Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Aldri skjedd noe sånt med meg, jeg må være heldig :P 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sola de skrev (49 minutter siden):

Det er kjedelig når det skjer :( Har hatt flere tv og tvbokser som har blitt ødelagt slik. Kjøpte en slik dings man skulle sette i veggen før man hadde tvkontakten i. Skulle beskytte :risterpåhodet: Både tv og tvboksen gikk i svart.

Det har jeg ikke testet, men jeg lærte den ene gangen 😅

Var meldt sol og ikke noe varsel om torden i det hele tatt.
Satt i sentrum og hørte ett tordenskrall, og da jeg møtte på mamma senere på dagen (hadde ikke vært hjemme), hadde hun fått varsel av telia at en sentral var slått ut av lynnedslag. Vi bodde ikke så langt fra hverandre, og da jeg kom hjem var det jo bare å sjekke over enhetene. Internett, tv, vaskemaskin og et par spillkonsoller hadde gått med. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (4 minutter siden):

Det har jeg ikke testet, men jeg lærte den ene gangen 😅

Var meldt sol og ikke noe varsel om torden i det hele tatt.
Satt i sentrum og hørte ett tordenskrall, og da jeg møtte på mamma senere på dagen (hadde ikke vært hjemme), hadde hun fått varsel av telia at en sentral var slått ut av lynnedslag. Vi bodde ikke så langt fra hverandre, og da jeg kom hjem var det jo bare å sjekke over enhetene. Internett, tv, vaskemaskin og et par spillkonsoller hadde gått med. 

:dåne: Alt på en gang! :(

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (15 minutter siden):

:dåne: Alt på en gang! :(

Jepp 😅 Da lærer man at forsikring er gull verdt, for å si det sånn 😅

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte / hadde et mareritt der en fjerdedel av mine tenner falt ut av munnen min, de så ikke ut som vanlige tenner men noe mer mekanisk. Gjorde heller ikke vondt, men var sjenerende. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (12 minutter siden):

Jeg drømte / hadde et mareritt der en fjerdedel av mine tenner falt ut av munnen min, de så ikke ut som vanlige tenner men noe mer mekanisk. Gjorde heller ikke vondt, men var sjenerende. 

Men det var eksakt 1/4. 🤭

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Boetica said:

Men det var eksakt 1/4. 🤭

Næ sånn ca bare. Med tennene kom også beinmasse fra kjeven og noen halve tenner. 

Hva betyr det? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (2 minutter siden):

Næ sånn ca bare. Med tennene kom også beinmasse fra kjeven og noen halve tenner. 

Hva betyr det? 

For den som tror på sånt ☺️

IMG_3627.jpeg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Boetica said:

For den som tror på sånt ☺️

IMG_3627.jpeg

Men siden tennene var mer mekaniske ikke mine egentlige tenner, betyr det at tanken om at jeg holder på å miste ansikt ikke er reell og jeg egentlig er klar over det? 😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (1 minutt siden):

Men siden tennene var mer mekaniske ikke mine egentlige tenner, betyr det at tanken om at jeg holder på å miste ansikt ikke er reell og jeg egentlig er klar over det? 😅

Jeg vet ikke helt hva «mekaniske tenner» er, må jeg innrømme 😂 type grill, eller 🤪

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Boetica said:

Jeg vet ikke helt hva «mekaniske tenner» er, må jeg innrømme 😂 type grill, eller 🤪

De var svarte og runde så ut som patroner og hadde sånne lys som imiterte sånne elektroniske baner man har på pc- minnekort og lignende. Sånne man kan innbilde seg i sci fi filmer på cyborgs/ roboter. Hehe 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (1 minutt siden):

De var svarte og runde så ut som patroner og hadde sånne lys som imiterte sånne elektroniske baner man har på pc- minnekort og lignende. Sånne man kan innbilde seg i sci fi filmer på cyborgs/ roboter. Hehe 

Jeg bøyer meg i støvet for de tennene altså 😂 Morsomt å drømme. Mine mest horrible drøm var at jeg rotet bort spebarnet mitt og det endte med at jeg satte meg på det fordi jeg hadde «forlagt det» under en kleshaug 🙈 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Boetica said:

Jeg bøyer meg i støvet for de tennene altså 😂 Morsomt å drømme. Mine mest horrible drøm var at jeg rotet bort spebarnet mitt og det endte med at jeg satte meg på det fordi jeg hadde «forlagt det» under en kleshaug 🙈 

Ja uff det er sånne drømmer/marerittet man får litt vondt i magen av. 😳 Sannsynligvis betyr at man er en person som bekymrer seg om alt mulig på overtid? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No1*No1 skrev (Akkurat nå):

Ja uff det er sånne drømmer/marerittet man får litt vondt i magen av. 😳 Sannsynligvis betyr at man er en person som bekymrer seg om alt mulig på overtid? 

Sikkert noe sånt. Stemmer på meg ihvertfall. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Boetica said:

Sikkert noe sånt. Stemmer på meg ihvertfall. 

Nå skal jeg åpne en øl fra mitt kjøleskap for å feire helga.  Besøket mitt for tre uker siden kjøpte meg en sixpack. Jeg har 4 igjen, snart blir det 3 🍻

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en dinosaur figur da jeg var på et naturhistorisk museum.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sola de skrev (6 timer siden):

Det er kjedelig når det skjer :( Har hatt flere tv og tvbokser som har blitt ødelagt slik. Kjøpte en slik dings man skulle sette i veggen før man hadde tvkontakten i. Skulle beskytte :risterpåhodet: Både tv og tvboksen gikk i svart.

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (5 timer siden):

:dåne: Alt på en gang! :(

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen til Knut Nærum er en kopi av faren! Så 5 minutt av Nytt på Nytt-quiz før det demret for meg.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Sønnen til Knut Nærum er en kopi av faren! Så 5 minutt av Nytt på Nytt-quiz før det demret for meg.

Tenkte akkurat det samme! 😅

Både lik utseendemessig, og ganske lik stemme også

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...