså🧐 Nå har jeg glemt å leke med deg og så har du havna i trassalderen! Ånei! 🥺😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. mai #219305 Del Skrevet 26. mai Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Nå har jeg glemt å leke med deg og så har du havna i trassalderen! Ånei! 🥺😂 Sånt som skjer når vi lar Lurvy være alene i noen timer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. mai #219306 Del Skrevet 26. mai Lurven skrev (10 timer siden): Er det kanskje mulig å trene resten av kroppen på andre måter? Trente i dag i en million grader. Dansa meg rundt som enarma banditt😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. mai #219307 Del Skrevet 26. mai Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Trente i dag i en million grader. Dansa meg rundt som enarma banditt😂 Vant du noe? 🎰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. mai #219308 Del Skrevet 26. mai Cid skrev (Akkurat nå): Sånt som skjer når vi lar Lurvy være alene i noen timer Sant! Går amok i ballbingen😂 🟠🟡🟡🟣🟣 🟣🟠 🔵🔴🔴🔴🟢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. mai #219309 Del Skrevet 26. mai Cid skrev (Akkurat nå): Vant du noe? 🎰 Høhøø 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 26. mai #219310 Del Skrevet 26. mai Håper det ikke blir streik i morgen Vil hjem den 31. mai uten problemer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. mai #219311 Del Skrevet 26. mai Peanut skrev (6 minutter siden): Håper det ikke blir streik i morgen Vil hjem den 31. mai uten problemer. Cassidy Tvillingene krysser fingrene våre på at det går bra, og at du kommer deg hjem som planlagt den 31. mai. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. mai #219312 Del Skrevet 27. mai Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. mai #219313 Del Skrevet 27. mai Jeg våknet 07.07. Klokken 07.15 var jeg på busstoppet 🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. mai #219314 Del Skrevet 27. mai Det ble lovet regn og litt torden, kanskje...men ingenting kom...og jeg var i seng fire og det er for sent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 27. mai #219315 Del Skrevet 27. mai Jeg er på jobb, og hører på radio Norge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. mai #219316 Del Skrevet 27. mai Frøkenfryden skrev (10 timer siden): Nå har jeg glemt å leke med deg og så har du havna i trassalderen! Ånei! 🥺😂 Jeg trenger time hos deg, har du noe ledig denne uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. mai #219317 Del Skrevet 27. mai Titania skrev (1 time siden): Jeg våknet 07.07. Klokken 07.15 var jeg på busstoppet 🙈 Du sover kanskje i telt ved siden av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. mai #219318 Del Skrevet 27. mai Frøkenfryden skrev (10 timer siden): Trente i dag i en million grader. Dansa meg rundt som enarma banditt😂 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. mai #219319 Del Skrevet 27. mai Frøkenfryden skrev (10 timer siden): Sant! Går amok i ballebingen😂 🟠🟡🟡🟣🟣 🟣🟠 🔵🔴🔴🔴🟢 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. mai #219320 Del Skrevet 27. mai Lurven skrev (15 minutter siden): Du sover kanskje i telt ved siden av? Ikke helt 😅 Har 2-300 meter til stoppet, så heldigvis ikke så lang vei - men veldig glad for at jeg ikke har lange morgenrutiner når jeg våkner så sent 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå